Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.

Noile instructiuni in materie de TVA

MASURI DE SIMPLIFICARE IN DOMENIUL TVA  PRIVIND RETURURILE DE BUNURI IN SPATIUL COMUNITAR SI TRATAMENTUL FISCAL AL REPARATIILOR EFECTUATE IN PERIOADA DE GARANTIE SI POSTGARANTIE

Instructiuni din 29/10/2007 de aplicare a masurilor de simplificare in domeniul taxei pe valoarea adaugata reglementeaza retururile de bunuri in spatiul comunitar si tratamentul fiscal al reparatiilor efectuate in perioada de garantie si postgarantie. Instructiunile au fost publicate in Monitorul Oficial, nr. 770 din 14/11/2007 si au intrat in vigoare in data de 14 noiembrie 2007.

Masuri de simplificare in domeniul taxei pe valoarea adaugata privind retururile de bunuri in spatiul comunitar sunt prezentate prin intermediul mai multor studii de caz, care sunt insotite de solutii fiscale din punct de vedere al TVA, atat din perspectiva aplicarii masurilor de simplificare, cat si din perspectiva neapliclarii acestora.

Cazul 1: Prezentare
(1) Furnizorul A din statul membru 1 vinde bunurile catre persoana impozabila B din statul membru 2. Bunurile se expediaza din statul membru 1.
(2) La sosirea bunurilor in statul membru 2, B refuza bunurile, iar acestea sunt returnate furnizorului.

Schema:

	S.M.1 S.M.2
	
A ------------------------------- bunuri ------------------------------> B
^                                                                              |
|                                                                               |
| |
| |
| |
+-------------------------------- bunuri --------------------------------+
	
	


Tratamentul fiscal din punctul de vedere al TVA, fara aplicarea masurilor de simplificare
(1) Atunci cand B refuza bunurile cumparate, de exemplu, pentru ca acestea sunt deteriorate sau pentru ca bunurile nu corespund cerintelor cumparatorului, nu are loc un transfer al dreptului de a dispune de bunuri in calitate de proprietar de catre A, iar B nu realizeaza o achizitie intracomunitara de bunuri.
(2) Intrucat A ramane proprietarul bunurilor, in principiu se considera ca A efectueaza un transfer, respectiv o livrare intracomunitara asimilata, in statul membru 1 din care incepe transportul bunurilor, in conditiile art. 128 alin. (10) din Codul fiscal sau echivalentului acestuia din legislatia altui stat membru, urmata de o achizitie intracomunitara asimilata in statul membru 2 de sosire a bunurilor, pentru care ar trebui sa se inregistreze in scopuri de TVA in statul membru 2.

Tratamentul fiscal din punctul de vedere al TVA, cu aplicarea masurilor de simplificare
Furnizorul A procedeaza ca si in situatia in care nu ar fi existat o expediere sau transport de bunuri din statul membru 1 in statul membru 2. De asemenea, poate fi ignorat si returul de bunuri. Furnizorul A nu trebuie sa se inregistreze in scopuri de TVA in statul membru 2.

Cazul 2: Prezentare
(1) Furnizorul A din statul membru 1 vinde bunurile catre persoana impozabila B din statul membru 2. Bunurile se expediaza din statul membru 1.
(2) La sosirea bunurilor in statul membru 2, B le refuza.
(3) Bunurile sunt ridicate de catre A sau in numele acestuia pentru a fi livrate lui C in statul membru 1.

Schema:

	S.M.1 S.M.2
	
A ------------------------------- bunuri ------------------------------> B
| |
| |
| |
| |
v |
C <------------------------------ bunuri --------------------------------+
	
	

Tratamentul fiscal din punctul de vedere al TVA,fara aplicarea masurilor de simplificare
Pe langa prevederile de la Cazul 1 -Tratamentul fiscal din punctul de vedere al TVA,

fara aplicarea masurilor de simplificare , A efectueaza un transfer, respectiv o livrare intracomunitara asimilata, in statul membru 2 din care incepe transportul bunurilor refuzate de B, in conditiile art. 128 alin. (10) din Codul fiscal sau echivalentului acestuia din legislatia altui stat membru, urmata de o achizitie intracomunitara asimilata in statul membru 1 de sosire a bunurilor si de livrarea locala a acelorasi bunuri in statul membru 1.

