Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Solutii in probleme de contabilitate si fiscalitate in saptamana 6 - 10 octombrie

contabilitatefiscalitate

Impozitarea veniturilor nerezidentilor – Analiza Conventiilor de evitare a dublei impuneri

Venituri din proprietati imobiliare

1. Veniturile obtinute de un rezident al unui stat contractant din proprietati imobiliare (inclusiv venituri din agricultura si industria forestiera) situate in celalalt stat contractant vor fi impozitate in acel celalalt stat contractant.

2. Termenul de „proprietate imobiliara“ va avea intelesul pe care il are conform legislatiei statului contractant in care respectiva proprietate este situata. Termenul va include in orice caz si proprietatile accesorii proprietatii imobiliare, septelul si echipamentul folosit in agricultura si industria forestiera, drepturi carora li se aplica prevederile legislatiei generale referitoare la proprietatea funciara, uzufructul asupra unei proprietati imobiliare si drepturile la rente variabile sau fixe obtinute pentru exploatarea sau concesionarea exploatarii depozitelor minerale, izvoarelor si altor resurse naturale; navele, barcile si aeronavele nu vor fi considerate proprietate imobiliara.

3. Prevederile paragrafului 1 se aplica veniturilor obtinute din folosinta directa, din inchirierea sau din folosinta sub orice alta forma a proprietatii imobiliare...

Pentru mai multe detalii  apasati aici

 

Reflectarea in contabilitate a unor operatiuni de perfectionare activa a marfurilor (lohn)

Termenul economic utilizat pentru un anumit tip de activitate economica desfasurata in regim de perfectionare activa este lohnul. Acesta provine din limba germana, de la cuvantul „ lohn” care inseamna „ leafa”.

Contractele in regim de lohn sunt incheiate intre doua parti straine, fiind considerat un contract international. De regula, partile contractante sunt denumite exportator si importator, sau ordonator si executant. De obicei, ordonatorul este o firma cu prestigiu, cunoscuta pe piata internationala. Acest tip de contract se intalneste mai mult in industria usoara (textila, de fabricare a incaltamintei sau a tesaturilor si ornamentelor).


Impozitarea dividendelor in 2018
Impozitarea dividendelor in 2018

Vezi detalii

Operare SAGA. Exemple practice si recomandari
Operare SAGA. Exemple practice si recomandari

Vezi detalii

PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri. Conform modificarilor Codului Fiscal 2018
PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri. Conform modificarilor Codului Fiscal 2018

Vezi detalii


Afacerile in regim de lohn sunt axate pe producerea unor articole, folosind mana de lucru necalificata sau putin calificata, considerata ieftina pe plan international. In cazul in care se foloseste o materie prima, aceasta este importata, prelucrata cu forta de munca locala si apoi exportata din nou...

Pentru mai multe detalii  apasati aici

 

Inspaimantator: Fiscul ne anuleaza inregistrarea in scop de TVA

Care sunt conditiile in care Fiscul ne va anula din oficiu inregistrarea in scopuri de TVA? Ce se intampla cand Fiscul greseste si face anularea din eroare? Cum ne putem inregistra in scopuri de TVA din nou?

1. Cum efectueaza Fiscul anularea

Pentru contribuabilii declarati inactivi, inregistrarea in scopuri de TVA va fi anulata din oficiu de catre organele fiscale. Lista cuprinzand contribuabilii care au fost scosi din evidenta persoanelor impozabile inregistrate in scopuri de TVA se afiseaza pe pagina de internet a portalului Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, sectiunea „Informatii publice“.

Data anularii din oficiu a inregistrarii in scopuri de TVA este data de intai a lunii urmatoare celei in care a fost publicat in Monitorul Oficial ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, prin care contribuabilul a fost declarat inactiv...

Pentru mai multe detalii  apasati aici

 

Intocmirea bugetului de trezorerie

In cursul anului 2008 firma XXL S.R.L. s-a confruntat cu o masiva criza neprevazuta de lichiditati necesare platii obligatiilor curente.

Pentru a nu se confrunta cu o asemenea situatie in anul 2009, directorul general al firmei XXL S.R.L. a solicitat directorului financiar sa intocmeasca pentru inceput bugetul de trezorerie pentru luna ianuarie 2009, urmand ca in ianuarie 2009 sa intocmeasca bugetul de trezorerie pentru intreg anul 2009 defalcat pe fiecare luna in parte.

Proiectiile detaliate de flux de numerar/cash-flow sunt cunoscute in literatura de specialitate ca bugete de trezorerie.

Bugetul de trezorerie reprezinta dezvoltarea unei analize previzionate de cash-flow si se axeaza pe planificarea incasarilor si platilor cu scopul de a stabili nivelul de numerar necesar...

Pentru mai multe detalii  apasati aici

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 10 Octombrie 2008


Votati articolul "Solutii in probleme de contabilitate si fiscalitate in saptamana 6 - 10 octombrie":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Corectare factura de retur furnizor!

Intrebare: In ianuarie am primit niste reduceri de la un furnizor. Ni s-a facut o factura de retur pt. produsele respective si apoi o factura de marfa la aceleasi produse, dar la un pret mai mic. Dar la factura de retur sunt gresite cam 3 pozitii, in sensul ca s-au returnat la un pret gresit, pret la care eu nu le am in program, deci nu pot sa le scad. Eu i-am rugat sa imi faca pt. acele 3 pozitii gresite o factura de corectare, sa le faca intrare la pretul gresit si iesirea la pretul corect si sa mentioneze pe factura ''corectie la factura nr... din data de...'', urmand sa atasez factura de corectie la cea gresita din ianuarie. Am procedat corect?
Mentionez ca ei mi-au facut factura de corectie, dar nu au scris ca este vorba despre o corectare a unei alte facturi, au facut doar intrarea-iesirea si atat, ca o factura normala.
Daca nu am procedat corect, cum ar trebui sa fac?
Multumesc!

Raspuns: Dar factura de corectie e din februarie, eu inregistrez direct factura initiala din ianuarie, dar cu...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 10 Octombrie 2008 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 1 + 2 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau
MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile
X