Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal
mail
Altele Contabilul.ro | Stiri

Reguli privind accesul la Registrul Comertului. Certificatul verde si buletinul se prezinta la intrare

Data aparitiei: 25 Octombrie 2021
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Reguli privind accesul la Registrul Comertului. Certificatul verde si buletinul se prezinta la intrare
certificat verderegistrul comertuluionrc

Incepand cu 25 octombrie 2021, accesul in incinta institutiei (sediul ONRC, sediile ORCT si sediile birourilor teritoriale) este permis doar persoanelor fizice care prezinta la intrare certificatul verde, in conformitate cu noile restrictii impuse prin HG 1090/2021.

Va fi obligatoriu Certificatul verde COVID pentru toate persoanele, cu exceptia angajatilor, pentru intrarea in institutiile publice. Dovada certificatului, insotita de cartea de identitate, este prezentata agentului de paza sau, dupa caz, persoanei desemnate special in acest sens;

Noile restrictii vor fi in vigoare pentru 30 de zile. Certificatul verde este obligatoriu si pentru accesul in sediile ANAF. Institutia a prezentat si solutiile pentru persoanele care nu au acest certificat. 
 

Iata care sunt regulile privind accesul in incinta Oficiului National al Registrului Comertului si oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale, conform HG nr.1130/2021
 

1. Incepand cu data de 25 octombrie 2021, pe durata starii de alerta, accesul in incinta institutiei (sediul ONRC, sediile ORCT si sediile birourilor teritoriale) este permis doar persoanelor fizice care fac dovada vaccinarii prin intermediul certificatului digital al Uniunii Europene privind COVID-19, pe suport hartie sau in format electronic, dupa caz, a documentului care atesta trecerea prin boala  intre a 15-a si a 180-a zi sau rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infectia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infectia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore;

2. In cazul persoanelor fizice provenite din state ale caror autoritati nu emit certificate digitale ale Uniunii Europene privind COVID-19 sau documente compatibile cu aceste certificate, dovada situatiei prevazute la pct. 1 se face prin intermediul unui document, pe suport hartie sau in format electronic, care sa ateste vaccinarea, testarea sau vindecarea de infectia cu virusul SARS-CoV-2;

3. Dovada indeplinirii conditiilor prevazute la pct. 1, insotita de cartea de identitate, este prezentata agentului de paza sau, dupa caz, persoanei desemnate special in acest sens;



4. Prin exceptie de la prevederile pct.1, accesul in incinta institutiei este permis avocatilor aflati in exercitarea activitatilor prevazute la art. 3 din Legea nr. 51/1995 pentru organizarea si exercitarea profesiei de avocat, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

5. Accesul in institutie al avocatilor aflati in exercitarea profesiei se face pe baza legitimatiei de avocat, vizata la zi, insotita de imputernicirea avocatiala;

6. Documentul care atesta calitatea de avocat, insotit de imputernicirea avocatiala vor fi prezentate la intrarea in institutie agentului de paza sau, dupa caz, persoanei desemnate special in acest sens;

7. Pentru asigurarea accesului persoanelor fizice aflate in situatii urgente, care nu fac dovada vaccinarii, testarii sau vindecarii de infectia cu virusul SARS-CoV-2, si care sunt in imposibilitate de utilizare a serviciilor electronice, in exteriorul institutiei (sediul ONRC, sediile ORCT si sediile birourilor teritoriale), in imediata apropiere a intrarii principale, se amplaseaza puncte de preluare/eliberare tip ghiseu, cu respectarea masurilor de prevenire a raspandirii SARS-CoV-2;

8. Punctele de preluare/eliberare tip ghiseu vor functiona conform programului actual de lucru cu publicul, in intervalele orare stabilite in acest sens;

9. Verificarea indeplinirii conditiilor prevazute la pct.1 se face de catre agentul de paza sau persoana desemnata special in acest sens,  prin scanarea codului QR de pe certificatul digital al Uniunii Europene privind COVID-19 folosind sectiunea „Verificare reguli interne” din aplicatia mobila „Check DCC” pentru verificarea autenticitatii, valabilitatii si integritatii certificatului, fara a se retine niciun fel de date sau informatii din certificatul verificat;

10. In cazul persoanelor fizice prevazute la pct. 2  agentul de paza sau persoana desemnata special in acest sens  va verifica existenta dovezii care sa ateste vaccinarea, testarea sau vindecarea de infectia cu virusul SARS-CoV-2 a acestor persoane, pe suport hartie sau in format electronic, in functie de modalitatea prezentata;

11. Masurile dispuse pana in prezent pentru prevenirea si combaterea raspandirii virusului SARS-CoV-2 se aplica in continuare in mod corespunzator.

*In Monitorul Oficial al Romaniei nr. 1013/22.10.2021, Partea I, s-a publicat Hotararea Guvernului nr.1130/2021 pentru modificarea anexelor nr. 2 si 3 la Hotararea Guvernului nr. 1090/2021 privind prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei incepand cu data de 10 octombrie 2021, precum si stabilirea masurilor care se aplica pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19






Articole Similare




Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT

Raportul Special
"POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal"


X