email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum poti, ca manager, sa mentii echilibrul intre viata personala si cea profesionala

Cum poti, ca manager, sa mentii echilibrul intre viata personala si cea profesionala

Un business de succes, pe langa finantare, are nevoie si de mult timp alocat. De aceea, pentru managerii moderni si ambitiosi, mentinerea echilibrului intre viata personala si cea profesionala poate fi o adevarata provocare. Iata cum poti sa o depasesti:

1. Creeaza-ti o rutina sanatoasa

O rutina sanatoasa iti poate oferi stabilitate si poate contribui semnificativ la mentinerea echilibrului intre viata personala si cea profesionala. Desi pare dificil de construit, o poti face in 3 pasi:

  1. Stabileste perioada de timp pe care o petreci zilnic la birou si pleaca la ora propusa. Asigura-te ca respecti aceeasi regula chiar si atunci cand lucrezi de acasa si incheie programul de munca la ora pe care o stabilesti in prealabil.
  2. Nu uita de pauze. In timpul programului de munca, aloca cel putin 45 de minute unei mese sanatoase si odihnei. Aici te-ar putea ajuta si amenajarea unui spatiu de relaxare in zona de birouri, in care atat tu, cat si angajatii tai, sa va destindeti inainte sa reincepeti activitatile profesionale.
  3. Fii flexibil si adapteaza-ti rutina in functie de nevoile personale si profesionale. Un echilibru nu inseamna 50%-50% in fiecare zi, ci mai degraba se refera la o imagine echilibrata in ansamblu. 

 

Un alt lucru care ti-ar putea fi de mare folos, in mentinerea echilibrului intre viata personala si cea profesionala, este de a locui intr-o dezvoltare mixta, cum este One Cotroceni Park, aflata in Bucuresti, care, pe langa partea rezidentiala, integreaza si cladiri de birouri, unde ai putea sa inchiriezi un spatiu potrivit pentru tine si echipa ta. In acest mod, timpul pe care, in mod normal, l-ai pierde in trafic il poti redirectiona catre familie si alte activitati care iti plac.

2. Stabileste prioritati si limite clar definite

Pentru a-ti mentine rutina intr-un echilibru sanatos, stabileste cateva prioritati si limite clar definite, pe care sa le respecti si tu, dar si cei din jurul tau.

 

Daca vorbim despre prioritati, pentru un program de lucru normal, care nu presupune ore suplimentare, poti sa realizezi din timp o lista cu prioritatile zilnice. Astfel, la finalul zilei, stii ca te-ai ocupat de prioritati, iar daca au ramas alte sarcini nerezolvate, pot fi amanate pana in ziua urmatoare.

 

In ceea ce priveste limitele, comunica deschis cu angajatii tai despre orele in care esti disponibil si orele in care nu doresti sa fii deranjat. In plus, poti stabili limite si pentru tine insuti, cum ar fi sa nu verifici e-mail-urile dupa ora 18.00 sau sa nu lucrezi in weekend.

3. Imbunatateste-ti abilitatile de delegare

Nu in ultimul rand, ca manager, este important sa iti imbunatatesti abilitatile de delegare. Pentru tine, aceasta imbunatatire te ajuta sa iti concentrezi atentia si resursele pe aspecte de conducere ale afacerii, iar pentru angajati, dezvoltarea abilitatilor tale de delegare inseamna ca vei sti sa aloci sarcinile intr-un mod echilibrat in echipa, fara ca acestia sa devina coplesiti.

 

Totusi, pentru a te asigura ca atribui sarcinile persoanelor potrivite, ia in considerare aptitudinile, experienta si interesul fiecarui angajat si asigura-te ca fiecare este pregatit sa-si indeplineasca atributiile cu succes.

 

Concluzionand, crearea unei rutine sanatoase, stabilirea prioritatilor si a limitelor personale, dar si imbunatatirea abilitatilor de delegare sunt 3 aspecte care te pot ajuta sa ai un stil de viata echilibrat. Pune in aplicare strategiile din acest articol si construieste-ti un business de succes, in timp ce te bucuri si de viata personala.

 

Sursa foto: Shutterstock

 

de Redactia Contabilul

NOUTATI Contabile 2024

Cum sa „citesti” si sa interpretezi perfect o balanta contabila?


Ghidul practic Balanta de verificare de la A la Z. Analize, corelatii, studii de caz vine in ajutorul dvs. pentru a va scapa de:

• erori de inregistrare aducatoare de amenzi usturatoare din partea inspectorilor veniti in control
• lipsa de cunostinte temeinice din domenii conexe
• lipsa de experienta in lucrul cu conturile, mai ales cand acestea sunt noi, renumerotate ori abrogate!
• incapacitatea de a lua masuri profitabile prin ajustarea balantei pentru profit maxim
• riscul incalcarii legislatiei in vigoare.

Simplifica-ti si securizeaza-ti munca!

...vezi AICI lista completa >>


Data aparitiei: 17 Aprilie 2024

Votati articolul "Cum poti, ca manager, sa mentii echilibrul intre viata personala si cea profesionala":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Infiintare microintreprindere: ce facilitati au studentii care vor sa isi deschida propria firma

    • Un student poate infiinta un SRL microintreprindere potrivit OUG nr. 6/2011. Conform prevederilor din OUG nr. 6/2011 pentru stimularea infiintarii si dezvoltarii microintreprinderilor de catre intreprinzatorii debutanti in afaceri, cu modificarile si completarile ulterioare, in cadrul Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri, prin Agentia pentru Implementarea Proiectelor si Programelor pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii (A.I.P.P.I.M.M.), s-a lans...» citeste mai departe aici

  • Corectie facturi cu numere eronate: cum remediem situatia?

    • Emiterea, transmiterea, verificarea si corectarea facturilor electronice in sistemul RO e-Factura implica respectarea stricta a standardelor tehnice si procedurilor stabilite de catre Ministerul Finantelor si Agentia Nationala de Administrare Fiscala. Procedura de corectare a facturilor emise de cate o societate este prevazuta la art. 330 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.  Corectie facturi cu numere e...» citeste mai departe aici

  • RO e-Transport 2024: GHID ANAF privind transportul bunurilor cu risc fiscal ridicat

    • Ministerul Finantelor (MF) si Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) au lansat un Ghid pentru contribuabilii care au obligatia de a utiliza Sistemul National privind monitorizarea transporturilor rutiere de bunuri RO e-Transport. Materialul informativ cuprinde o serie de informatii generale privind utilizatorii sistemului national RO e-Transport, modalitatile de utilizare a sistemului, contraventii si sanctiuni. RO e-Transport: categoriile ...» citeste mai departe aici

  • ANAF actualizeaza Decontul privind accizele [D120]: Cum arata noul formular

    • ANAF a publicat un proiect de ordin care propune aprobarea modelului, continutului si instructiunilor de completare a formularului 120 "Decont privind accizele".  Prin Legea nr.296/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilitatii financiare a Romaniei pe termen lung au fost aduse modificari si completari Titlului VIII “Accize si alte taxe speciale” din Legea  nr.227/2015 privind Codul fiscal, in sensul...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X