Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2017

Solutii in probleme de contabilitate si fiscalitate in saptamana 6 - 10 octombrie

contabilitatefiscalitate

Impozitarea veniturilor nerezidentilor – Analiza Conventiilor de evitare a dublei impuneri

Venituri din proprietati imobiliare

1. Veniturile obtinute de un rezident al unui stat contractant din proprietati imobiliare (inclusiv venituri din agricultura si industria forestiera) situate in celalalt stat contractant vor fi impozitate in acel celalalt stat contractant.

2. Termenul de „proprietate imobiliara“ va avea intelesul pe care il are conform legislatiei statului contractant in care respectiva proprietate este situata. Termenul va include in orice caz si proprietatile accesorii proprietatii imobiliare, septelul si echipamentul folosit in agricultura si industria forestiera, drepturi carora li se aplica prevederile legislatiei generale referitoare la proprietatea funciara, uzufructul asupra unei proprietati imobiliare si drepturile la rente variabile sau fixe obtinute pentru exploatarea sau concesionarea exploatarii depozitelor minerale, izvoarelor si altor resurse naturale; navele, barcile si aeronavele nu vor fi considerate proprietate imobiliara.

3. Prevederile paragrafului 1 se aplica veniturilor obtinute din folosinta directa, din inchirierea sau din folosinta sub orice alta forma a proprietatii imobiliare...

Pentru mai multe detalii  apasati aici

 

Reflectarea in contabilitate a unor operatiuni de perfectionare activa a marfurilor (lohn)

Termenul economic utilizat pentru un anumit tip de activitate economica desfasurata in regim de perfectionare activa este lohnul. Acesta provine din limba germana, de la cuvantul „ lohn” care inseamna „ leafa”.

Contractele in regim de lohn sunt incheiate intre doua parti straine, fiind considerat un contract international. De regula, partile contractante sunt denumite exportator si importator, sau ordonator si executant. De obicei, ordonatorul este o firma cu prestigiu, cunoscuta pe piata internationala. Acest tip de contract se intalneste mai mult in industria usoara (textila, de fabricare a incaltamintei sau a tesaturilor si ornamentelor).


Imprumuturi, dobanzi si decontari cu asociatii
Imprumuturi, dobanzi si decontari cu asociatii

Vezi detalii

Manual de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG
Manual de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG

Vezi detalii

Contabilitatea stocurilor. Ghid practic
Contabilitatea stocurilor. Ghid practic

Vezi detalii


Afacerile in regim de lohn sunt axate pe producerea unor articole, folosind mana de lucru necalificata sau putin calificata, considerata ieftina pe plan international. In cazul in care se foloseste o materie prima, aceasta este importata, prelucrata cu forta de munca locala si apoi exportata din nou...

Pentru mai multe detalii  apasati aici

 

Inspaimantator: Fiscul ne anuleaza inregistrarea in scop de TVA

Care sunt conditiile in care Fiscul ne va anula din oficiu inregistrarea in scopuri de TVA? Ce se intampla cand Fiscul greseste si face anularea din eroare? Cum ne putem inregistra in scopuri de TVA din nou?

1. Cum efectueaza Fiscul anularea

Pentru contribuabilii declarati inactivi, inregistrarea in scopuri de TVA va fi anulata din oficiu de catre organele fiscale. Lista cuprinzand contribuabilii care au fost scosi din evidenta persoanelor impozabile inregistrate in scopuri de TVA se afiseaza pe pagina de internet a portalului Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, sectiunea „Informatii publice“.

Data anularii din oficiu a inregistrarii in scopuri de TVA este data de intai a lunii urmatoare celei in care a fost publicat in Monitorul Oficial ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, prin care contribuabilul a fost declarat inactiv...

Pentru mai multe detalii  apasati aici

 

Intocmirea bugetului de trezorerie

In cursul anului 2008 firma XXL S.R.L. s-a confruntat cu o masiva criza neprevazuta de lichiditati necesare platii obligatiilor curente.

Pentru a nu se confrunta cu o asemenea situatie in anul 2009, directorul general al firmei XXL S.R.L. a solicitat directorului financiar sa intocmeasca pentru inceput bugetul de trezorerie pentru luna ianuarie 2009, urmand ca in ianuarie 2009 sa intocmeasca bugetul de trezorerie pentru intreg anul 2009 defalcat pe fiecare luna in parte.

Proiectiile detaliate de flux de numerar/cash-flow sunt cunoscute in literatura de specialitate ca bugete de trezorerie.

Bugetul de trezorerie reprezinta dezvoltarea unei analize previzionate de cash-flow si se axeaza pe planificarea incasarilor si platilor cu scopul de a stabili nivelul de numerar necesar...

Pentru mai multe detalii  apasati aici

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 10 Octombrie 2008


Votati articolul "Solutii in probleme de contabilitate si fiscalitate in saptamana 6 - 10 octombrie":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Monografie contabilitata constructie bloc in antrepriza

Intrebare: Pe teren proprietate personala se construieste un bloc de apartamente in antrepriza dar pe numele unei societati infiintate .Materialele sunt achizirionate de societatea care va fi proprietarul blocului si al terenului si sunt predate constructorului esalonat.Sa imi spuneti daca am inregistrat corect asa. Materialele achizitionate le-am inregistrat in cont din clasa 300, am intocmit nir si acum unde sa le inregistrez pentru transfer la constructor si sa ma scad eu din gestiune. Acesta esalonat imi emite factura pentru plata.Pana acum a emis doar o factura de avans.Societatea care este proprietara blocului are doi salariati. Acestia sunt platiti tot pe investitii ,unde se vor inregistra cheltuielile de salarii?Vor merge pe grupa sase sau in contul 231?Va rog solicit ajutor pentru o monografie completa fata de cele solicitate si va multumesc.

Raspuns: Inregistrarea constructiei se face conform proiectului de constructie pe etape conform situatiei de...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 10 Octombrie 2008 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 5 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau
MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

PLANUL DE CONTURI s-a modificat!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile
X