email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Documente necesare pentru noile aparate de marcat. Vezi lista completa!

Documente necesare pentru noile aparate de marcat. Vezi lista completa!
case de marcat electronicemfpanaf

Va oferim in randurile de mai jos informatii referitoare la autorizarea distribuitorilor  de aparate de marcat electronice fiscale, potrivit mfinante.gov.ro.


Documente necesare acordarii autorizatiei de distributie a aparatelor de marcat electronice fiscale


Operatorul economic care solicita autorizatie de distributie a aparatelor de marcat electronice fiscale va depune la Ministerul Finantelor Publice – Comisia de autorizare a distribuitorilor pentru aparate de marcat electronice fiscale avizate tehnic urmatoarele:

a) cererea prin care solicita eliberarea autorizatiei de distributie a aparatelor de marcat electronice fiscale, care trebuie sa contina:

- datele de identificare ale operatorului economic solicitant,
- tipul aparatului de marcat electronic fiscal si denumirea comerciala a acestuia,
- lista operatorilor economici propusi ca unitati acreditate pentru comercializare si service. (Anexa 1 la Cerere)

- lista tehnicienilor de service si, dupa caz, elementele de identificare alocate tehnicienilor de service (Anexa 2 la Cerere)

b) declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal sau a unui imputernicit al operatorului economic solicitant privind existenta capacitatii profesionale a tehnicienilor de service inclusi in lista operatorilor economici propusi ca unitati acreditate pentru service de a asigura intretinerea si repararea aparatelor de marcat electronice fiscale pentru care se solicita autorizatia. Declaratia pe propria raspundere data prin intermediul unui imputernicit este insotita de o procura speciala in forma autentica,

c) copia certificatului de inregistrare eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului atat pentru operatorul economic solicitant cat si pentru operatorii economici propusi ca unitati acreditate,

d) avizul tehnic favorabil emis in conditiile art.78 alin.(1) lit.a) sau b), dupa caz, din Norme,

e) declaratiile pe propria raspundere ale reprezentantilor legali ai operatorului economic solicitant si ai operatorilor economici propusi ca unitati acreditate privind existenta contractelor de comercializare si/sau service incheiate in conditiile prevazute la art. 78 alin. (1) lit. g) din Norme,

f) certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului atat pentru operatorul economic solicitant, cat si pentru operatorii economici propusi ca unitati acreditate, din care sa rezulte capitalul social, asociatii, administratorii si obiectul de activitate,


Operatorul economic solicitant al autorizatiei de distributie trebuie sa aiba prevazut in obiectul  de activitate comercializarea cu ridicata si cu amanuntul - coduri CAEN 4651/4652 si 4741/4742 (art.78 (1) lit.c), respectiv 9511 pentru service (art. 106(1). Unitatile acreditate pentru comercializare trebuie sa aiba  in obiectul  de activitate comercializarea cu amanuntul - coduri CAEN 4741/4742. Unitatile acreditate pentru service trebuie sa aiba in  obiectul  de activitate cod CAEN  9511 si sa dispuna de minimum 2 tehnicieni de service specializati.
 

g) certificatele de cazier judiciar ale administratorilor, atat pentru operatorul economic solicitant cat si pentru unitatile acreditate de catre acesta, precum si pentru tehnicienii  de service propusi,

h) declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal sau a unui imputernicit al operatorului economic solicitant privind existenta capacitatii acestuia de a indeplini conditiile prevazute la art. 78 alin. (1) lit. e), pentru modelul si tipul de aparate de marcat electronice fiscale pentru care se solicita autorizatia. Declaratia pe propria raspundere data prin intermediul unui imputernicit este insotita de o procura speciala in forma autentica,

i) copiile avizelor pentru exercitarea activitatii de montare si, respectiv, de reparare de mijloace de masurare, emise atat pentru operatorul economic solicitant, cat si pentru operatorii economici propusi ca unitati acreditate de service la aparatele de marcat electronice fiscale destinate activitatii de taximetrie,

j) declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal sau a unui imputernicit al operatorului economic solicitant cu privire la obligatia de  a  asigura piese de schimb pe perioada de garantie si postgarantie (art. 78(1) lit.f) din Norme.


    
Pentru verificarea indeplinirii conditiei  prevazuta la  art.78 alin.(3)  din Norme,  reprezentantul legal sau imputernicitul operatorului economic solicitant trebuie sa depuna o declaratie pe propria raspundere privind persoanele care ocupa functia director economic si/sau financiar, precum si datele de identificare ale acestora ( nume, prenume si CNP). In situatia in care in statul de functiuni al operatorului economic solicitant nu figureaza astfel de persoane, se va declara entitatea care  preia atributiile acestora.

