Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2017 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84"

email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Consilier Noul Cod Fiscal 2017

ANAF nu mai primeste declaratii pe hartie! Aveti Certificatul Digital pregatit? Cat costa si unde se poate reinnoi?

certificatul digitalalfasignkit semnatura electronicaCertificatul digital de la Alfa Signalfa trust

"Din anul 2017 nu vom mai primi pe hartie declaratii care se pot depune si online". Asta este declaratia fara echivoc data recent de seful ANAF, asa ca toti cei care se ocupa de acest domeniu trebuie sa aiba un instrument de lucru extrem de important, fara de care nu vor mai putea profesa:

Certificatul Digital pentru semnatura electronica

Ce este "Kitul pentru Semnatura electronica?"

Conform definitiei legale, semnatura electronica reprezinta date in forma electronica, ce sunt atasate sau logic asociate cu alte date in forma electronica si care servesc ca metoda de identificare [art. 4 pct. 3 din Legea 455/2001].

Din punct de vedere al folosirii practice, semnatura electronica (digitala) valida ofera cititorului un motiv puternic de confirmare a faptului ca mesajul sau documentul digital este creat de catre persoana care l-a semnat, iar continutul mesajului sau documentului digital nu a fost modificat de la data emiterii acestuia.

Cum functioneaza semnatura electronica din punct de vedere tehnic? Asupra documentului se aplicao functie hash-code, obtinandu-se amprenta documentului. Printr-un algoritm se aplica cheia privata peste amprenta documentului, rezultand semnatura electronica. Semnatarul este acea persoana care detine un dispozitiv de creare a semnaturii electronice si care actioneaza fie in nume propriu (persoana fizica) fie in numele unui tert (persoana juridica).

Cum putem obtine Kitul pentru semnatura electronica? In acest moment exista cinci furnizori acreditati pentru certificare: "Alfatrust Certification", "Trans Sped", "Digisign", "Certsign"si "Centrul de Calcul".

Certificatul digital de la Alfa Sign, spre exemplu, poate fi obtinut foarte rapid si usor, in 3 pasi simpli:

Pasul 1: completati un Formular de Inregistrare cu datele de identificare ale solicitantului, datele persoanei juridice + informatii privind adresa de livrare a certificatului si a documentelor

...vezi aici Formularul de Inregistrare >>

Pasul 2: imprimati si semnati documentele primite prin email. Veti avea de semnat si imprimati contractul de beneficiar si de utilizator, declaratia de acceptanta si procesul verbal, la care veti adauga o copie dupa actul de identitate.

...lista documentelor o gasiti aici >>


PFA: Taxe, Impozite si Deduceri: conform Codului fiscal 2017
PFA: Taxe, Impozite si Deduceri: conform Codului fiscal 2017

Vezi detalii

PFA. II. IF. Noua forma de organizare in 2017
PFA. II. IF. Noua forma de organizare in 2017

Vezi detalii

Noul regim fiscal al cheltuielilor cu autovehicule
Noul regim fiscal al cheltuielilor cu autovehicule

Vezi detalii


Pasul 3: efectuati plata facturii proforme si transmiteti actele la sediul Alfa Trust. In baza documentelor se va emite certificatul digital calificat care va ajunge la dumneavoastra in maxim 3 zile lucratoare.

...gasiti aici procedura integrala >>

La final, Certificatul digital va fi livrat la adresa indicata de dvs.

Cat costa certificatul digital?

Promotia pe care AlfaSign o are in acest moment face ca intreg kit pentru semnatura electronica sa coste doar 30 de euro. Oferta include Certificatul digital, Aplicatia de semnare si Tokenul, practic tot ceea ce va trebuie pentru a putea folosi semnatura electronica.

...vezi aici cat costa certificatul digital >>

Foarte important: certificatul digital este valabil timp de un an. La finalul acestei perioade el trebuie reinnoit pentru a putea fi folosit in continuare.

Cum puteti reinnoi un certificat digital?

Oferta de la Alfa Sign pentru reinnoirea certificatului digital este de doar 27 de euro, iar aceasta poate fi cauta si exclusiv online. Puteti sa reinnoiti si certificate digitale emise de alte firme acreditate.

...citeste aici cum se reinnoieste certificatul digital >>

Nu uitati: un certificat digital poate fi folosit de catre profesionisti pentru toti clientii lor. Altfel spus, cu certificatul digital al dvs. puteti semna toate declaratiile clientilor pentru care lucrati.

Pentru asta, insa, trebuie sa aveti procura notariala prin care sunteti imputerniciti sa semnati in numele administratorilor. Procura trebuie sa fie valabila pentru toata perioada in care aveti in grija contabilitatea respectivului client.