Tratamentul fiscal din punctul de vedere al TVA,cu aplicarea masurilor de simplificare

(1) Furnizorul A procedeaza ca si in situatia in care nu ar fi existat o expediere sau transport de bunuri din statul membru 1 in statul membru 2.
(2) Se considera livrarea de bunuri realizata de A catre C ca livrare locala in statul membru 1, chiar daca bunurile au fost initial transportate in statul membru 2, de unde au fost returnate in statul membru 1.
(3) Furnizorul A nu trebuie sa se inregistreze in scopuri de TVA in statul membru 2.

Cazul 3: Prezentare
(1) Furnizorul A din statul membru 1 vinde bunurile catre persoana impozabila B din statul membru 2. Bunurile se expediaza din statul membru 1.
(2) La sosirea bunurilor in statul membru 2, B le refuza.
(3) Bunurile sunt ridicate de A sau in numele acestuia pentru a fi livrate lui C in statul membru 2.

Schema:

	S.M.1 S.M.2
	
A ------------------------------- bunuri ---------------------------> B
| |
| |
| +--+
| vanzare |
| v
+----------------------------------------------------------------------------> C
	
	


Tratamentul fiscal din punctul de vedere al TVA,fara aplicarea masurilor de simplificare
In plus fata de cazul 2, A efectueaza o livrare locala a acelorasi bunuri in statul membru 1.

Tratamentul fiscal din punctul de vedere al TVA, cu aplicarea masurilor de simplificare
(1) Furnizorul A procedeaza ca si in situatia in care nu ar fi existat o expediere sau transport de bunuri din statul membru 1 in statul membru 2 in relatia cu primul cumparator B, dar A procedeaza ca si in situatia in care ar fi realizat o livrare intracomunitara din statul membru 1 direct catre C in statul membru 2.
(2) Furnizorul A nu trebuie sa se inregistreze in scopuri de TVA in statul membru 2, livrarea de la A catre C nefiind considerata drept o livrare locala.
(3) C, al doilea cumparator din statul membru 2, va declara o achizitie intracomunitara a bunurilor livrate intracomunitar de A din statul membru 1.

Cazul 4: Prezentare
(1) Furnizorul A din statul membru 1 vinde bunurile catre persoana impozabila B din statul membru 2.
(2) Bunurile se expediaza din statul membru 1. La sosirea bunurilor in statul membru 2, B le refuza.
(3) Bunurile sunt ridicate de A sau in numele acestuia pentru a fi livrate catre C in statul membru 3.

Schema:

	S.M.1 S.M.2
	
A ------------------------------- bunuri -----------------------> B
| |
| |
| +--+
| vanzare | S.M.3
| v
+--------------------------------------------------------------------------> C
	
	


Tratamentul fiscal din punctul de vedere al TVA,fara aplicarea masurilor de simplificare
Pe langa prevederile de la Cazul 1 -Tratamentul fiscal din punctul de vedere al TVA,

fara aplicarea masurilor de simplificare , A efectueaza o livrare intracomunitara din statul membru 2 in statul membru 3. C, al doilea cumparator din statul membru 3, realizeaza o achizitie intracomunitara a bunurilor livrate de A din statul membru 2.

Tratamentul fiscal din punctul de vedere al TVA,cu aplicarea masurilor de simplificare
(1) Furnizorul A procedeaza ca si in situatia in care ar fi realizat o livrare intracomunitara din statul membru 1 direct catre C in statul membru 3.
(2) Furnizorul A nu trebuie sa se inregistreze in scopuri de TVA in statul membru 2 si nici nu se considera ca a realizat o livrare intracomunitara din statul membru 2 in statul membru 3.

Cazul 5: Prezentare
(1) Furnizorul A din statul membru 1 vinde bunuri catre persoana impozabila B din statul membru 2.
(2) Dupa livrare, partile convin sa anuleze contractul de vanzare-cumparare si sa returneze bunurile furnizorului in statul membru 1.

