Potrivit unor noi dispozitii, ANAF permite accesul contribuabililor in baza semnaturii electronice la propriul dosar. In acest fel, contribuabilii au acces:
- la datele proprii de identificare, atat ca agenti economici, persoane fizice autorizate, institutii publice, dar si in calitate de persoane juridice nerezidente
- sectiunea Vector fiscal permite accesul la informatii legate de vectorul fiscal asociat contribuabilului pentru fiecare impozit/taxa/contributie (grupate dupa tipul de declaratie: 100, 101, 102, 103, 120, 130, 301, 390, 300, 394, 710, 999), datele de inceput si sfarsit (daca este cazul) si periodicitatea declararii acestora (lunara/trimestriala/semestriala/anuala). In acest sens sunt cuprinse declaratiile depuse cu numarul de inregistrare primit si data depunerii acesteia. In cazul pierderii unei declaratii poate fi generata si vizualizata o copie a acesteia.
- sectiunea Situatie sintetica permite accesul la obligatiile de plata restante. In primul tabel se prezinta sumele totale, grupate pe ani si luni. La click pe suma aleasa, se detaliaza informatii despre natura sumelor care compun creanta si data la care se raporteaza.
Operare SAGA Exemple practice si recomandari
Manual de politici contabile - Stick USB
Contabilitatea HORECA Monografii contabile si cazuri practice
Pentru mai multe informatii, puteti consulta acest document PDF cu Instructiuni pentru accesarea Dosarului Fiscal.