email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum poti, ca manager, sa mentii echilibrul intre viata personala si cea profesionala

Cum poti, ca manager, sa mentii echilibrul intre viata personala si cea profesionala

Un business de succes, pe langa finantare, are nevoie si de mult timp alocat. De aceea, pentru managerii moderni si ambitiosi, mentinerea echilibrului intre viata personala si cea profesionala poate fi o adevarata provocare. Iata cum poti sa o depasesti:

1. Creeaza-ti o rutina sanatoasa

O rutina sanatoasa iti poate oferi stabilitate si poate contribui semnificativ la mentinerea echilibrului intre viata personala si cea profesionala. Desi pare dificil de construit, o poti face in 3 pasi:

  1. Stabileste perioada de timp pe care o petreci zilnic la birou si pleaca la ora propusa. Asigura-te ca respecti aceeasi regula chiar si atunci cand lucrezi de acasa si incheie programul de munca la ora pe care o stabilesti in prealabil.
  2. Nu uita de pauze. In timpul programului de munca, aloca cel putin 45 de minute unei mese sanatoase si odihnei. Aici te-ar putea ajuta si amenajarea unui spatiu de relaxare in zona de birouri, in care atat tu, cat si angajatii tai, sa va destindeti inainte sa reincepeti activitatile profesionale.
  3. Fii flexibil si adapteaza-ti rutina in functie de nevoile personale si profesionale. Un echilibru nu inseamna 50%-50% in fiecare zi, ci mai degraba se refera la o imagine echilibrata in ansamblu. 

 

Un alt lucru care ti-ar putea fi de mare folos, in mentinerea echilibrului intre viata personala si cea profesionala, este de a locui intr-o dezvoltare mixta, cum este One Cotroceni Park, aflata in Bucuresti, care, pe langa partea rezidentiala, integreaza si cladiri de birouri, unde ai putea sa inchiriezi un spatiu potrivit pentru tine si echipa ta. In acest mod, timpul pe care, in mod normal, l-ai pierde in trafic il poti redirectiona catre familie si alte activitati care iti plac.

2. Stabileste prioritati si limite clar definite

Pentru a-ti mentine rutina intr-un echilibru sanatos, stabileste cateva prioritati si limite clar definite, pe care sa le respecti si tu, dar si cei din jurul tau.

 

Daca vorbim despre prioritati, pentru un program de lucru normal, care nu presupune ore suplimentare, poti sa realizezi din timp o lista cu prioritatile zilnice. Astfel, la finalul zilei, stii ca te-ai ocupat de prioritati, iar daca au ramas alte sarcini nerezolvate, pot fi amanate pana in ziua urmatoare.

 

In ceea ce priveste limitele, comunica deschis cu angajatii tai despre orele in care esti disponibil si orele in care nu doresti sa fii deranjat. In plus, poti stabili limite si pentru tine insuti, cum ar fi sa nu verifici e-mail-urile dupa ora 18.00 sau sa nu lucrezi in weekend.

3. Imbunatateste-ti abilitatile de delegare

Nu in ultimul rand, ca manager, este important sa iti imbunatatesti abilitatile de delegare. Pentru tine, aceasta imbunatatire te ajuta sa iti concentrezi atentia si resursele pe aspecte de conducere ale afacerii, iar pentru angajati, dezvoltarea abilitatilor tale de delegare inseamna ca vei sti sa aloci sarcinile intr-un mod echilibrat in echipa, fara ca acestia sa devina coplesiti.

 

Totusi, pentru a te asigura ca atribui sarcinile persoanelor potrivite, ia in considerare aptitudinile, experienta si interesul fiecarui angajat si asigura-te ca fiecare este pregatit sa-si indeplineasca atributiile cu succes.

 

Concluzionand, crearea unei rutine sanatoase, stabilirea prioritatilor si a limitelor personale, dar si imbunatatirea abilitatilor de delegare sunt 3 aspecte care te pot ajuta sa ai un stil de viata echilibrat. Pune in aplicare strategiile din acest articol si construieste-ti un business de succes, in timp ce te bucuri si de viata personala.

 

Sursa foto: Shutterstock

 

de Redactia Contabilul

NOUTATI Contabile 2024

Atentie! S-a modificat legislatia privind impozitul minim pe cifra de afaceri


Important!
Incepand cu 1 ianuarie 2024, firmele cu o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro in anul precedent si care in anul de calcul determina un impozit pe profit mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA) sunt obligate sa plateasca un impozit minim pe cifra de afaceri de 1%.

Problema e ca aceasta modificare, introdusa prin Legea nr. 296/2023, lasa loc de interpretari.

Explicatii complete si solutiile optime, in lucrarea Impozitul minim pe cifra de afaceri. Fiscalitate aplicata. 

...Vezi AICI detaliile complete <<


Data aparitiei: 17 Aprilie 2024

Votati articolul "Cum poti, ca manager, sa mentii echilibrul intre viata personala si cea profesionala":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Avansuri de trezorerie: documente justificative pentru avansuri spre decontare si functiunea contului 542

    • Entitatile pot acorda sume in numerar sau prin banca, denumite avansuri spre decontare, puse la dispozitia angajatilor, in vederea efectuarii unor plati in numele societatii sau in vederea efectuarii unor deplasari in interes de serviciu. Avansurile spre decontare sunt sume puse la dispozitia administratorilor sau a salariatilor din entitate, in vederea efectuarii unor plati in numele acesteia. De regula, justificarea avansului si transformarea sa in cheltuiala efec...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • De ce este esential sa aveti Dosare Permanente ale Clientilor: 7 avantaje majore

    • Atunci cand sunt solicitate lucrari de audit interne/externe sau firma-client are inspectii fiscale, dosarul permanent furnizeaza toate documentele necesare pentru a sustine tranzactiile si operatiunile contabile ale clientului. Acest lucru reduce timpul si efortul necesar pentru pregatirea si gestionarea auditului si creste nivelul de incredere in fata auditorilor/inspectorilor.   Dosarul permanent este un instrument vital in procesul de tinere a contabili...» citeste mai departe aici

  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA): formula de calcul si exemplu practic

    • Incepand cu anul 2024, contribuabilii care inregistreaza in anul precedent o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro si care, in anul de calcul, determina un impozit pe profit cumulat de la inceputul anului fiscal/anului fiscal modificat pana la sfarsitul trimestrului/anului de calcul mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri stabilit potrivit unei formule prevazute la art. 181 alin. (3) din Codul fiscal, sunt obligati la plata impozitului pe pr...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X