Schema:

	S.M.1 S.M.2
	
A ------------------------------- bunuri ------------------------------> B
^ |
| |
| |
| |
| |
+-------------------------------- bunuri ---------------------------------+
	
	


Tratamentul fiscal din punctul de vedere al TVA,fara aplicarea masurilor de simplificare
(1) Atunci cand B cumpara bunuri de la A si accepta bunurile la livrare, are loc un transfer al dreptului de a dispune de bunurile corporale in calitate de proprietar. Vanzatorul A realizeaza o livrare intracomunitara de bunuri in sensul art. 128 alin. (9) din Codul fiscal sau al echivalentului acestuia in legislatia altui stat membru, iar cumparatorul B realizeaza o achizitie intracomunitara de bunuri in sensul 1301 alin. (1) din Codul fiscal sau al echivalentului acestuia in legislatia altui stat membru.
(2) In cazul in care cumparatorul B, ulterior acceptarii bunurilor, observa ca bunurile sunt deteriorate sau ca bunurile nu corespund cerintelor cumparatorului din orice motiv, iar cumparatorul convine cu vanzatorul asupra anularii contractului de vanzare-cumparare, in baza art. 138 lit. b) din Codul fiscal sau a echivalentului acestuia in legislatia altui stat membru, pentru respectiva livrare de bunuri baza de impozitare trebuie redusa corespunzator de catre A. Daca anularea are loc in aceeasi declaratie recapitulativa si in acelasi decont de TVA, achizitia si livrarea intracomunitara nu se mentioneaza. In caz contrar, trebuie efectuata o corectie in urmatoarea declaratie recapitulativa si in decontul de TVA.
(3) Furnizorul A devine din nou proprietarul bunurilor, iar returul bunurilor reprezinta un transfer realizat de A, respectiv o livrare intracomunitara asimilata, in statul membru 2 din care incepe transportul bunurilor, in conditiile art. 128 alin. (10) din Codul fiscal sau echivalentului acestuia din legislatia altui stat membru, urmata de o achizitie intracomunitara asimilata in statul membru 1. A trebuie sa se inregistreze in scopuri de TVA in statul membru 2.

Tratamentul fiscal din punctul de vedere al TVA,cu aplicarea masurilor de simplificare
(1) Din perspectiva TVA se considera ca livrarea intracomunitara efectuata de A catre B si achizitia intracomunitara efectuata de B nu au avut loc, respectiv, in baza art. 138 lit. b) din Codul fiscal sau a echivalentului acestuia in legislatia altui stat membru, pentru respectiva livrare de bunuri baza de impozitare trebuie redusa corespunzator. Daca anularea are loc in aceeasi declaratie recapitulativa si in acelasi decont de TVA, achizitia si livrarea intracomunitara nu se mentioneaza. In caz contrar, trebuie efectuata o corectie in urmatoarea declaratie recapitulativa si in decontul de TVA.
(2) Transportul sau expedierea de bunuri din statul membru 2 in statul membru 1 nu are implicatii din punctul de vedere al TVA. Furnizorul A nu trebuie sa se inregistreze in scopuri de TVA in statul membru 2.

Cazul 6: Prezentare
(1) Furnizorul A din statul membru 1 vinde bunurile catre persoana impozabila B din statul membru 2.
(2) Dupa livrare partile convin sa anuleze contractul de cumparare, bunurile se transporta in statul membru 1 la al doilea cumparator, C, caruia furnizorul A i-a vandut bunurile intre timp.

Schema:

	S.M.1 S.M.2
	
A ------------------------------- bunuri ------------------------------> B
| |
| |
| |
| vanzare |
v |
C ------------------------------- bunuri ---------------------------------+
	
	


Tratamentul fiscal din punctul de vedere al TVA, faraaplicarea masurilor de simplificare
Pe langa prevederile de la Cazul 5: Tratamentul fiscal din punctul de vedere al TVA,

fara aplicarea masurilor de simplificare , A realizeaza o livrare intracomunitara asimilata din statul membru 2 in care se afla bunurile, urmata de o achizitie intracomunitara asimilata in statul membru 2 si o livrare locala realizata catre C in statul membru 2.

