Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Intalnire importanta cu ANAF! Discutii intense despre casele de marcat electronice

Intalnire importanta cu ANAF! Discutii intense despre casele de marcat electronice
anafcase de marcat electronicemonitorul oficial

ANAF (Agentia Nationala de Administrare Fiscala) anunta ca saptamana viitoare, in data de 19 octombrie, incepand cu ora 12.00, la sediul Directiei Regionale a Finantelor Publice Bucuresti se va desfasura o intalnire cu contribuabilii. Principala tema a acestei discutii este: "Case de marcat - facilitati, obligatii, termene".

Va reamintim ca termenele pentru dotarea cu noile case de marcat este 1 septembrie - pentru comerciantii mari si mijlocii, si 1 noiembrie - pentru comerciantii mici. Vestea buna este ca firmele nu vor fi amendate direct la primul control daca nu au aparat de marcat cu jurnal electronic, potrivit proiectului pentru modificarea legii prevenirii publicat in data de 10 septembrie in Monitorul Oficial. MFP (Ministerul Finantelor Publice) a propus ca firmele sa primeasca schema remediere cu un nou termen de conformare. Iata AICI o lista cu situatiile operatorului economic si cum vor proceda autoritatile fiscale in functie de caz.


ANAF ii asteapta pe operatorii economici care au obligatia de a utiliza case de marcat electronice fiscale, in conformitate cu prevederile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, in strada Dimitrie Gerota nr. 13, sector 2, sala 319, etaj 3. Specialistii ANAF promit sa raspunda tuturor intrebarilor legate de tema sesiunii de asistenta.

 

DE RETINUT

 Inscrierile se fac, in limita locurilor disponibile, utilizand Formularul de contact de pe pagina de internet a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.


Pe tema "Case de marcat - facilitati, obligatii, termene” ANAF a realizat recent o sesiune de asistenta online pe pagina de Facebook a institutiei. Gasiti AICI o lista cu 8 intrebari legate de noile case de marcat si cu raspunsurile detaliate ale expertilor ANAF, pe care echipa contabilul.ro le-a selectat.

Impozitarea dividendelor in 2018
Impozitarea dividendelor in 2018
Manualul Contabilului Incepator
Manualul Contabilului Incepator
Caiet de practica pentru stagiarii CECCAR
Caiet de practica pentru stagiarii CECCAR


Nu uitati ca ANAF a actualizat recent Ghidul caselor de marcat. Toate informatiile legate de noile case de marcat sunt prezentante detaliat, cu explicatii si imagini, in noul ghid ANAF. >>

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
anafcase de marcat electronicemonitorul oficial

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 12 Octombrie 2018


Votati articolul "Intalnire importanta cu ANAF! Discutii intense despre casele de marcat electronice":
Rating:

Nota: 3.67 din 5 din 6 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Tva nedeductibil leasing

Intrebare: Buna ziua, va rog daca se poate un raspuns clar pt. inregistrarea unei facturi de leasing cu TVA nedeductibil 50% conform OUG24/2012, sa presupunem ca avem in prezent urmatoarele inregistrari:
% = 404 124 lei
167 100
4426 24

Datoria din 167 se amortizeaza 213=167 si 681=281, dar cum evidentiem tva nedeductibli, 635=4426 12 ? Credeti ca este corect?

Raspuns: Eu tot nu sunt sigura ca am inteles exact modificarea. Pentru un leasing in curs, voi deduce doar 50...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 12 Octombrie 2018 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 2 + 2 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Newsletter zilnic GRATUIT

NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2018 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016