Ministerul Finantelor Publice deruleaza o campanie de informare si verificare privind publicitatea inselatoare si publicitatea comparativa la un esantion de 447 de firme, dintre care 17 mari contribuabili, care comercializeaza produse alimentare, bauturi si tutun (cod CAEN 4711).
Programul are ca scop informarea comerciantilor privind prevederile legale in domeniul publicitatii inselatoare si comparative si a consecintelor defavorabile ale acestora. De asemenea, sunt analizate mesajele campaniilor publicitare pe care aceste firme le deruleaza in mediul on-line, presa scrisa, panotaj stradal, brosuri, pliante etc. in cazul in care se constata incalcari ale legislatiei in domeniu pot fi aplicate sanctiuni.
![Dosarul Permanent al Clientului Model Editabil si Recomandari](https://www.rs.ro/dbimg/product/3210-dosarul-permane.jpg)
Dosarul Permanent al Clientului Model Editabil si Recomandari
![Declaratia Unica 2024 Impozit pe venit Contributii CAS si CASS](https://www.rs.ro/dbimg/product/2976-declaratia-unic.jpg)
Declaratia Unica 2024 Impozit pe venit Contributii CAS si CASS
![Manualul Contabilului Incepator - stick USB](https://www.rs.ro/dbimg/product/2581-manualul-contab.png)
Manualul Contabilului Incepator - stick USB
Actiunile de informare si verificare sunt realizate de reprezentanti ai structurilor de specialitate din cadrul tuturor Directiilor generale regionale ale finantelor publice din tara, iar in perioada urmatoare vor fi demarate informari si verificari similare in urmatoarele domenii: comert cu amanuntul al produselor farmaceutice in magazine specializate, activitati ale agentiilor de turism si comert cu amanuntul in magazine nespecializate, cu vanzare predominanta de produse nealimentare.