email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

CAFR a publicat modelul raportului de audit privind baza de calcul a ajutorului Horeca

CAFR a publicat modelul raportului de audit privind baza de calcul a ajutorului Horeca
horecaexpert contabilgranturi

CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania) a pus la dispozitia membrilor Modelul Raportului de audit privind baza de calcul a ajutorului de stat ce se acorda sub forma unor granturi in temeiul OUG nr. 224/2020. 


Una dintre conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca aplicantii pentru ajutoarele Horeca este sa isi certifice baza de calcul pentru ajutor cu un expert contabil sau un auditor financiar. 

Legislatia stabileste ca baza de calcul a ajutorului va trebui certificata si asumata de catre un expert contabil sau o societate de expertiza contabila, membri CECCAR, selectati si remunerati de catre aplicant. La alegere, baza de calcul poate fi certificata de catre un auditor financiar sau o firma de audit, membri ai Camerei Auditorilor Financiari din Romania, selectati si remunerati de catre aplicant.

Vezi si modelul de raport de expertiza contabila extrajudiciara publicat de CECCAR. ►

Asa cum am prezentat intr-un articol anterior despre pasii Procedurii Horeca, in etapa 2 de inscriere, beneficiarii vor incarca raportul de expertiza contabila extrajudiciara, semnat electronic de expertul contabil, sau a raportului de audit (de asigurare), semnat electronic de auditorul financiar in conformitate cu art. 6, alin. (2), lit. b) din O.U.G. nr. 224/2020 cu modificarile si completarile ulterioare, impreuna cu anexa la acesta (raportul sinteza), asumat de expertul contabil/auditorul financiar. Anexa la raport va fi realizata conform Anexei nr. 7 la prezenta procedura.

Intrucat raportul care trebuie intocmit de auditorul financiar/firma de audit se elaboreaza cu respectarea ISAE 3000 (revizuit) si se prezinta impreuna cu Raportul sinteza, intocmit conform Anexei 7 – la Procedura, CAFR vine in sprijinul membrilor sai, auditori financiari si firme de audit prin punerea la dispozitie a unui MODEL  de RAPORT de audit de asigurare rezonabila, intocmit conform ISAE 3000. 



Descarca modelul raportului de audit. ►

Modelul este structurat intr-un format general, cu elementele de baza si, de aceea, CAFR recomanda auditorilor financiari/firmelor de audit adaptarea acestui model in functie de circumstantele / situatiile specifice ale Beneficiarului de grant.

 


de Ioana Andreea Pavel

NOUTATI din Legislatia Contabila

Decontarile de la A la Z


Atentie la 5 tipuri de operatiuni de decontare care pun probleme in practica
 1.  Decontarea prin compensare
 2.  Darea in plata in contul dividendelor
 3.  Avantaje in natura sau cheltuieli sociale
 4.  Decontarea achizitiilor/vanzarilor cu plata in rate
 5.  Decontarile din operatiuni in participatie

Lucrarea Decontarile de la A la Z, realizata de reputatul specialist Olga Crevelescu, are marele merit ca grupeaza intr-un singur loc explicatii profesioniste si complete despre toate tipurile de decontari!

...Vezi AICI detalii complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
horecaexpert contabilgranturi


Data aparitiei: 18 Iunie 2021

Votati articolul "CAFR a publicat modelul raportului de audit privind baza de calcul a ajutorului Horeca":
Rating:

Nota: 4.67 din 5 din 3 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Societate care primeste imprumut de la asociat. Care sunt inregistrarile contabile?

    • In lumea afacerilor, accesul la capital este esential pentru functionarea si dezvoltarea unei societati, mai ales in fazele incipiente ale activitatii sale. In acest context, imprumuturile de la asociati devin o modalitate frecventa prin care firmele nou infiintate isi asigura lichiditatile necesare pentru a-si desfasura activitatea. Insa, inainte de a proceda la acordarea unui astfel de imprumut, partile implicate trebuie sa fie constiente de implicatiile legale si contabile ale...» citeste mai departe aici

  • Dividende interimare distribuite in cursul anului: monografia contabila si opinia specialistului

    • Putem distribui dividende interimare in cursul anului, in baza unor situatii financiare trimestriale, insa, daca nu le platim asociatilor pana la sfarsitul anului, trebuie sa declaram si sa platim impozit pe venit pana la data de 25 a anului urmator. Monografia contabila este simpla, insa intervin cateva conturi cu care nu suntem prea obisnuiti (463 si 456), astfel ca dupa regularizarea dividendelor (cu ocazia intocmirii situatiilor financiare anuale) este im...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • Mijloacele fixe de la A la Z: legislatie explicata si studii de caz

    • Toate operatiunile privind mijloacele fixe - achizitie, amortizare, reevaluare, casare, vanzare – pot genera erori de aplicarea a legii, amendate drastic. Stiati ca: - in conformitate cu art. 42 alin. (1) din Legea contabilitatii nr. 82/1991 – neaplicarea corecta a reglementarilor contabile produce o amenda de la 300 lei la 4.000 lei? Ei bine, inregistrarea incorecta a unui obiect/mijloc fix poate genera o astfel de amenda! ...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X