Fiecare zi in domeniul fiscal-contabil aduce provocari noi: termene legale stricte, proceduri complexe, modificari frecvente in legislatie si programe care trebuie utilizate corect pentru a evita erorile. In acest context, orice ghid sau instrument care va ajuta sa lucrati mai eficient devine cu adevarat esential. Pentru a va simplifica munca, am selectat 2 lucrari esentiale pentru orice contabil, le-am grupat intr-un pachet special si vi le oferim acum cu reducere de 45%! (...detalii aici >>)
Ce include pachetul?
- Manualul de inventariere. Societati comerciale. PFA. ONG
- Operare SAGA. Exemple practice si recomandari
Aceste lucrari va ofera solutii practice, clare si rapide, cu modele gata de utilizat, recomandari si comentarii ale specialistilor, astfel incat sa gestionati activitatea contabila fara erori si cu eficienta maxima.
Cititi in continuare ce avantaje majore va aduc cele 2 titluri de mai sus si grabiti-va sa profitati de reducerea speciala valabila doar in aceasta luna!
Manual de inventariere. Societati comerciale. PFA. ONG
Manualul de Inventariere este cea mai noua lucrare a Grupului romano-german de informatii specializate Rentrop & Straton! Manualul va prezinta de la A la Z toata procedura de urmat (adusa la zi!), inclusiv documentele pe care trebuie sa le intocmiti, in format editabil – nu trebuie decat sa le completati cu datele dvs.!
In Manualul de Inventariere gasiti:
- noile proceduri de inventariere, pas cu pas
- setul complet de documente pe care trebuie sa le intocmiti
- exemple de inventariere pentru productie, agricultura, turism, constructii etc.
- modul in care se realizeaza procedura de inventariere in SAGA
- modul in care se face inventarierea pentru situatiile financiare interimare (in cazul repartizarii dividendelor in cursul anului)
Aceasta lucrare explica toate noutatile privind inventarierea:

PortalContabilitate ro - acces 12 luni consultanta in scris si telefonica 30 intrebari

PFA II IF Taxe Impozite Deduceri Contributii 2025

Cartea Verde a Contabilitatii - Editie revizuita
1. Distribuirea de dividende
Prin OMFP 3067/2018 a fost reglementata obligatia societatilor care distribuie dividende in cursul exercitiului financiar de a intocmi situatii financiare interimare.
In vederea intocmirii acestor situatii financiare societatile trebuie sa procedeze la efectuarea inventarierii si reflectarea rezultatelor acesteia in contabilitate, precum si in situatiile financiare interimare trimestriale.
2. Obligatiile asociatiilor de proprietari
Ca urmare intrarii in vigoare a Legii nr. 196/2018, administratorii asociatiilor de proprietari au obligatia intocmirii lunare si a depunerii semestriale la compartimentul specializat a situatiei soldurilor elementelor de activ si pasiv.
Nerespectarea obligatiilor de catre administratori constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 2.500 la 5.000 lei.
3. Explicarea procedurii de inventariere in SAGA
In lucrare se gasesc exemple grafice (print screen-uri din program) si explicatii pentru o serie de situatii practice, informatii esentiale pentru inregistrarea corecta a procedurii de inventariere din punct de vedere contabil si fiscal. Este explicata si procedura de corectare a erorilor dupa inventariere.
...Click aici pentru explicatii detaliate >>
Operare Saga. Exemple practice si recomandari
Ghidul contine exemple grafice (print screen-uri din program) si explicatii pentru o multitudine de situatii practice, informatii esentiale pentru obtinerea de rapoarte corecte din punct de vedere contabil si fiscal. ...detalii aici >>
Sunt limpezite impecabil in special acele operatii care pun cel mai adesea probleme:
- Configurarea unei societati nou infiintate;
- Introducerea datelor unei societati existente;
- Intocmirea declaratiilor fiscale;
- Navigare meniu Saga.
Gasiti in ghid prezentari impecabile ale functiilor acestui program si ale modului optim in care ele pot utilizate in activitatea dvs. zilnica.
1. Meniul „Fisiere” – deosebit de important pentru verificarea furnizorilor si clientilor, definirea analiticelor in planul de conturi, setarea gestiunilor in functie de tipul de activitate, definirea articolelor, definirea operatiilor automate si evidenta salariatilor;
2. Meniul „Operatii” – practic, este calea de acces pentru operarea datelor. In acest capitol, aveti acces la exemple reprezentate grafic (Foarte practic! Print screen-uri! Exemplificari pas cu pas!) pentru diverse tipuri de situatii, in lei.
Atentie! Pentru fiecare din aceste operatiuni, veti regasi si monografia completa.
3. Meniul „Situatii – Listari” - cuprinde rapoartele de lucru de care aveti nevoie. Aveti acces la exemplificari grafice cu pasii de urmat pentru tiparirea diferitelor tipuri de rapoarte precum:
- Fise de cont;
- Balante de verificare;
- Situatii furnizori;
- Bilant; ...detalii aici >>
- Fise articole;
- Registre obligatorii;
- Jurnale de TVA;
- Situatii stocuri;
- Situatii financiare anuale/semestriale etc.
4. Meniul „Diverse” – util pentru automatizarea cheltuielilor/veniturilor in avans, evidenta contractelor, diverse situatii manageriale etc.
5. Meniul „Administrare” – contine recomandari utile, cu exemple ilustrate, pentru configurarea salariilor, definirea de serii si numere documente, definire/restrictionare utilizatori, operatiuni cu baza de date (salvare, restaurare).