email
E-FACTURA si E-TRANSPORT. Top 10 intrebari si raspunsuri practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-FACTURA si E-TRANSPORT. Top 10 intrebari si raspunsuri practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cei 5 pasi pentru depunerea declaratiilor electronice

ANAFdeclaratii electronice
Accesati https://formularunic.e-guvernare.ro. Cu un singur certificat digital calificat puteti depune declaratii electronice pentru un numar nelimitat de CUI-uri.

Dupa fiecare depunere, intrati pe pagina de vizualizare si daca aveti recipisa ca documentul depus este o declaratie fiscala, asteptati mesajul de la "Informatii dupa prelucrare".

Etapele pe scurt:

1. Obtineti un certificat calificat de semnatura electronica emis de furnizorii autorizati: CertSign, DigiSign sau Trans Sped.

2. Instalati programul Adobe Reader 8.2.

3. Descarcati documentul de confirmare de pe portalul ANAF, completati-l, transmiteti-l pe e-mail la furnizorul certificatului, primiti-l semnat de acesta, apoi transmiteti-l prin portal la ANAF (modulul Declaratii electronice, optiunea Înregistrare certificate calificate).

4. Listati, semnati si stampilati cererea de utilizare a serviciului de depunere electronica (formularul 150).

5. Privind împuternicirea de la contribuabil: în situatia în care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat, se prezinta documentul de împuternicire, autentificat de notarul public, din care rezulta dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaratiile fiscale pentru contribuabil. Daca exista calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului, se prezinta documentul, în original si copie, care atesta aceasta calitate (acest document poate fi Hotarârea Adunarii Generale a Actionarilor sau Statutul societatii comerciale);

6. Prezentati documentele la orice unitate fiscala (împuternicirea, actul de identitate, formularul 150).

7. Asteptati primirea pe e-mail a dreptului de utilizare a serviciului.

8. Accesati adresa www.e-guvernare.ro Depunere declaratii, Declaratii ANAF (veti fi redirectionat pe portalul ANAF)

9. Descarcati formularele electronice .

10. Completati formularele de declaratii.

11. Transmiteti declaratiile.

12. Examinati starea declaratiilor transmise

NOUTATI din Legislatie aparute in 2022

Contabilitatea si obligatiile fiscale pentru PFA


Uitati de neclaritati, ambiguitati, greseli si amenzi!

 

Cartea Verde a PFA. Contabilitatea si obligatiile fiscale vine cu SOLUTII 100% practice:

-> destinata nevoilor specifice PFA
-> pentru oameni concentrati pe afacerea lor, nu pe contabilitatea PFA
-> lesne de inteles, lesne de utilizat! Avantajos!

Comanda acum exemplarul tau!

...Vezi AICI lista completa <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
ANAFdeclaratii electronice

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Data aparitiei: 01 Februarie 2011


Votati articolul "Cei 5 pasi pentru depunerea declaratiilor electronice":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 4 voturi


Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Alte articole publicate in data de 01 Februarie 2011 ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Atentie, contabili!
Sistemele e-Factura si e-Transport vin cu noi OBLIGATII fiscale!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA si E-TRANSPORT. Top 10 intrebari si raspunsuri practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X