Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Cea mai utila lucrare pentru contabilii din institutiile publice!

contabilitate institutii publicecontabilitatea institutiilor publicecartea verde a contabilitatii

In urma cu aproape 20 de ani, Ministerul Finantelor a editat o lucrare fantastica. Se numea Cartea Verde a Contabilitatii. Cartea explica in mod clar cum trebuie aplicata legea 82/1991, cu toate comentariile si monografiile practice.

In prezent, lucrarea se intoarce in versiune special conceputa pentru contabilii din Institutiile Publice. Cartea Verde a Contabilitatii Institutiilor Publice este o premiera pe piata din Romania. Lucrarea realizata de specialisti clarifica toate subtilitatile din principalele acte normative cu care lucram in fiecare zi:

-O.M.F.P. nr. 1.917/2005, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Legea contabilitatii nr. 82/1991, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Planul de conturi general pentru institutii publice, cu modificarile si completarile ulterioare.

Mai mult, lucrarea de fata va ofera acces deplin la inregistrarile contabile pentru cele mai importante, cele mai frecvente si cele mai dificile operatiuni economice din cadrul unei institutii publice:

    Achizitii active fixe
    Amortizari

Protectia Datelor cu Caracter Personal. Ghid pentru contabili
Protectia Datelor cu Caracter Personal. Ghid pentru contabili
Corespondenta detaliata a conturilor
Corespondenta detaliata a conturilor
Impozitarea dividendelor in 2018
Impozitarea dividendelor in 2018


    Deprecieri      detalii aici >>>    
    Cheltuieli cu salarii
    Cheltuieli cu deplasari
    Cheltuieli cu constituire provizioane    detalii aici >>> 
    Evaluari creante si datorii
    Corectare erori contabile
    Inventariere
    Operatiuni cu fonduri nerambursabile     detalii aici >>>
    Finantarea institutiilor publice…


Va invitam sa aflati mai multe detalii despre aceasta lucrare de exceptie aici >>>

Atentie! Stocul este limitat, asa ca va rugam sa efectuati comenzile dorite astazi!


 

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
contabilitate institutii publicecontabilitatea institutiilor publicecartea verde a contabilitatii

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 29 August 2013


Votati articolul "Cea mai utila lucrare pentru contabilii din institutiile publice!":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Bunuri lipsa la inventar - gasite partial, dar platita cval lor de catre angajati

Intrebare: Buna ziua !
Va prezint urmatoarea situatie:
- in urma inventarierii anuale a bunurilor institutiei, s-a constatat o lipsa bunuri in gestiune a 2 salariati. Salariatii au depus un Angajament de plata si au achitat in mare parte cval bunurilor lipsa. Insa, recent, odata cu intrarea in gestiune comuna si a unui alt salatiat, s-au descoperit o parte din bunurile ce lipseau. Ajutati-ne va rugam cu un sfat, cum trebuie procedat fata de salatiati. Cu suma platita in plus ( pentru bunurile gasite ulterior ) de angajatii gestionari, ce va trebui sa faca institutia ? Sa o returneze sau nu mai poate face acest lucru ? Ce documente trebuie sa faca angajatorul pentru a-i scadea de la plata pe cei 2 gestionari ? Dar in contabilitate, cum va trebui procedat ?

Raspuns: Va multumim din suflet pentru timpul acordat si pentru lamuriri !... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 29 August 2013 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 4 + 4 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Subiectele saptamanii

  • Decontarea transportului. Care sunt documentele justificative?

    • Multe societati au nelamuriri in ceea de priveste decontarea transportului efectuat de salariati cu masina proprie pentru deplasarea la si de la locul de munca. Expertul nostru ne va ajuta sa aflam care sunt documentele justificative ce stau la baza decontului lunar si cat este deductibil din punct de vedere fiscal la calculul impozitului pe profit.   Documentele justificative pentru decontarea transportului: raspunsul specialistului...» citeste mai departe aici

  • Este oficial! Schimbare MARE in sistemul ajutoarelor sociale. De cand intra in vigoare?

    • Ordonanta de urgenta nr. 96/2018 privind prorogarea unor termene, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 963 din 14 noiembrie 2018. Prin Legea nr. 196/2016 privind venitul minim de incluziune, cu modificarile ulterioare, a fost instituit un nou beneficiu de asistenta sociala prin consolidarea ajutorului social, a alocatiei pentru sustinerea familiei si a ajutorului pentru incalzirea locuint...» citeste mai departe aici

  • Stii cum se aplica noua cota de TVA? Toate dificultatile majore explicate pentru contabili

    • Incepand cu data de 1 noiembrie, se aplica cota de 5% pentru servicii de cazare, restaurant si catering si utilizarea facilitatilor sportive prin O.U.G. nr. 89/2018, publicata in Monitorul Oficial nr. 854 din 9 octombrie 2018. Nici nu a intrat bine in vigoare legea ca contabilii deja au inceput sa se confrunte cu primele capcane ale ei. Una dintre cele mai mari dificultati are legatura cu modul in care se aplica TVA-ul pentru preparatele servite la restaurant si cel...» citeste mai departe aici

  • Proiect de lege privind emiterea de moneda electronica, in dezbatere la MFP

    • MFP (Ministrul Finantelor Publice) a publicat marti, in dezbatere publica, un proiect de lege privind emiterea de moneda electronica. Activitatea de emitere de moneda electronica este reglementata la nivelul Uniunii Europene prin Directiva 2009/110/CE privind accesul la activitate, desfasurarea si supravegherea prudentia...» citeste mai departe aici

  • Compact S, casa de marcat de dimensiunea unui telefon mobil

    • Daca aveti o afacere si inca nu ati schimbat vechea casa de marcat cu noul model cu jurnal electronic, ar trebui sa va grabiti pentru ca amenzile pentru nerespectarea noilor reglementari sunt intre 8.000 si 10.000 lei. Cele mai multe companii cauta un dispozitiv fiscal portabil care sa nu ocupe prea mult spatiu, dar sa aiba dotari tehnice de ultima ora. ...» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2018 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016