email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

OMFP 2546/2016 pentru aprobarea Procedurii de aplicare a masurilor asiguratorii

OMFP 2546/2016masuri asiguratoriiDecizie de ridicare a masurilor asiguratoriiLegea nr. 207/2015

Regasiti mai jos Ordinul nr. 2546/2016 pentru aprobarea Procedurii de aplicare a masurilor asiguratorii de catre organele fiscale competente si pentru aprobarea modelelor, modului de utilizare si de pastrare a unor formulare, publicat in Monitorul Oficial nr. 703 din 9 septembrie 2016.

Avand in vedere dispozitiile art. 213, 214 si art. 220 alin. (2^1) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare,

in temeiul prevederilor art. 342 alin. (1) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale art. 11 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare,

presedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala emite urmatorul ordin:

ART. 1
Se aproba Procedura de aplicare a masurilor asiguratorii de catre organele fiscale competente, prevazuta in anexa nr. 1.

ART. 2
(1) Se aproba modelele, modul de utilizare si de pastrare ale urmatoarelor formulare:
1. "Referat justificativ al dispunerii masurilor asiguratorii", prevazut in anexa nr. 2;
2. "Decizie de instituire a masurilor asiguratorii", prevazuta in anexa nr. 3;


3. "Referat justificativ de prelungire a termenului de valabilitate a masurilor asiguratorii", prevazut in anexa nr. 4;
4. "Decizie de prelungire a termenului de valabilitate a masurilor asiguratorii", prevazuta in anexa nr. 5;
5. "Referat justificativ de ridicare a masurilor asiguratorii", prevazut in anexa nr. 6;

6. "Decizie de ridicare a masurilor asiguratorii", prevazuta in anexa nr. 7.
(2) Anexele nr. 1 - 7 fac parte integranta din prezentul ordin.

ART. 3
Directia generala antifrauda fiscala, Directia Generala a Vamilor, Directia generala control venituri persoane fizice, Directia generala executari silite cazuri speciale si structurile teritoriale coordonate de aceasta, Directia generala de administrare a marilor contribuabili, directiile generale regionale ale finantelor publice, precum si organele fiscale teritoriale subordonate acestora vor duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.

ART. 4
(1) Prevederile prezentului ordin se aplica pentru masurile asiguratorii dispuse dupa data intrarii sale in vigoare, iar cele dispuse in perioada cuprinsa intre 1 ianuarie 2016 si intrarea in vigoare a prezentului ordin se continua potrivit prevederilor acestuia.

(2) La data intrarii in vigoare a prezentului ordin, Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 1.929/2016 pentru aprobarea modelelor formularelor "Referat justificativ de prelungire a termenului de valabilitate a masurilor asiguratorii" si "Decizie de prelungire a termenului de valabilitate a masurilor asiguratorii", publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 488 din 30 iunie 2016, se abroga.

ART. 5
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Presedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala,
Eugen-Dragos Doros
Bucuresti, 5 septembrie 2016.
Nr. 2.546.

Click aici pentru PROCEDURA de aplicare a masurilor asiguratorii de catre organele fiscale competente!

 


de Ioana Andreea Pavel

NOUTATI Contabile 2024

Atentie! S-a modificat legislatia privind impozitul minim pe cifra de afaceri


Important!
Incepand cu 1 ianuarie 2024, firmele cu o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro in anul precedent si care in anul de calcul determina un impozit pe profit mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA) sunt obligate sa plateasca un impozit minim pe cifra de afaceri de 1%.

Problema e ca aceasta modificare, introdusa prin Legea nr. 296/2023, lasa loc de interpretari.

Explicatii complete si solutiile optime, in lucrarea Impozitul minim pe cifra de afaceri. Fiscalitate aplicata. 

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
OMFP 2546/2016masuri asiguratoriiDecizie de ridicare a masurilor asiguratoriiLegea nr. 207/2015


Data aparitiei: 14 Septembrie 2016

Votati articolul "OMFP 2546/2016 pentru aprobarea Procedurii de aplicare a masurilor asiguratorii":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Avansuri de trezorerie: documente justificative pentru avansuri spre decontare si functiunea contului 542

    • Entitatile pot acorda sume in numerar sau prin banca, denumite avansuri spre decontare, puse la dispozitia angajatilor, in vederea efectuarii unor plati in numele societatii sau in vederea efectuarii unor deplasari in interes de serviciu. Avansurile spre decontare sunt sume puse la dispozitia administratorilor sau a salariatilor din entitate, in vederea efectuarii unor plati in numele acesteia. De regula, justificarea avansului si transformarea sa in cheltuiala efec...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • De ce este esential sa aveti Dosare Permanente ale Clientilor: 7 avantaje majore

    • Atunci cand sunt solicitate lucrari de audit interne/externe sau firma-client are inspectii fiscale, dosarul permanent furnizeaza toate documentele necesare pentru a sustine tranzactiile si operatiunile contabile ale clientului. Acest lucru reduce timpul si efortul necesar pentru pregatirea si gestionarea auditului si creste nivelul de incredere in fata auditorilor/inspectorilor.   Dosarul permanent este un instrument vital in procesul de tinere a contabili...» citeste mai departe aici

  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA): formula de calcul si exemplu practic

    • Incepand cu anul 2024, contribuabilii care inregistreaza in anul precedent o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro si care, in anul de calcul, determina un impozit pe profit cumulat de la inceputul anului fiscal/anului fiscal modificat pana la sfarsitul trimestrului/anului de calcul mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri stabilit potrivit unei formule prevazute la art. 181 alin. (3) din Codul fiscal, sunt obligati la plata impozitului pe pr...» citeste mai departe aici

X