Practic, certificatul digital a devenit obligatoriu incepand cu 2017, de aceea, pentru contabili mai ales, este ceva ce nu trebuie sa lipseasca. Fie ca achizitionati unul nou, fie ca il reinnoiti, gasiti mai sus toate detaliile de care aveti nevoie.

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 11 Ianuarie 2017


Votati articolul "ANAF nu mai primeste declaratii pe hartie! Aveti Certificatul Digital pregatit? Cat costa si unde se poate reinnoi?":
Rating:

Nota: 4.38 din 5 din 4 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Calcul impozit microintreprindere pentru anul 2016

Intrebare: In calculul bazei impozabile pt impozit micro am urmatoarele conturi de venituri : 704, 707, 767, 7583 . la acestea trebuie sa mai adun si contul 609. Daca contul 767 si contul 609 au valori cu minus, acestea se scad? Multumesc.

Raspuns: In baza de calcul a impozitului pe venitul microintreprinderilor intra conturile de venituri care...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 11 Ianuarie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 4 + 4 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • CECCAR prelungeste termenul de depunere a Raportului anual de activitate

    • CECCAR a transmis recent un anunt referitor la prelungirea termenului de aplicare a facilitatilor financiare si de depunere a Raportului anual de activitate. Astfel, se mentineaza ca pentru a veni in sprijinul membrilor, avand in vedere activitatea atipica, deosebit de intensa in perioada 20-27 februarie 2017, ca urmare a indeplinirii obligatiilor declarative precum si pentru a stabili vectorul fiscal al clientilor care desfasoara activitati reglementate de Legea nr. 170/2016, dar s...» citeste mai departe aici

  • Nu ai inca Gestiunea in cloud? Mai gandeste-te! 37 de motive ca sa folosesti aplicatia Smart Bill

    • Dragi contabili, cu siguranta cunoasteti deja aplicatia Smart Bill. Daca nu o folositi in mod direct, unul dintre colegii sau cunoscutii dvs. o foloseste cu siguranta. De aceea am decis sa va prezentam sucint cele mai importante facilitati ale  aplicatiei de gestiune, facturare si contabilitate primara. Gestiunea - elementul cheie Puncte forte - Iti permite sa lucrezi atat cu gestiuni cantitativ-valorice, cat si cu ...» citeste mai departe aici

  • Ce declaratii fiscale se depun in martie 2017? Calendar ANAF

    • Va prezentam, prin cele ce urmeaza, principalele obligatii declarative si de plata cu termen in luna martie 2017. Acestea sunt formularele pe care trebuie sa le depuneti la organul fiscal competent, dupa caz, la termenele limita precizate mai jos, in luna martie 2017 si in privinta platilor pe care trebuie sa le efectuati, dupa caz, pana la data de 27 martie 2017. I. Obligatii declarative 30 zile de la data infiintarii/ data eliberarii actului legal de f...» citeste mai departe aici

  • Contributia de asigurari sociale de sanatate datorata de persoanele fizice care realizeaza venituri din investitii in anul 2017

    • Persoanele fizice care realizeaza venituri din investitii datoreaza contributia de asigurari sociale de sanatate (CASS), astfel: 1.    venituri din dividende. Pentru persoanele fizice care realizeaza venituri din dividende, baza lunara de calcul al contributiei de asigurari sociale de sanatate reprezinta totalul veniturilor brute din dividende, in bani sau in natura, distribuite de persoanele juridice, realizate in cursul anului fiscal precedent, rapo...» citeste mai departe aici

  • Inregistrarea in bilantul contabil al unui overdraft. Cum procedam?

    • Avem in randurile de mai jos o analiza care are in prim-plan o firma care in 2016 a primit un overdraft in care apare inregistrat in contul 5121 un credit. Formularul 010 din bilant trebuie considerat datorie pe termen scurt. Vom stabili astfel unde anume se inregistreaza in bilant in formularul 030 - date informative. Iata raspunsul specialistului: Confom OMFP 1802/2014 pentru aprobarea Reglementarilor contabile privind situatiile financiare anuale indivi...» citeste mai departe aici

  • Sfatul expertului Robert Gearba: Retinerea prin poprire a unei parti din salariu

    • Exista situatii cand angajatorul trebuie sa retina prin poprire anumite sume din salariul net al angajatilor, ca urmare a primirii unor cereri din partea unor executor judecatorestisau a unor organe ale statului. Modul in care trebuie sa procedati in aceste situatii este clar definit de legislatia aplicabila si va sfatuiesc sa procedati numai in conformitate cu aceasta. Legea nr. 134/2010 privind Codul de Procedura Civila, republicata, prevede de-a lungul mai multor capitole, proced...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".
Stiri si analize economice
SATI
X