email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

TOP 5 aptitudini soft urmarite de angajatori in 2017

angajatori de toppiata de muncatop aptitudinirecrutare

Daca in 2017 ti-ai propus sa iesi din multime si sa obtii jobul pentru care te-ai pregatit ani la randul, ai nevoie sa te asiguri ca dispui de aptitudini soft care sa vina in completarea abilitatilor ce tin de specificul profesiei. 

Sigur ai dat peste aceste aptitudini soft cand ai cercetat oferta de joburi in Iasi,Timisoara, Cluj-Napoca, Bucuresti, si alte orase din Romania. Aptitudinile soft se refera la atitudinea ta, skill-urile sociale, cum resuseti sa te remarci in fata angajatorului.

Raportul "Piata fortei de munca in 2017" realizat de hipo.ro, arata ca Top 5 aptitudini soft urmarite de angajatori in selectia si recrutarea de personal se afla.

  • Locul 1: Abilitatile de comunicare
  • Locul 2: Adaptabilitatea
  • Locul 3: Orientarea catre rezultate
  • Locul 4: Proactivitatea
  • Locul 5: Rezolvarea problemelor

Sunt mari sanse sa le vezi in descrierea jobului pentru care aplici, alaturi de cerinte tehnice specifice. Afla ce presupune fiecare aptitudine soft din acest TOP 5.

Abilitatile de comunicare

Sa ai abilitati de comunicare nu implica sa fii un orator sau scriitor extraordinar. Se refera la capacitatea ta de a te exprima clar, indiferent ca scrii un e-mail, incerci sa persuadezi publicul in cadrul unei prezentari sau pur si simplu sa poti explica colegilor de ce ai nevoie pe un ton calm si placut.

Adaptabilitatea

Pentru a avea succes intr-o companie, ai nevoie de pasiune pentru a invata lucruri noi si de abilitatea de a continua sa cresti, sa iti adaptezi aptitudinile acumulate pana in acel punct la nevoile organizatiei, care sunt in continua miscare. in CV, in scrisoarea de intentie sau in cadrul interviului, explica modurile in care ai continuat sa inveti si sa cresti raportandu-te la evolutia carierei tale.

Orientarea catre rezultate

A fi orientat catre rezultate inseamna a fi concentrat pe indeplinirea acelor task-uri care sunt legate de obiectivele stabilite. insa obtinerea rezultatelor presupune si o orientare catre calitate, eficienta in munca depusa, care duce la o productivitate mai buna. in drumul de la obiectiv la rezultate, vei face evaluari dese si vei urmari realizarile in comparatie cu planul stabilit. Ai grija sa nu cazi in capcana lucrurilor facute pe genunchi si asigura-te ca nu exista rupturi in cadrul echipei.



Proactivitatea

Prietenii, colegii de munca, seful tau nu sunt responsabili de succesul tau. Doar tu poti sa obtii succesul si sa treci peste problemele cu care te confrunti. Felul in care te raportezi la aceste probleme conteaza extrem de mult si e important sa fii orientat catre solutii, sa stabilesti pasii pe care ii ai de urmat, sa fii constant in actiunile care te ajuta la indeplinirea cu succes a unui obiectiv.

Rezolvarea problemelor

Fii pregatit sa raspunzi intrebarii "Cum ai rezolvat acea problema?" din timpul interviurilor, prezentand o serie de exemple. Gandeste-te la exemple specifice prin care sa dovedesti cum ai rezolvat o problema dificila de bussines sau care a fost contributia ta la gasirea solutiei. Trebuie sa fii capabil sa explici pasii parcursi, abordarea problemei, cum i-ai implicat pe altii si rezultatele masurabile pe care le-ai obtinut la finalul eforturilor tale.

Tine minte: cand vine vorba de abilitati soft trebuie sa le dovedesti, nu doar sa le mentionezi in CV sau la interviu. Sa faci acest lucru poate fi uneori mai dificil decat sa prezinti un obiectiv concret, cum ar fi obtinerea unui certificat important.