Tratamentul fiscal din punctul de vedere al TVA,cu aplicarea masurilor de simplificare
(1) Din perspectiva TVA se considera ca livrarea intracomunitara efectuata de A catre B si achizitia intracomunitara efectuata de B nu au avut loc respectiv, in baza art. 138 lit. b) din Codul fiscal sau a echivalentului acestuia in legislatia altui stat membru, pentru respectiva livrare de bunuri baza de impozitare trebuie redusa corespunzator de catre A. Daca anularea are loc in aceeasi declaratie recapitulativa si in acelasi decont de TVA, achizitia si livrarea nu se mentioneaza. In caz contrar, trebuie efectuata o corectie in urmatoarea declaratie recapitulativa si in decontul de TVA.
(2) Transportul sau expedierea de bunuri din statul membru 2 in statul membru 1 nu are implicatii din punctul de vedere al TVA. Furnizorul A nu trebuie sa se inregistreze in scopuri de TVA in statul membru 2.
(3) Furnizorul A considera livrarea catre C ca fiind o vanzare locala in statul membru 1.

Cazul 7: Prezentare
(1) Furnizorul A din statul membru 1 vinde bunuri catre persoana impozabila B din statul membru 2.
(2) Dupa livrare partile convin sa anuleze contractul de vanzare-cumparare, bunurile se transporta sau sunt puse la dispozitia cumparatorului C in statul membru 2, caruia furnizorul A i-a vandut bunurile intre timp.

Schema:

	S.M.1 S.M.2
	
	A ------------------------------- bunuri ------------------------------> B
	| |
	| |
	| |
	| vanzare |
	| v
	+------------------------------------------------------------------------> C
	
	


Tratamentul fiscal din punctul de vedere al TVA,fara aplicarea masurilor de simplificare
Pe langa prevederile de la Cazul 5: Tratamentul fiscal din punctul de vedere al TVA,

fara aplicarea masurilor de simplificare , A realizeaza o livrare locala in statul membru 2 catre al doilea cumparator care accepta bunurile, C.

Tratamentul fiscal din punctul de vedere al TVA,cu aplicarea masurilor de simplificare
(1) Din perspectiva TVA se considera ca livrarea intracomunitara efectuata de A catre B si achizitia intracomunitara efectuata de B nu au avut loc respectiv, in baza art. 138 lit. b) din Codul fiscal sau a echivalentului acestuia in legislatia altui stat membru, pentru respectiva livrare de bunuri baza de impozitare trebuie redusa corespunzator. Daca anularea are loc in aceeasi declaratie recapitulativa si in acelasi decont de TVA, achizitia si livrarea nu se mentioneaza. In caz contrar, trebuie efectuata o corectie in urmatoarea declaratie recapitulativa si in decontul de TVA.
(2) Furnizorul A considera livrarea catre C ca fiind o livrare intracomunitara din statul membru 1. A nu trebuie sa se inregistreze in scopuri de TVA in statul membru 2. Se considera ca C a efectuat o achizitie intracomunitara in statul membru 2.

Cazul 8: Prezentare
(1) Furnizorul A din statul membru 1 vinde bunuri catre persoana impozabila B din statul membru 2.
(2) Dupa livrare partile convin sa anuleze contractul de vanzare-cumparare, iar bunurile se transporta in statul membru 3 catre cumparatorul C, caruia furnizorul A i-a vandut intre timp bunurile.

Schema:

	S.M.1 S.M.2
	
	A ------------------------------- bunuri --------------------------> B
	| |
	| |
	| |
	| vanzare |
	| v S.M.3
	
	+--------------------------------------------------------------------> C
	
	


Tratamentul fiscal din punctul de vedere al TVA,fara aplicarea masurilor de simplificare
Pe langa prevederile de la Cazul 5: Tratamentul fiscal din punctul de vedere al TVA,

fara aplicarea masurilor de simplificare , A realizeaza o livrare intracomunitara din statul membru 2 in statul membru 3, urmata de achizitia intracomunitara realizata de al doilea cumparator, C, in statul membru 3.

