Construirea unei cariere intr-o singura companie este, pentru Millennials, o notiune contradictorie cu dorintele lor de a explora cat mai multe optiuni profesionale, comparativ cu generatiile predecesoare ale caror expectante vizau promovarea in cadrul unei singure organizatii. Biroul de Statistica a Muncii a raportat faptul ca, pentru precursori, mandatul mediu in cadrul unei firme este de 4,6 ani, iar majoritatea angajatilor detine intre 11 si 15 locuri de munca. Comparativ, Millennials petrec aproximativ 3,2 ani in acelasi mediu de lucru, ceea ce ii transforma intr-o provocare pentru angajatori. Potrivit Gallup, generatia Y este puternic inclinata catre schimbarea locurilor de munca, 60% dintre tineri fiind pregatiti sa accepte oricand noi provocari profesionale.
In contextul in care Millennials numara peste 75 de milioane de persoane si reprezinta noua forta de munca la nivel international, este important ca angajatorii sa inteleaga diferentele dintre generatii, astfel incat sa se adapteze la timp cerintelor si nevoilor noilor angajati. Pe o piata a muncii tot mai competitiva, companiile sunt presate sa anticipeze noul profil al candidatilor pentru a folosi instrumentele necesare in recrutarea si retentia lor. Unul dintre aceste instrumente utile in strategia companiilor este asigurarea de sanatate. Datele statistice arata faptul ca, Millennials:
-
Au vizitat camera de urgenta cu 9% mai mult decat predecesorii lor
-
Aveau cu 5% mai multe admiteri in spitale
-
10,6% dintre aceste vizite la spital au fost documentate ca fiind potential non emergente, ceea ce inseamna ca, pentru ei, preventia este importanta
In completarea acestor date, studiul realizat de National Business Group on Health and The Futures Company arata faptul ca numai 39% dintre acestia considera ingrijirea preventiva importanta pentru mentinerea unei vieti sanatoase. Acest lucru se traduce in costuri viitoare mai mari pentru ingrijirea medicala.
La nivel statistic, 35% dintre Millennials nu inglobeaza cheltuielile medicale in bugetul lor. Mai mult decat atat, 80% dintre acestia nu au un cont de economii de sanatate cu care sa plateasca pentru cheltuielile neprevazute, context in care o asigurare medicala privata furnizata de angajator este necesara. Asigurarea privata de sanatate are rolul de a proteja, din punct de vedere financiar, angajatii atunci cand apar problemele medicale, garantand, in egala masura, ingrijiri medicale la cele mai inalte standarde.
Companiile isi dezvolta strategii din ce in ce mai orientate in jurul noului profil al angajatului pentru a crea un mediu de lucru proactiv. In acest sens, accentul cade si pe oferirea unei asigurari de sanatate in pachetul de beneficii extra-salariale, care are efect direct asupra imbunatatirii productivitatii la locul de munca. Acest lucru se datoreaza accesului facil la cele mai eficiente si calitative servicii medicale, dedicate atat controalelor de rutina, cat si investigatiilor de profunzime. Schimbarea de perspectiva in mediul de business se datoreaza intelegerii faptului ca, angajatii sanatosi, care se simt pretuiti in interiorul unei organizatii, vor inregistra performante profesionale superioare in comparatie cu cei care sufera de diverse afectiuni.
Asiguratorii vin in sprijinul companiilor prin crearea unor planuri personalizate de asigurari de sanatate menite sa intalneasca criteriile impuse de Millennials. Astfel, tinerii angajati au certitudinea ca o asigurare medicala privata le va furniza urmatoarele beneficii:
-
Acces rapid la ingrijire medicala, oriunde in lume
Cartea verde a contabilitatii - REDUCERE 40
Declaratia Unica 2024 Impozit pe venit Contributii CAS si CASS
Totul despre documentele de contabilitate primara Solutii de organizare a gestiunilor
Datorita accesului timpuriu la internet, generatia Y este obisnuita sa acceseze prompt orice serviciu isi doreste. Pentru a acoperi aceasta nevoie, brokeri de asigurare precum MediHelp International, au creat asigurari medicale internationale care permit beneficiarilor acces la peste 425,000 de furnizori care acopera servicii de ingrijire medicala in toata lumea.
-
Alegerea pachetelor de acoperire
Fiecare angajat este unic prin performantele si cerintele sale. Asigurarile de sanatate pot fi adaptate in functie de specificatiile angajatilor si completate pe baza unei analize initiale a nevoilor. Un exemplu in acest sens il reprezinta planurile personalizate de asigurare medicala privata oferite de catre MediHelp International, care includ acoperirea costurilor pentru maternitate, tratamente stomatologice in caz de accident sau transfer medical de urgenta.
-
Acoperire generala si diversitatea ofertei
Planurile pentru companii sunt create pentru a furniza servicii de calitate care sa acopere o gama cat mai larga din posibilele probleme de sanatate pe care un angajat le poate intampina, precum:
-
Ingrijire medicala de rutina
-
Teste Wellness
-
Operatii complexe
-
Servicii avansate de imagistica
-
Spitalizare si tratament de zi
-
Tratament stomatologic in caz de accident
-
Tratament pentru cancer
-
Transplant de organe
-
Ambulanta terestra si aeriana
-
Evacuare si repatriere
-
Integrarea familiei in asigurarea de sanatate
Noul profil al angajatului ii include pe toti cei cu varsta de pana la 38 de ani. Astfel, posibilitatea ca acesta sa isi doreasca extinderea beneficiilor oferite de o asigurare de sanatate catre membrii familiei este ridicata. Acoperirea acestui aspect in asigurarea medicala reprezinta un criteriu important in motivarea si fidelizarea celor mai buni angajati milenari.
Referinte:
https://www.ebri.org/pdf/notespdf/EBRI_Notes_v38no6_CEHCS.27Apr17.pdf
http://www.lockton.com/whitepapers/Millennials_2016.pdf