Vestea buna e ca orice skill poate fi invatat, iar vestea si mai buna e ca prin imbunatatirea abilitatilor soft nu cresti doar sansa de a fi chemat interviu, ci de a obtine jobul in fata altor candidati care detin acelasi set de abilitati tehnice.

  • Urmeaza un curs

Cauta un curs care sa iti imbunatateasca unul sau mai multe skill-uri care simti ca te trag in jos momentan, cum ar fi abilitatea de a lucra in echipa, vorbitul in fata unui public numeros.

  • Gaseste mentori

Defineste skill-ul pe care doresti sa il perfectionezi si intreaba persoana pe care o vezi ca potential mentor daca doreste sa impartaseasca cu tine cateva sfaturi prin care sa ajungi si tu la aceleasi capacitati pe care le detine el.

  • Ofera-te voluntar

Lucrul intr-o organizatie non-profit iti ofera oportunitatea de a dezvolta abilitati soft, cum ar fi managementul unui proiect, sustinerea unui discurs in fata multimii, interactiunea cu oameni din medii culturale diferite.

Un exercitiu foarte bun si o ocazie perfecta sa gasesti un job pe masura ta este participarea la targul "Angajatori de TOP", care va avea loc in luna martie in Timisoara si Bucuresti, dar si online, prin targul virtual din luna aprilie.

Organizatorii evenimentului publica frecvent noutati de la targul "Angajatori de Top" pe blogul dedicat.  Asadar, defineste si descopera care sunt abilitatile tale soft, fii sigur ca le-ai inclus in CV si prezinta-le in detaliu posibililor angajatori.

 


de Redactia Contabilul

NOUTATI din Legislatia Contabila

Atentie la noutatile privind PROCEDURILE CONTABILE!


Important: modificarile fiscale privind subiectele sensibile pentru orice contabil sunt luate acum in vizor in lucrarea specializata Proceduri Contabile pentru Societati Comerciale:

• ajustarea pentru depreciere
• TVA
• contributii sociale
• contributia asiguratorie pentru munca
• impozite si taxe locale
  - decontarea unei parti din salariu
  - organizarea adunarilor generale ale actionarilor

Va oferim 40 de modele de proceduri gata scrise, in conformitate perfecta cu noua legislatie fiscala! 

...Vezi AICI detalii complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
angajatori de toppiata de muncatop aptitudinirecrutare


Data aparitiei: 09 Martie 2017

Votati articolul "TOP 5 aptitudini soft urmarite de angajatori in 2017":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 4 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Avansuri de trezorerie: documente justificative pentru avansuri spre decontare si functiunea contului 542

    • Entitatile pot acorda sume in numerar sau prin banca, denumite avansuri spre decontare, puse la dispozitia angajatilor, in vederea efectuarii unor plati in numele societatii sau in vederea efectuarii unor deplasari in interes de serviciu. Avansurile spre decontare sunt sume puse la dispozitia administratorilor sau a salariatilor din entitate, in vederea efectuarii unor plati in numele acesteia. De regula, justificarea avansului si transformarea sa in cheltuiala efec...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • De ce este esential sa aveti Dosare Permanente ale Clientilor: 7 avantaje majore

    • Atunci cand sunt solicitate lucrari de audit interne/externe sau firma-client are inspectii fiscale, dosarul permanent furnizeaza toate documentele necesare pentru a sustine tranzactiile si operatiunile contabile ale clientului. Acest lucru reduce timpul si efortul necesar pentru pregatirea si gestionarea auditului si creste nivelul de incredere in fata auditorilor/inspectorilor.   Dosarul permanent este un instrument vital in procesul de tinere a contabili...» citeste mai departe aici

  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA): formula de calcul si exemplu practic

    • Incepand cu anul 2024, contribuabilii care inregistreaza in anul precedent o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro si care, in anul de calcul, determina un impozit pe profit cumulat de la inceputul anului fiscal/anului fiscal modificat pana la sfarsitul trimestrului/anului de calcul mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri stabilit potrivit unei formule prevazute la art. 181 alin. (3) din Codul fiscal, sunt obligati la plata impozitului pe pr...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X