email
Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Plata impozitului pe terenuri si cladiri in 2016: 27 de spete rezolvate

impozit cladiriimpozit terenurispete contabilecodul fiscal 2016

Data de 30 iunie 2016 reprezinta termenul limita la care trebuie platita prima transa a impozitului/taxei pe cladiri si terenuri. Noul Cod fiscal a introdus modificari majore cu privire la impozitarea cladirilor si a terenurilor.
Astfel, incepand cu 1 ianuarie 2016:

Pentru cladirile rezidentiale (cele folosite pentru locuit), impozitul este stabilit in functie de suprafata, la valoarea de impunere rezultata aplicandu-se o cota de 0,1%. (...detalii click AICI>>)

S-a eliminat stabilirea impozitului pe cladiri pentru persoanele fizice in functie de numarul proprietatilor detinute, nemaiaplicandu-se majorarea de 65%, 150%, 300% pentru celelalte proprietati in afara celei de domiciliu. (..detalii click AICI>>)

Impozitul pe teren se calculeaza acum pentru intreaga suprafata, fara sa mai fie scutita suprafata ocupata de constructii.

....precum si alte modificari legislative semnificative!

Specialistii fiscal-contabili va ofera cele mai bune raspunsuri in conformitate cu legislatia actuala, in lucrarea Impozitul pe cladiri si terenuri 2016. 27 spete fiscal-contabile.

Fiecare dintre cele 27 de spete este structurata in felul urmator:


- expunerea problemei
- solutia detaliata si limpede pana la ultima virgula
- temeiurile legale pe care se bazeaza solutia oferita
- comentarii profesioniste
- comparatii cu vechile prevederi valabile inainte de 1 ianuarie 2016
- toate subtilitatile de interpretare pe care se bazeaza inspectorii veniti in control

Descoperiti problemele cel mai des intalnite in practica si solutiile competente ale expertilor>>>

Cunoasterea problemelor concrete cu care s-au confruntat colegii Dvs. de la alte firme reprezinta cea mai eficienta modalitate de a intelege modificarile fiscale si de a preveni posibilele erori.

Alegeti acum cel mai practic ghid pentru plata impozitelor, CD-ul Impozitul pe cladiri si terenuri 2016. 27 spete fiscal-contabile>>>

de Contabilul.ro

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
impozit cladiriimpozit terenurispete contabilecodul fiscal 2016

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 22 Aprilie 2016


Votati articolul "Plata impozitului pe terenuri si cladiri in 2016: 27 de spete rezolvate":
Rating:

Nota: 4.1 din 5 din 5 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

O Decizie a angajatorului - se comunica in original ? sau in copie ? unui salariat

Intrebare: Bună diminea?a !

Vă rugăm din suflet să ne ajuta?i ?i să ne spune?i cum trebuie procedat corect:
1. - o Decizie a angajatorului - se comunica in original ? sau in copie ? unui salariat
2. - există un articol de Lege - care să prevadă
dacă se comunică originalul ? sau doar o copie ?
de pe Decizia angajatorului ?

Directorul vrea să le dea salaria?ilor câte o copie
după Decizia de acordare drepturi câ?tigate în instan?ă.
Directorul dă original doar Sindicatului
care i-a reprezentat pe angaja?i în proces.

Salaria?ii vor originale ....

Contabilul nostru a spus că:
- original se dă angaja?ilor care trebuie să ducă la îndeplinire Decizia,
nu ?i angaja?ilor,
?i că
angaja?ilor li se vor da doar Actele adi?ionale
ce au fost emise în urma Deciziei ....

dar, angajatii vor sa primeasca Decizia in original, ca sa o poata contesta ca act administrativ.

Dacă nu li se va comunica o Decizie în original,
angaja?ii cum vor putea contesta un act administrativ ?
pentru că în instan?ă trebuie depus actul original
sau copia certificată ca fiind conform cu originalul de către angajatul care o contestă ....
?i atunci, dacă angajatul nu a primit originalul,
cum va mai putea să certifice o copie primită ?

Cum este corect ?
Legea ce spune în acest caz ?
Nu am găsit nicăieri nimic care să mă lămurească cum trebuie procedat
( nici în Codul muncii, nici în Legea salarizării, nici în Legea contenciosului administrativ, ....)

Raspuns: Institu?ia are doar angaja?i - personal contractual. Li se aplica si lor regulile Legii...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 22 Aprilie 2016 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user
Intrebare antispam: 8 + 1 =
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2021 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X