email
Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ANAF nu mai primeste declaratii pe hartie! Aveti Certificatul Digital pregatit? Cat costa si unde se poate reinnoi?

certificatul digitalalfasignkit semnatura electronicaCertificatul digital de la Alfa Signalfa trust

"Din anul 2017 nu vom mai primi pe hartie declaratii care se pot depune si online". Asta este declaratia fara echivoc data recent de seful ANAF, asa ca toti cei care se ocupa de acest domeniu trebuie sa aiba un instrument de lucru extrem de important, fara de care nu vor mai putea profesa: 

Certificatul Digital pentru semnatura electronica

Ce este "Kitul pentru Semnatura electronica?"

Conform definitiei legale, semnatura electronica reprezinta date in forma electronica, ce sunt atasate sau logic asociate cu alte date in forma electronica si care servesc ca metoda de identificare [art. 4 pct. 3 din Legea 455/2001].

Din punct de vedere al folosirii practice, semnatura electronica (digitala) valida ofera cititorului un motiv puternic de confirmare a faptului ca mesajul sau documentul digital este creat de catre persoana care l-a semnat, iar continutul mesajului sau documentului digital nu a fost modificat de la data emiterii acestuia.

Cum functioneaza semnatura electronica din punct de vedere tehnic? Asupra documentului se aplica o functie hash-code, obtinandu-se amprenta documentului. Printr-un algoritm se aplica cheia privata peste amprenta documentului, rezultand semnatura electronica. Semnatarul este acea persoana care detine un dispozitiv de creare a semnaturii electronice si care actioneaza fie in nume propriu (persoana fizica) fie in numele unui tert (persoana juridica).

Cum putem obtine Kitul pentru semnatura electronica? In acest moment exista cinci furnizori acreditati pentru certificare: "Alfatrust Certification", "Trans Sped", "Digisign", "Certsign" si "Centrul de Calcul".

Certificatul digital de la Alfa Sign, spre exemplu, poate fi obtinut foarte rapid si usor, in 3 pasi simpli: 

Pasul 1: completati un Formular de Inregistrare cu datele de identificare ale solicitantului, datele persoanei juridice + informatii privind adresa de livrare a certificatului si a documentelor 

...vezi aici Formularul de Inregistrare >>

Pasul 2: imprimati si semnati documentele primite prin email. Veti avea de semnat si imprimati contractul de beneficiar si de utilizator, declaratia de acceptanta si procesul verbal, la care veti adauga o copie dupa actul de identitate.

...lista documentelor o gasiti aici >>

Pasul 3: efectuati plata facturii proforme si transmiteti actele la sediul Alfa Trust. In baza documentelor se va emite certificatul digital calificat care va ajunge la dumneavoastra in maxim 3 zile lucratoare.

...gasiti aici procedura integrala >>

La final, Certificatul digital va fi livrat la adresa indicata de dvs.

Cat costa certificatul digital? 

Promotia pe care AlfaSign o are in acest moment face ca intreg kit pentru semnatura electronica sa coste doar 30 de euro. Oferta include Certificatul digital, Aplicatia de semnare si Tokenul, practic tot ceea ce va trebuie pentru a putea folosi semnatura electronica.

...vezi aici cat costa certificatul digital >>

Foarte important: certificatul digital este valabil timp de un an. La finalul acestei perioade el trebuie reinnoit pentru a putea fi folosit in continuare.

Cum puteti reinnoi un certificat digital?

Oferta de la Alfa Sign pentru reinnoirea certificatului digital este de doar 27 de euro, iar aceasta poate fi cauta si exclusiv online. Puteti sa reinnoiti si certificate digitale emise de alte firme acreditate. 

...citeste aici cum se reinnoieste certificatul digital >> 

Nu uitati: un certificat digital poate fi folosit de catre profesionisti pentru toti clientii lor. Altfel spus, cu certificatul digital al dvs. puteti semna toate declaratiile clientilor pentru care lucrati. 

Pentru asta, insa, trebuie sa aveti procura notariala prin care sunteti imputerniciti sa semnati in numele administratorilor. Procura trebuie sa fie valabila pentru toata perioada in care aveti in grija contabilitatea respectivului client. 

Practic, certificatul digital a devenit obligatoriu incepand cu 2017, de aceea, pentru contabili mai ales, este ceva ce nu trebuie sa lipseasca. Fie ca achizitionati unul nou, fie ca il reinnoiti, gasiti mai sus toate detaliile de care aveti nevoie.

 

de Contabilul.ro

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
certificatul digitalalfasignkit semnatura electronicaCertificatul digital de la Alfa Signalfa trust

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 11 Ianuarie 2017


Votati articolul "ANAF nu mai primeste declaratii pe hartie! Aveti Certificatul Digital pregatit? Cat costa si unde se poate reinnoi?":
Rating:

Nota: 4.58 din 5 din 6 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Prejudiciu salariat, obligatii contabil

Intrebare: Daca in urma unei Inventarieri, comisia de inventariere a constat
ca o lipsa in inventarul unui salariat,
ce obligatii are un contabil ?

Comisia de inventariere incheie un Proces verbal final,
in care propune ca masura recuperarea prejudiciului.

Va rog din suflet sa ma sfatuiti cum trebuie sa se procedeze:

1. - Contabilul isi da avizul.
Adica, in ce sens ? Ce anume presupune acest aviz ?
Ce trebuie sa faca un contabil sef ?
2. - Daca acea comisie de inventariere
nu a respectat procedura de inventariere,
asa cum contabilul a instruit comisia,
atunci contabilul poate sa intoarca Dosaul comisiei ?
adica, sa corecteze Procesul verbal,
3. - daca acea comisie de inventariere propune ca masura recuperarea prejudiciului,
atunci contabilul face o Nota de constatare si evaluare a prejudiciului ?
sau o Adresa de informare a directorului ?
sau va da solutia finala impreuna cu directorul si consilierul juridic ?
4. - Contabilul, impreuna cu cei 2 vor face o Adresa oficiala
catre salariat, cu masura ce s-a dispus ?
sau ........?


Raspuns: In urma raportului de inventariere, comisia propune masurile pe care le considera necesare. In baza...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 11 Ianuarie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user
Intrebare antispam: 8 + 2 =
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2021 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X