email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Model decizie de inventariere. Zoom Contabil

model decizie inventarieremodel de inventariere2015inventarierea anualadecizia de inventariere

Decizia de inventariere reprezinta un document obligatoriu, premergator operatiunilor de inventariere, emis de catre administrator, ordonator de credite sau persoana imputernicita cu gestiunea entitatii.
 
Decizia de inventariere cuprinde componenta comisiei, numele si prenumele presedintelui precum si a membrilor comisiei, modul de efectuare a inventarierii, metoda de inventariere utilizata, gestiunea supusa inventarierii, data de incepere si de terminare a operatiunilor.

 

Model decizie de inventariere

S.C…….....Denumire...............................
CUI:    .............................…....................
Adresa ..........................…......................

DECIZIE NR.    
Din data

Potrivit prevederilor Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale, cu modificarile si completarile ulterioare, Legii contabilitatii nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si ale Ordinului Ministrului Finantelor Publice  nr. 2.861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii,
    


Subsemnatul .......Nume Prenume..........,  avand functia de administrator al SC ALFA SRL, decid urmatoarele:

ART. 1 Inventarierea anuala aferenta anului .......... se va efectua in perioada 27 – 30 decembrie astfel:

  • in intervalul orar ............ pentru perioada ......................
  • in intervalul orar .................. in perioada....……….......

ART. 2 Se vor inventaria toate bunurile de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii ale societatii precum si bunurile apartinand altor unitati primite in leasing, spre prelucrare sau in custodia S.C. Denumire..............

Se vor inventaria bunurile aflate la urmatoarele gestiuni:

  • la sediul din strada ............ nr. ........., gestionar dl. ......... numit prin decizia nr. ....din data.......
  • la punctul de lucru din strada ......... nr. ........, gestionar dna ...... numita prin decizia nr. ....din data.......

ART. 3 Comisia de inventariere este formata din:

  • dl.(dna) ............Nume Prenume..........,  avand functia de ..................... – presedintele comisiei;
  • dl. (dna) ........Nume Prenume............, avand functia de ......................– membru comisie
  • dl. (dna).........Nume Prenume......., avand functia de .................... – membru comisie

.........................................................
     
ART. 4 Se va efectua inventarierea cu prioritate a bunurilor perisabile si a celor care trebuie expediate.

Inventarierea imobilizarilor, materiilor prime, materialelor, obiectelor de inventar, produselor finite, marfurilor, disponibilitatilor banesti se efectueaza pe fiecare gestiune in parte.

Inventarierea creantelor si a datoriilor se efectueaza pe baza punctajelor reciproce, scrise, cu clientii si furnizorii ale caror datorii /creante sunt mai mari decat................

ART.5 Metoda de inventariere utilizata este cea a ................inventarului permanent/ inventarului intermitent.

ART. 6 Metodele de evaluare a elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii sunt cele prevazute prin procedura de inventariere aprobata prin decizia nr. ..... din ....... a administratorului SC Denumire............. SRL.

Procedura de inventariere mentionata a fost pusa la dispozitia persoanelor nominalizate sa faca parte din comisie azi.......data.........

ART. 7 Rezultatele inventarierii vor fi consemnate, de catre comisia de inventariere in procesul-verbal, care va cuprinde si propuneri privind rezolvarea si inregistrarea in contabilitate a eventualelor diferente constatate precum si propuneri de scoatere din uz si de casare a unor bunuri. Listele de inventariere, declaratiile gestionarilor si procesul-verbal de inventariere vor fi prezentate administratorului pana la data de ............................

ART. 8 Prevederile prezentei decizii se aduc la cunostinta persoanelor nominalizate sa faca parte din comisie, directorului economic, precum si gestionarilor responsabili de gestiunile supuse inventarierii.

                                                                                                                           Administrator,

Luat la cunostinta:

Comisia de inventariere:                        
                           
1.………………………..                          
2…......…………………
3.............................…

Director economic:
..................................

Gestionari:
1.………………………..                          
2…......…………………


de Miruna Petrache

NOUTATI Contabile 2024

Sinteza noutatilor legislative 2024:


TAX MEMO - MEMORATOR TAXE SI IMPOZITE!

->>  Numele obligatiei fiscale respective
->>  Ce act normativ se aplica
->>  Categorii de contribuabili vizati
->>  Termene de plata
->>  Ce declaratii trebuie depuse obligatoriu
->>  Exceptiile de la regula (daca exista)
->>  Observatii, precizari, recomandari, atentionari

Iti sunt acum disponibile doar in 30 sec.

...Vezi AICI detalii complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
model decizie inventarieremodel de inventariere2015inventarierea anualadecizia de inventariere


Data aparitiei: 23 Decembrie 2015

Votati articolul "Model decizie de inventariere. Zoom Contabil":
Rating:

Nota: 3.64 din 5 din 11 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • ANAF: 15 aprilie, noul termen pentru iesirea din sistemul de impozitare al microintreprinderilor

    • Update 28 martie 2024:  ANAF a anuntat ca termenul limita pentru declararea iesirii din sistemul de impozitare al microintreprinderilor va fi extins pana la data de 15 aprilie 2024. Initial, firmele mici erau obligate sa depuna Declaratia 700 pana la data de 31 martie pentru a iesi din sistemul de impunere pe veniturile microintreprinderilor. Guvernul urmeaza sa adopte modificarea propusa in aceasta saptamana. In cele ce urmeaza, va prezentam anu...» citeste mai departe aici

  • Factura emisa anul trecut si primita in 2024. Putem deduce TVA?

    • In cele ce urmeaza veti afla daca putem deduce TVA din facturi primite si inregistrate in 2024, dar a caror data de emitere este in 2023. Deducere TVA pentru o factura emisa anul trecut Pentru deducerea TVA din facturile primite pentru bunuri sau servicii, persoana inregistrata ca platitor de tva trebuie sa indeplineasca doua conditii: - sa detina o factura emisa in conformitate cu prevederile art. 319, precum si dovada platii in cazul achizitiilo...» citeste mai departe aici

  • Imprumut acordat de societate catre asociatul unic: atentie la suma maxima prevazuta de lege!

    • In prezentul studiu de caz, ne propunem sa analizam aspectele legale ale imprumutului acordat de societate catre asociatul unic. Veti afla in randurile de mai jos care este suma maxima ce poate fi imprumutata, modalitatea de plata si textul de lege aplicabil in contextul legislatiei in vigoare. Imprumut acordat de societate catre asociatul unic: studiu de caz Intrebare: "O societate comerciala poate imprumuta asociatul unic? Care este...» citeste mai departe aici

  • CUM si UNDE ne putem plati obligatiile fiscale: Ghid ANAF privind modalitatile plata

    • Cu scopul de a informa contribuabilii, ANAF a publicat o brosura cu modalitatile de plata disponibile catre institutie. Aceasta initiativa are ca obiectiv principal simplificarea si eficientizarea procesului de plata a taxelor si impozitelor, oferind contribuabililor o intelegere clara a tuturor optiunilor disponibile. Impozite, taxe, contributii si alte sume datorate - CUM si UNDE putem plati Contribuabilii isi pot indeplini obl...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X