Regimul aferent reparatiilor efectuate in perioada de garantie si postgarantie este prezentat in acest act normativ prin mai multe studii de caz, care sunt insotite de solutii fiscale din punct de vedere al TVA

Cazul 9: Prezentare
(1) Furnizorul A din statul membru 1 a livrat bunuri catre persoana impozabila B din statul membru 2.
(2) In perioada de garantie, B ii returneaza bunurile furnizorului A pentru reparatii.
(3) Dupa efectuarea reparatiilor, care poate fi insotita si de inlocuirea unor parti componente, A ii returneaza bunurile lui B fara a percepe vreo plata.

Schema:

	S.M.1 S.M.2
	
	A <--------------------------- bunuri defecte ---------------------------- B
	| ^
	| |
	| |
	| |
	| |
	+---------------------------- bunuri inlocuite ----------------------------+
	
	


Tratamentul fiscal din punctul de vedere al TVA
(1) Atunci cand B transfera bunuri din statul membru 2 in scopul efectuarii de reparatii in perioada de garantie in statul membru 1 de sosire al bunurilor expediate sau transportate, operatiunea nu se considera ca fiind o livrare intracomunitara, ci un nontransfer in sensul art. 128 alin. (12) din Codul fiscal sau echivalentul acestuia din legislatia altui stat membru, cu conditia ca bunurile, dupa ce au facut obiectul unor lucrari, sa fie reexpediate de catre A in statul membru 2, din care au fost initial expediate sau transportate.
(2) Reparatia in timpul perioadei de garantie, realizata de furnizorul A, nu constituie un serviciu, nefiind realizata cu plata, inclusiv pentru bunurile inlocuite, livrarea acestora fiind considerata o operatiune accesorie serviciului de reparatii si inclusa in acest serviciu.

Cazul 10: Prezentare
(1) Furnizorul A din statul membru 1 a livrat bunuri catre persoana impozabila B din statul membru 2.
(2) Dupa expirarea perioadei de garantie, B ii returneaza bunurile furnizorului A pentru reparatii.
(3) Dupa efectuarea reparatiilor, care pot fi insotite si de inlocuirea unor parti componente, A ii returneaza bunurile lui B.

Schema:

	S.M.1 S.M.2
	
	A <--------------------------- bunuri trimise ---------------------------> B
	| spre reparare ^
	| |
	| |
	| |
	| |
	+---------------------------- bunuri reparate -----------------------------+
	
	

Tratamentul fiscal din punctul de vedere al TVA
(1) Pentru reparatiile postgarantie, daca se percepe plata pentru reparatii si pentru partile componente inlocuite, transportul bunurilor din statul membru 2 in statul membru 1 este considerat nontransfer de bunuri in statul membru 2 si nu este achizitie intracomunitara asimilata in statul membru 1. B are obligatia inregistrarii bunurilor trimise spre reparare in registrul de nontransferuri si A are obligatia inregistrarii bunurilor primite spre reparare in registrul bunurilor primite. B nu trebuie sa se inregistreze in scopuri de TVA in statul membru 1, daca bunurile se reintorc dupa reparatii in statul membru 2.
(2) Inlocuirea partilor componente de catre A nu este o livrare intracomunitara de bunuri realizata de A in statul membru 1, fiind considerata o operatiune accesorie serviciului de reparatii si inclusa in acest serviciu.
(3) Pentru serviciile de reparatii realizate de A, inclusiv valoarea partilor componente inlocuite, sunt aplicabile prevederile art. 133 alin.(2) lit. h) pct. 2 din Codul fiscal sau corespondentul acestuia din legislatia altui stat membru.

Cazul 11: Prezentare
(1) Bunurile ce fac parte din activele firmei B din statul membru 2 sunt defecte.
(2) B trimite pentru reparatii bunurile sau numai unele parti componente defecte catre A in statul membru 1, care poate fi furnizorul sau producatorul bunurilor.
(3) A nu repara bunurile sau partile componente, ci trimite in loc alte bunuri/parti componente si pastreaza bunurile/partile componente defecte trimise de B. In functie de circumstante, respectiv daca reparatiile se realizeaza in perioada de garantie sau nu, A poate percepe sau nu o plata.