Operatorul economic solicitant al autorizatiei de distributie trebuie sa indeplineasca conditia prevazuta la art. 78 alin. (1) lit. d) din Norme, respectiv sa nu  inregistreze obligatii fiscale restante de natura celor administrate de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, in sensul art. 157 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, conditie care trebuie indeplinita si de catre operatorii economici propusi ca unitati acreditate pentru comercializare si/sau service.


Documente necesare pentru modificarea autorizatiei de distributie a aparatelor de marcat electronice fiscale cu noi unitati acreditate pentru comercializare si/sau service


Distribuitorul autorizat care solicita modificarea autorizatiei de distributie a aparatelor de marcat electronice fiscale cu noi unitati acreditate pentru comercializare si/sau service, va depune la Ministerul Finantelor Publice – Comisia de autorizare a distribuitorilor pentru aparate de marcat electronice fiscale avizate tehnic, numai  documentele mentionate la art.90 alin.(4) din Norme, respectiv cererea si documentele prevazute la art.89 alin.(1)  pentru unitatile acreditate propuse a fi incluse in autorizatie.

Operatorii economici propusi ca unitati acreditate pentru comercializare si/sau pentru service trebuie sa indeplineasca conditia prevazuta la art. 78 alin. (1) lit. d) din Norme, respectiv sa nu  inregistreze obligatii fiscale restante de natura celor administrate de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, in sensul art. 157 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare.

 

Documente necesare pentru inregistrarea unor noi tehnicieni de service pentru unitatile acreditate


Distribuitorul autorizat care solicita inregistrarea unor noi tehnicieni de service pentru unitatile acreditate, incluse in autorizatie, va depune la Ministerul Finantelor Publice – Comisia de autorizare a distribuitorilor pentru aparate de marcat electronice fiscale avizate tehnic,  documentele mentionate la art.90 alin.(4) din Norme, respectiv documentele prevazute la art.89 alin.(1)  lit.b) si e) din Norme.

 

Citeste si: Ghidul caselor de marcat a fost actualizat de ANAF


de Redactia Contabilul

NOUTATI Contabile 2024

Sinteza noutatilor Contabile din 2024:


• Aplicarea sistemului e-Factura
• Sistemul RO e-Transport
• Sistemul garantie-returnare (RetuRO)
• Raportarea SAF-T
• Managementul stocurilor – implicatii fiscale si raportarea in SAF-T
• Prelucrare stocuri in sistem lohn

Descopera TOATE noutatile contabile in Ghidul practic al contabilitatii in 2024. Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete.

...Vezi AICI detalii complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
case de marcat electronicemfpanaf


Data aparitiei: 11 Octombrie 2018

Votati articolul "Documente necesare pentru noile aparate de marcat. Vezi lista completa!":
Rating:

Nota: 3.25 din 5 din 4 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Societate care primeste imprumut de la asociat. Care sunt inregistrarile contabile?

    • In lumea afacerilor, accesul la capital este esential pentru functionarea si dezvoltarea unei societati, mai ales in fazele incipiente ale activitatii sale. In acest context, imprumuturile de la asociati devin o modalitate frecventa prin care firmele nou infiintate isi asigura lichiditatile necesare pentru a-si desfasura activitatea. Insa, inainte de a proceda la acordarea unui astfel de imprumut, partile implicate trebuie sa fie constiente de implicatiile legale si contabile ale...» citeste mai departe aici

  • Dividende interimare distribuite in cursul anului: monografia contabila si opinia specialistului

    • Putem distribui dividende interimare in cursul anului, in baza unor situatii financiare trimestriale, insa, daca nu le platim asociatilor pana la sfarsitul anului, trebuie sa declaram si sa platim impozit pe venit pana la data de 25 a anului urmator. Monografia contabila este simpla, insa intervin cateva conturi cu care nu suntem prea obisnuiti (463 si 456), astfel ca dupa regularizarea dividendelor (cu ocazia intocmirii situatiilor financiare anuale) este im...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • Mijloacele fixe de la A la Z: legislatie explicata si studii de caz

    • Toate operatiunile privind mijloacele fixe - achizitie, amortizare, reevaluare, casare, vanzare – pot genera erori de aplicarea a legii, amendate drastic. Stiati ca: - in conformitate cu art. 42 alin. (1) din Legea contabilitatii nr. 82/1991 – neaplicarea corecta a reglementarilor contabile produce o amenda de la 300 lei la 4.000 lei? Ei bine, inregistrarea incorecta a unui obiect/mijloc fix poate genera o astfel de amenda! ...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X