email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce servicii electronice ofera ANAF? Vezi lista completa!

Ce servicii electronice ofera ANAF? Vezi lista completa!
anafspvdeclaratii electronice

ANAF ofera contribuabililor servicii electronice disponibile 24h/24h, usor de accesat si care nu implica deplasarea la sediul administratiei fiscale ori la oficiul postal.


Iata lista pe care o prezinta ANAF intr-un comunicat de presa!


- SPV (Spatiul Privat Virtual) ofera contribuabililor toate facilitatile comunicarii electronice a actelor administrative fiscale emise in forma electronica, precum si a altor informatii si inscrisuri in legatura cu situatia financiara ori fiscala proprie a acestora. Accesarea serviciului SPV se face pe pagina principala a site-ului anaf.ro, la sectiunea “Servicii online-Serviciul inregistrare/inrolare persoane fizice si juridice Spatiul Privat Virtual”.


- Depunere declaratii on-line este un serviciu disponibil pe portalul e-guvernare.ro, care poate fi accesat prin utilizarea unui certificat digital calificat cu mentiunea ca certificatul poate fi folosit pentru transmiterea mai multor declaratii. Formularele electronice pot fi descarcate de pe site-ul anaf.ro, sectiunea Servicii on-line/Declaratii electronice/Descarcare declaratii.

- Asistenta prin e-mail este un serviciu prin care contribuabilii pot obtine informatii cu caracter general in legatura cu modul in care trebuie sa procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal ori pentru a conforma unei obligatii fiscale. Serviciul este disponibil accesand sectiunea “Formular de contact” de pa pagina anaf.ro.


- Buletinul informativ fiscal cuprinde informatii cu privire la actele normative cu incidenta in materie fiscala care au fost publicate in Monitorul Oficial in saptamana anterioara. Serviciu este disponibil pe anaf.ro, la sectiunea Asistenta contribuabili/Legislatie/Noutati legislative.


- Ghiduri curente care au rolul de a facilita indeplinirea obligatiilor fiscale declarative si de plata ale contribuabililor. Acestea sunt orientate pe grupuri tinta fiind disponibile pe site-ul anaf.ro, la sectiunea Asistenta contribuabili/Legislatie/Ghiduri curente.


de Redactia Contabilul

NOUTATI din Legislatia Contabila

Atentie la noutatile privind PROCEDURILE CONTABILE!


Important: modificarile fiscale privind subiectele sensibile pentru orice contabil sunt luate acum in vizor in lucrarea specializata Proceduri Contabile pentru Societati Comerciale:

• ajustarea pentru depreciere
• TVA
• contributii sociale
• contributia asiguratorie pentru munca
• impozite si taxe locale
  - decontarea unei parti din salariu
  - organizarea adunarilor generale ale actionarilor

Va oferim 40 de modele de proceduri gata scrise, in conformitate perfecta cu noua legislatie fiscala! 

...Vezi AICI detalii complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
anafspvdeclaratii electronice


Data aparitiei: 18 Septembrie 2018

Votati articolul "Ce servicii electronice ofera ANAF? Vezi lista completa!":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Avansuri de trezorerie: documente justificative pentru avansuri spre decontare si functiunea contului 542

    • Entitatile pot acorda sume in numerar sau prin banca, denumite avansuri spre decontare, puse la dispozitia angajatilor, in vederea efectuarii unor plati in numele societatii sau in vederea efectuarii unor deplasari in interes de serviciu. Avansurile spre decontare sunt sume puse la dispozitia administratorilor sau a salariatilor din entitate, in vederea efectuarii unor plati in numele acesteia. De regula, justificarea avansului si transformarea sa in cheltuiala efec...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • De ce este esential sa aveti Dosare Permanente ale Clientilor: 7 avantaje majore

    • Atunci cand sunt solicitate lucrari de audit interne/externe sau firma-client are inspectii fiscale, dosarul permanent furnizeaza toate documentele necesare pentru a sustine tranzactiile si operatiunile contabile ale clientului. Acest lucru reduce timpul si efortul necesar pentru pregatirea si gestionarea auditului si creste nivelul de incredere in fata auditorilor/inspectorilor.   Dosarul permanent este un instrument vital in procesul de tinere a contabili...» citeste mai departe aici

  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA): formula de calcul si exemplu practic

    • Incepand cu anul 2024, contribuabilii care inregistreaza in anul precedent o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro si care, in anul de calcul, determina un impozit pe profit cumulat de la inceputul anului fiscal/anului fiscal modificat pana la sfarsitul trimestrului/anului de calcul mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri stabilit potrivit unei formule prevazute la art. 181 alin. (3) din Codul fiscal, sunt obligati la plata impozitului pe pr...» citeste mai departe aici

X