email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Intalnire importanta cu ANAF! Discutii intense despre casele de marcat electronice

Intalnire importanta cu ANAF! Discutii intense despre casele de marcat electronice
anafcase de marcat electronicemonitorul oficial

ANAF (Agentia Nationala de Administrare Fiscala) anunta ca saptamana viitoare, in data de 19 octombrie, incepand cu ora 12.00, la sediul Directiei Regionale a Finantelor Publice Bucuresti se va desfasura o intalnire cu contribuabilii. Principala tema a acestei discutii este: "Case de marcat - facilitati, obligatii, termene".

Va reamintim ca termenele pentru dotarea cu noile case de marcat este 1 septembrie - pentru comerciantii mari si mijlocii, si 1 noiembrie - pentru comerciantii mici. Vestea buna este ca firmele nu vor fi amendate direct la primul control daca nu au aparat de marcat cu jurnal electronic, potrivit proiectului pentru modificarea legii prevenirii publicat in data de 10 septembrie in Monitorul Oficial. MFP (Ministerul Finantelor Publice) a propus ca firmele sa primeasca schema remediere cu un nou termen de conformare. Iata AICI o lista cu situatiile operatorului economic si cum vor proceda autoritatile fiscale in functie de caz.


ANAF ii asteapta pe operatorii economici care au obligatia de a utiliza case de marcat electronice fiscale, in conformitate cu prevederile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, in strada Dimitrie Gerota nr. 13, sector 2, sala 319, etaj 3. Specialistii ANAF promit sa raspunda tuturor intrebarilor legate de tema sesiunii de asistenta.

 

DE RETINUT

 Inscrierile se fac, in limita locurilor disponibile, utilizand Formularul de contact de pe pagina de internet a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.


Pe tema "Case de marcat - facilitati, obligatii, termene” ANAF a realizat recent o sesiune de asistenta online pe pagina de Facebook a institutiei. Gasiti AICI o lista cu 8 intrebari legate de noile case de marcat si cu raspunsurile detaliate ale expertilor ANAF, pe care echipa contabilul.ro le-a selectat.


Nu uitati ca ANAF a actualizat recent Ghidul caselor de marcat. Toate informatiile legate de noile case de marcat sunt prezentante detaliat, cu explicatii si imagini, in noul ghid ANAF. >>


de Ghinea Viorica

NOUTATI Contabile 2024

A aparut: Ghidul Practic al Monografiilor Contabile 2024


Nu rata ghidul practic care te scoate acum din impasul generat de orice inregistrare contabila!

76 monografii, de maxima actualitate, intocmite impecabil, dezvoltate dupa o structura completa:

Prezentarea cadrului legal
• Noutatile legislative legate de subiectul dezbatut
• Tratamentul contabil exemplificat prin cazuri practice si exemple
• Inregistrarile contabile aferente fiecarui caz practic prezentat
• Tratamentul din punct de vedere fiscal, al TVA si al impozitului pe profit
• Atentionari, recomandari, sfaturi referitoare la subiect

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
anafcase de marcat electronicemonitorul oficial


Data aparitiei: 12 Octombrie 2018

Votati articolul "Intalnire importanta cu ANAF! Discutii intense despre casele de marcat electronice":
Rating:

Nota: 3.3 din 5 din 10 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Lista datornicilor ANAF 2024. Afla daca ai datorii la Fisc in T1 din 2024!

    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala a publicat lista cu firmele care nu si-au platit obligatiile fiscale in T1 2024. Fiscul afiseaza trimestrial lista cu contribuabilii care au obligatii fiscale restante ce depasesc valoarea de 100.000 de lei, cunoscuta si sub denumirea de “lista rusinii”. Lista datornicilor ANAF pentru T1 2024 Lista datornicilor este reglementata de Ordinul nr. 509/2019 pentru modificarea si completarea Proce...» citeste mai departe aici

  • Marfa in custodie la un client intrat in insolventa: putem sa constituim un provizion pentru litigii?

    • In cele ce urmeaza analizam situatia cu privire la constituirea unui provizion pentru marfa trimisa clientului intrat in insolventa si care se afla in custodie, cu probabilitate foarte mica de a fi recuperata. Vom afla de la specialistul nostru daca este fezabil sa constituim un provizion pentru litigii. Studiu de caz privind marfa in custodie - provizioane pentru litigii Intrebare: "Avem un client intrat in insolventa, la care am l...» citeste mai departe aici

  • Dosarul Permanent al Clientului: Model Editabil si Recomandari

    • Inchipuiti-va ca una dintre firmele careia ii tineti contabilitatea este supusa unui audit sau unui control de la Fisc, situatie in care, evident, trebuie sa poata furniza pe loc tot felul de documente care i se solicita – de la statutul firmei si lista actionarilor pana la rapoarte financiare, facturi, declaratii fiscale, documente de plata, contracte etc.   Nicio problema!  Dvs., contabilul firmei, aveti toate aceste documente intr-un fi...» citeste mai departe aici

  • Declarare punct de lucru cu mai putin de 5 salariati: ce formular se depune la ANAF

    • Cu privire la deschiderea unui sediu secundar (punct de lucru), va reamintim ca, indiferent de numarul de salariati care lucreaza la respectivul sediu secundar, acesta trebuie declarat la ANAF. In cazul sediilor secundare cu mai mult de 5 salariati, in urma declararii la organul fiscal competent se va aloca un cod de inregistrare fiscala distinct, plata impozitului pe veniturile salariale efectuandu-se tot de societatea mama, insa la rubrica „beneficiar&r...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X