email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Metode eficiente care asigura o productivitate crescuta in cadrul unui business

Metode eficiente care asigura o productivitate crescuta in cadrul unui business
resurse umanemanagementdocumente

Productivitatea este un factor cheie atunci cand vine vorba de dezvoltarea oricarui business, de aceea, ca sa aiba parte de un profit crescut, antreprenorii trebuie sa implementeze anumite masuri inteligente bazate pe domeniul de activitate al afacerii lor. Asadar, oamenii de afaceri trebuie sa isi stabileasca obiectivele, sa creeze o strategie eficienta si sa inceapa investitiile. Iata cateva dintre metodele la care pot apela.

Beneficii pentru angajati  

In primul rand, este indicat ca oamenii de afaceri sa isi indrepte atentia catre angajati, pentru a-i determina sa fie cat mai eficienti si sa dea randament maxim, pentru o productivitate crescuta. Drept urmare, angajatorii pot sa isi motiveze angajatii prin intermediul unor beneficii. De exemplu, acestia pot oferi pachete salariale peste nivelul pietei, impreuna cu bonusuri de performanta. De asemenea, le mai pot pune la dispozitie zile suplimentare de concediu, un program de munca flexibil, vouchere de vacanta, carduri cadou, abonamente la clinici private de sanatate sau sa le deconteze transportul. 

Externalizarea serviciilor si apelarea la tehnologii de ultima generatie 

Externalizarea serviciilor reprezinta o metoda eficienta cu ajutorul careia productivitatea creste, iar costurile scad. Pe de alta parte, acest proces asigura si o eficientizare a activitatii profesionale. In consecinta, companiile pot sa externalizeze anumite servicii, adica sa contracteze firme specializate intr-un anumit domeniu, care sa preia atributiile unui departament. De asemenea, tehnologiile de ultima generatie reprezinta o solutie viabila pentru orice business atunci cand vine vorba de atingerea unor obiective de ordin financiar. De exemplu, antreprenorii pot apela la un sistem eficient pentru managementul documentelor. Prin intermediul acestui soft inteligent, angajatorii se asigura ca angajatii lor vor fi mai eficienti, iar erorile umane care pot aparea in procesul de gestionare a documentelor sunt eliminate.  

Program flexibil pentru angajati

O alta solutie pe care antreprenorii o pot lua in considerare este oferirea unui program flexibil propriilor angajati. Mai precis, salariatii sa aiba posibilitatea de a-si exercita atributiile profesionale din confortul propriei locuinte (sau din orice alt loc) macar o data pe saptamana. Astfel, odata ce vor lucra intr-un mediu familiar, unde se vor simti relaxati, fara sa mai fie nevoiti sa respecte regulile pe care le aveau la birou, precum sa adopte o anumita tinuta vestimentara sau sa ia o pauza de masa prestabilita, acestia vor avea un randament crescut. In plus, vor pune si bani deoparte, fiindca nu vor mai fi nevoiti sa se deplaseze la sediul companiei. Pe de alta parte, cu cat isi vor duce mai repede proiectele la bun sfarsit, cu atat vor avea mai mult timp liber la dispozitie, pe care sa-l foloseasca pentru a intreprinde activitatile lor preferate. 

Investitii in pregatirea profesionala a angajatilor

Dezvoltarea oricarui business este direct proportionala, in cele mai multe cazuri, cu nivelul pregatirii profesionale a angajatilor. De aceea, orice antreprenor care isi doreste o eficientizare a activitatii, inclusiv o productivitate sporita, trebuie sa tina cont de acest aspect important, cu precadere de evolutia angajatilor. Asadar, oamenii de afaceri isi pot trimite periodic salariatii la diverse traininguri si cursuri, in urma carora personalul sa deprinda noi cunostinte in domeniul lor de activitate. Astfel, salariatii se vor simti apreciati in cadrul companiei la care lucreaza si vor avea posibilitatea sa avanseze in cariera. In plus, odata ce dobandesc noi cunostinte, vor scapa si de rutina, pentru ca vor primi pe mana proiecte care ii stimuleaza din punct de vedere intelectual. 

 

Acestea sunt doar cateva dintre aspectele pe care oamenii de afaceri le pot lua in considerare atunci cand isi doresc o productivitate crescuta in cadrul businessului lor. Ideal ar fi sa isi stabileasca un buget de investitii, o strategie coerenta, atat financiara, cat si de marketing, si sa incerce sa isi dezvolte departamentele cu potential financiar, cu ajutorul carora sa obtina profitul scontat. 

 

Sursa foto: shutterstock.com


de Redactia Contabilul

NOUTATI din Legislatia Contabila

[LIVE] Participati la Conferinta Nationala de Contabilitate din 2 Iulie


Va invitam la Video Conferinta
Nationala de Fiscalitate si Contabilitate


Atentie! Video Conferinta din 2 iulie 2024 de la Bucuresti
va fi transmisa LIVE pe Internet! 

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
resurse umanemanagementdocumente


Data aparitiei: 13 Octombrie 2021

Votati articolul "Metode eficiente care asigura o productivitate crescuta in cadrul unui business":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Avansuri de trezorerie: documente justificative pentru avansuri spre decontare si functiunea contului 542

    • Entitatile pot acorda sume in numerar sau prin banca, denumite avansuri spre decontare, puse la dispozitia angajatilor, in vederea efectuarii unor plati in numele societatii sau in vederea efectuarii unor deplasari in interes de serviciu. Avansurile spre decontare sunt sume puse la dispozitia administratorilor sau a salariatilor din entitate, in vederea efectuarii unor plati in numele acesteia. De regula, justificarea avansului si transformarea sa in cheltuiala efec...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • De ce este esential sa aveti Dosare Permanente ale Clientilor: 7 avantaje majore

    • Atunci cand sunt solicitate lucrari de audit interne/externe sau firma-client are inspectii fiscale, dosarul permanent furnizeaza toate documentele necesare pentru a sustine tranzactiile si operatiunile contabile ale clientului. Acest lucru reduce timpul si efortul necesar pentru pregatirea si gestionarea auditului si creste nivelul de incredere in fata auditorilor/inspectorilor.   Dosarul permanent este un instrument vital in procesul de tinere a contabili...» citeste mai departe aici

  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA): formula de calcul si exemplu practic

    • Incepand cu anul 2024, contribuabilii care inregistreaza in anul precedent o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro si care, in anul de calcul, determina un impozit pe profit cumulat de la inceputul anului fiscal/anului fiscal modificat pana la sfarsitul trimestrului/anului de calcul mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri stabilit potrivit unei formule prevazute la art. 181 alin. (3) din Codul fiscal, sunt obligati la plata impozitului pe pr...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X