In cazul in care doriti sa iesiti dintr-o intreprindere familiala si nu stiti ce documente se intocmesc, unde se depun si care este termenul, va prezentam informatiile furnizate de ANAF in aceasta problema:
In conformitate cu prevederile art 86, punctul 185 din HG 44/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, reprezentantul asociatiei familiale (intreprinderii familiale) are obligatia sa inregistreze contractul de asociere, precum si orice modificare a acestuia la organul fiscal la care asociatia este inregistrata in evidenta fiscala, in termen de 15 zile de la data incheierii acestuia.
Odata cu inregistrarea noului contract al asocierii se depune si formularul 223 "Declaratie privind veniturile estimate pentru asocierile fara personalitate juridica, constituite intre persoane fizice,, prevazut de OMEF nr. 2371/2004 pentru aprobarea modelului si continutului unor formulare prevazute la titlul III din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
Pentru anul 2010, reprezentantul intreprinderii familiale avea obligatia sa depuna pana la data de 15 martie 2011, formularul 204 "Declaratie anuala de venit pentru asocierile fara personalitate juridica" cu veniturile si cheltuielile realizate si cotele procentuale din venit sau pierdere ce le revin membrilor.

Ghidul practic al contabilitatii Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete

PortalContabilitate ro - acces 12 luni consultanta in scris si telefonica 30 intrebari

Cartea verde a Contabilitatii varianta online
Totodata se depune de catre fiecare membru, formularul 200 "Declaratie privind veniturile realizate", pana la 15 mai 2011 cu veniturile si cheltuielile ce le revin conform cotelor procentuale, la unitatea fiscala in a carei raza teritoriala contribuabilul are adresa unde isi are domiciliul, potrivit legii, sau adresa unde locuieste efectiv, in cazul in care aceasta este diferita de domiciliu.