Schema:

	S.M.1 S.M.2
	bunuri trimise
	A <--------------------------- spre reparare ----------------------------> B
	
	| ^
	| |
	| |
	| |
	| |
	+---------------------------- bunuri reparate -----------------------------+
	


Tratamentul fiscal din punctul de vedere al TVA

(1) Indiferent daca B stie sau ar trebui sa stie despre bunurile/partile componente inlocuite si indiferent daca se percepe o plata, respectiv indiferent daca bunurile sunt sau nu sunt in perioada de garantie, din punctul de vedere al circulatiei bunurilor se considera ca livrarea de catre A a bunurilor/partilor componente in locul celor defecte, in schimbul pastrarii bunurilor/partilor componente defecte trimise de B, este un nontransfer in sensul prevederilor art. 128 alin. (12) din Codul fiscal sau echivalentului acestuia din legislatia altui stat membru. Inlocuirea bunurilor/partilor componente defecte, efectuata de A in locul repararii acestora, este considerata o prestare de servicii de reparatii al carei regim fiscal se stabileste conform art. 133 alin. (2) lit. h) pct. 2 prima liniuta din Codul fiscal sau echivalentului acestuia din legislatia altui stat membru.
(2) B are obligatia inregistrarii bunurilor defecte in registrul de nontransferuri, urmata de o radiere, dupa primirea bunurilor in locul celor defecte, iar A are obligatia inregistrarii bunurilor defecte in registrul bunurilor primite.

Cazul 12: Prezentare
(1) Bunurile ce fac parte din activele firmei B din statul membru 2 sunt defecte.
(2) B nu trimite pentru reparatii bunurile sau partile componente defecte catre A in statul membru 1, care poate fi furnizorul sau producatorul bunurilor, dar ii solicita lui A inlocuirea acestora.
(3) A trimite din statul membru 1 lui B in statul membru 2 alte bunuri/parti componente pentru inlocuirea bunurilor/partilor componente defecte. In functie de circumstante, respectiv daca inlocuirea bunurilor/partilor componente se realizeaza in perioada de garantie sau nu, A poate percepe sau nu o plata.

Tratamentul fiscal din punctul de vedere al TVA
(1) Daca A din statul membru 1 trimite bunurile/partile componente lui B in statul membru 2 in vederea inlocuirii celor defecte in perioada de garantie, operatiunea nu este considerata livrare de bunuri in sensul art. 128 alin. (1) din Codul fiscal si, in consecinta, nu va fi declarata drept livrare intracomunitara in statul membru 1 si, respectiv, o achizitie intracomunitara in statul membru 2.
(2) Daca A din statul membru 1 trimite bunurile/partile componente lui B in statul membru 2 in vederea inlocuirii celor defecte dupa expirarea perioadei de garantie, operatiunea este considerata o livrare intracomunitara in statul membru 1 si, respectiv, o achizitie intracomunitara in statul membru 2.
(3) Daca A din statul membru 1 trimite bunurile/partile componente lui B in statul membru 2 in vederea inlocuirii celor defecte, fara a se cunoaste cu exactitate in momentul livrarii cantitatea bunurilor/partilor componente destinate inlocuirii celor defecte in perioada de garantie, operatiunea este considerata o livrare intracomunitara efectuata de A in statul membru 1 si, respectiv, o achizitie intracomunitara efectuata de B in statul membru 2.
(4) Pentru recuperarea de catre B a contravalorii bunurilor/partilor componente provenite din achizitia intracomunitara realizata conform alin. (3), utilizate pentru reparatii in perioada de garantie, prin facturarea acestora catre A, nu se datoreaza taxa pe valoarea adaugata, aceasta operatiune nefiind considerata o livrare de bunuri, ci decontarea contravalorii bunurilor/partilor componente pe care A trebuie sa le puna la dispozitie in mod gratuit in perioada de garantie.

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 20 Noiembrie 2007


Votati articolul "Noile instructiuni in materie de TVA":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Alte articole publicate in data de 20 Noiembrie 2007 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 2 + 2 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Modificari in Codul Fiscal 2019 - ATENTIE la noile Proceduri Contabile  
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X