email
E-FACTURA si E-TRANSPORT. Top 10 intrebari si raspunsuri practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-FACTURA si E-TRANSPORT. Top 10 intrebari si raspunsuri practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Registrul Comertului nu primeste cereri de inregistrare intre 30 ianuarie - 3 februarie

nregistrare firmeONRCregistrul comertuluicontracte RECOMcereri inregistrare firme





In perioada 30 ianuarie - 3 februarie, firmele nu vor putea depune cereri de inregistrare la Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC)

Firmele nu vor putea depune cereri de inregistrare la Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) in perioada 30 ianuarie-3 februarie, iar solutionarea dosarelor depuse in intre 20 si 25 ianuarie va fi amanata cu cel mult doua zile, deoarece institutia implementeaza un nou sistem informatic.

"Incepand cu data de 6 februarie, activitatea de inregistrare in registrul comertului se va desfasura pe noul sistem informatic integrat (...) finantat din fonduri structurale", se arata intr-un comunicat al ONRC.

In acest sens, in perioada 20-25 ianuarie, activitatea de primire si inregistrare a cererilor de inregistrare in registrul comertului se desfasoara normal, insa solutionarea cererilor depuse in acest interval, dar si pentru cererile depuse anterior datei de 20 ianuarie si care au un prim termen de solutionare dupa aceasta data, se acorda un singur termen de amanare, de cel mult doua zile.

Data de 26 ianuarie este ultima zi de solutionare a cererilor de inregistrare amanate depuse la oficiul registrului comertului pana pe 25 ianuarie. Prin exceptie, 26 ianuarie este si ultima zi de solutionare a cererilor de inregistrare primite intre 20 si 25 ianuarie, pentru care se pot stabili si alte termene de solutionare sau eliberare.

In acelasi timp, in perioada 26 ianuarie si 3 februarie, se suspenda activitatea de lucru cu publicul, respectiv activitatea de primire la ghiseu si prin SFEI ( Sistem Formulare Electronice Inteligente ), a cererilor de inregistrare in registrul comertului (inmatriculari, mentiuni, radieri, depuneri si/sau mentionari acte, etc.), mai putin verificare disponibilitate si/sau rezervare denumire firma, emblema, verificare unicitate sediu social, asociat unic care se suspenda in perioada 30 ianuarie-3 februarie.

In aceasta perioada nu se solutioneaza nicio cerere de inregistrare in registrul comertului.

Cererile de inregistrare in registrul comertului se vor primi in regim de corespondenta (ex. : prin posta), in registratura generala, urmand sa fie inregistrate in registrul comertului incepand cu data 6 februarie, pe noul sistem informatic, esalonat, functie de data primirii in registratura generala, dar nu mai tarziu de data de 10 februarie.

Toate cererile de inregistrare in registrul comertului primite prin corespondenta in perioada 26 ianurie - 3 februarie vor fi prelucrate dupa 6 februarie, pe noul sistem informatic.

Solicitantii vor fi instiintati cu privire la modalitatea de achitare a taxelor si tarifelor aferente, de rezolvare a observatiile formulate, daca este cazul, si asupra numerelor de inregistrare, a termenelor desolutionare si eliberare acordate, pe email, fax, prin corespondenta.

In ceea ce priveste serviciul RECOM on-line, acesta va fi suspendat in intervalul 3 - 7 februarie, urmand sa functioneze numai partea de informatii gratuite, in masura in care acest fapt este posibil.

In aceeasi perioada se suspenda si crearea de noi conturi RECOM pentru contractele in derulare, dar si incheierea de noi contracte RECOM.

In perioada 20 ianuarie-3 februarie, activitatea de furnizare informatii din registrul comertului (informatii punctuale, informatii statistice, certificate constatatoare ) si de eliberare copii certificate se va derula normal.

Incepand cu data de 6 februarie, activitatea de primire a cererilor de inregistrare la oficiului registrului comertului se va desfasura normal, in timp ce serviciul RECOM on-line si portalul de servicii al Oficiului National al Registrului vor fi functionale din 7 februarie.

Sursa: mediafax.ro



de Mihaela Pascu

NOUTATI din Legislatie aparute in 2022

e-Factura si e-Transport. Atentie la NOUTATILE de la 1 iulie!


ANAF are la dispozitie 2 noi instrumente de control si urmarire, destinate sa stopeze evaziunea fiscala si sa creasca gradul de colectare a TVA: e-Factura si e-Transport!

  • Stiti exact ce obligatii noi aveti?
  • Care sunt erorile pe care le puteti comite?
  • Ce aveti de facut pentru a respecta legea?

Raspunsuri exacte gasiti in  e-Factura. e-Transport. Restart pentru sistemul fiscal din Romania!

...Vezi AICI detalii complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
nregistrare firmeONRCregistrul comertuluicontracte RECOMcereri inregistrare firme

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Data aparitiei: 24 Ianuarie 2012


Votati articolul "Registrul Comertului nu primeste cereri de inregistrare intre 30 ianuarie - 3 februarie":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Alte articole publicate in data de 24 Ianuarie 2012 ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Atentie, contabili!
Sistemele e-Factura si e-Transport vin cu noi OBLIGATII fiscale!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA si E-TRANSPORT. Top 10 intrebari si raspunsuri practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X