Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.

ANAF a publicat noua declaratie privind aparatele de marcat electronice fiscale neutilizate

ANAF a publicat noua declaratie privind aparatele de marcat electronice fiscale neutilizate
aparate marcat electronicemonitorul oficialanaf

ANAF a publicat in data de 17 septembrie 2018 F4109, care reprezinta “Declaratia privind aparatele de marcat electronice fiscale (AMEF) neutilizate.” conform anexei la Procedura de transmitere a datelor, aprobata prin OPANAF 627/2018.
 


Descarcati F4109 SOFT A >>>>

Descarcati Structura XML >>>>

 

Va reamintim ca in Monitorul Oficial din 19 martie 2018 a fost publicat Ordinul Presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala  627/2018 privind aprobarea de transmitere a datelor prevazute la art. 3 alin. (1) lit. a) sau art. 3 alin. (2) lit. a), b) sau c), dupa caz, respectiv cele prevazute la art. 3 alin. (1) lit. b) si c) din anexa nr. 11 la Normele metodologice pentru aplicarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 479/2003, catre ANAF.


In anexa, la articolul 3, sunt urmatoarele informatii:


(1) In situatia in care exista aparate de marcat electronice fiscale neutilizate, prin exceptie de la prevederile art. 1 si 2, utilizatorii au obligatia de a informa organul fiscal prin completarea si transmiterea "Declaratiei privind aparatele de marcat electronice fiscale neutilizate", al carei model este prevazut in anexa care face parte integranta din prezenta procedura.

(2) Prin aparate de marcat electronice fiscale neutilizate se intelege aparatele de marcat electronice fiscale care nu au fost utilizate, in nicio zi din perioada de raportare, pentru generarea oricareia dintre datele prevazute la art. 1.


(3) Anexa este disponibila in format editabil pe pagina de internet a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.


(4) "Declaratia privind aparatele de marcat electronice fiscale neutilizate" se completeaza cu ajutorul programului de asistenta pus la dispozitia utilizatorilor pe portalul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.


(5) Declaratia prevazuta la alin. (1) se transmite prin mijloace electronice de transmitere la distanta, pana cel mai tarziu in data de 20 a lunii urmatoare perioadei de raportare in care aparatele de marcat electronice fiscale nu au fost utilizate.


Consultati ordinul Nr. 627/2018 din 8 martie 2018. >>>>

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
aparate marcat electronicemonitorul oficialanaf

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 18 Septembrie 2018


Votati articolul "ANAF a publicat noua declaratie privind aparatele de marcat electronice fiscale neutilizate":
Rating:

Nota: 3.87 din 5 din 15 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

TVA la achizitie/vanzare apartament

Intrebare: O societate cumpara un apartament de la o persoana fizica, apoi cei doi asociati nu se inteleg si sunt de acord dupa o saptamana sa-l vanda altei persoane fizice.
Cum se trateaza din p.d.v. al TVA ? Multumesc anticipat!

Raspuns: Conform art.141 alin. 2 lit. fdin Codul fiscal cu completarile si modificarile ulterioare...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 18 Septembrie 2018 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 4 + 5 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Modificari in Codul Fiscal 2019 - ATENTIE la noile Proceduri Contabile  
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X