email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa gestionezi stocul magazinului tau online intr-un mod eficient

Cum sa gestionezi stocul magazinului tau online intr-un mod eficient
imprimante mobilecititoare coduricoduri de bare

In zilele noastre, un magazin online reprezinta o afacere in toata regula, care necesita un puternic spirit analitic, responsabilitate si operativitate. Oferta bogata de produse si respectul aratat clientilor vor avea un impact pozitiv asupra magazinului tau, iar interesul afisat de cumparatori fata de afacerea ta va fi din ce in ce mai mare. 

 

Totusi, cresterea afacerii aduce cu ea si mai multe responsabilitati. Vei avea de onorat tot mai multe comenzi, interactiunea cu clientii iti va ocupa tot mai mult timp, iar stocurile de produse se vor mari considerabil. 

 

Gestionarea defectuoasa a stocurilor poate avea consecinte nefericite asupra afacerii tale. Nefiind capabil sa isi administreze corespunzator stocurile, un antreprenor se va gasi in situatia in care nu va putea livra comenzile la timp sau va considera ca un anumit produs nu se mai afla pe stoc, cand, de fapt, se afla, dar era imposibil de gasit. Iata cateva metode prin care sa eviti astfel de situatii si sa te asiguri ca vei fi in deplin control al stocurilor magazinului tau online.

 

Sisteme de etichetare

 

Atunci cand detinem un magazin online cu zeci, ba chiar sute de comenzi zilnice, ne putem astepta la situatia in care un client sa comande un produs pe care nu l-am mai comercializat de foarte mult timp. Astfel, va trebui sa gasim un obiect uitat in adancurile depozitului, pe care ne va fi aproape imposibil sa-l descoperim intr-o perioada rezonabila de timp. 

 

Pentru a evita astfel de situatii si pentru a sti cu exactitate unde este fiecare produs, este necesar sa folosim un sistem format din imprimante mobile si cititoare coduri de bare. Cu acestea, vom putea eticheta absolut toate produsele din stoc si vom putea intocmi o baza de date cu locatia exacta a acestora. Astfel, livrarile vor fi plasate la timp, iar clientii vor fi multumiti. 

 

Un program de gestionare a stocurilor 

 

Un program de administrare a stocurilor nu doar ca ne va informa cu privire la locatia produselor, dar ne va oferi si sfaturi utile prin care sa ne optimizam activitatea. O astfel de solutie este foarte utila atunci cand avem un spatiu de depozitare limitat si trebuie sa il eliberam de produsele care nu ne aduc un profit foarte mare. 

 

Un soft specializat ne va oferi si informatii cu privire la cele mai vandute si cele mai putin vandute produse, pentru a cunoaste cu exactitate unde sa suplimentam stocul si unde sa-l reducem. 

 

Gruparea produselor pe categorii si dimensiuni 

 

Chiar daca avem o evidenta clara a tuturor produselor din depozitul nostru, exista situatii in care accesul la acestea ne este limitat. Desi usor de gasit, produsele voluminoase sunt dificil de manevrat si preluarea acestora presupune eforturi foarte mari. 

 

Pentru a asigura un acces facil la toate produsele, este indicat sa le grupam pe categorii si pe dimensiuni. Astfel, putem aranja produsele mari in asa fel incat sa poata fi preluate cu usurinta, fara eforturi inutile. 

 

Renuntarea la stocul fizic 

 

In cazul in care afacerea ta creste prea rapid si inca nu iti permiti sa creezi un stoc fizic pentru toate produsele pe care le comercializezi, ar trebui sa iei in calcul si un sistem de afacere care nu necesita un stoc personal. 

 

Dropshipping-ul este o metoda tot mai populara in retail, unde vanzatorul nu are in stoc produsele pe care le comercializeaza. In schimb, furnizorul se ocupa in mod direct de trimiterea livrarii direct din depozitul sau. Aceasta metoda functioneaza de minune pentru magazinele online aflate la inceput sau pentru afacerile care au inregistrat o crestere brusca si nu mai pot asigura un stoc fizic. 

 

Cu o buna organizare, orice detinator al unui magazin online isi poate administra intreaga afacere intr-un mod cat mai eficient, fara blocaje inutile si fara a fi nevoie de reorganizari drastice.  

 

Sursa Foto: Pixabay


de Redactia Contabilul

NOUTATI din Legislatia Contabila

[LIVE] Participati la Conferinta Nationala de Contabilitate din 2 Iulie


Va invitam la Video Conferinta
Nationala de Fiscalitate si Contabilitate


Atentie! Video Conferinta din 2 iulie 2024 de la Bucuresti
va fi transmisa LIVE pe Internet! 

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
imprimante mobilecititoare coduricoduri de bare


Data aparitiei: 09 Octombrie 2019

Votati articolul "Cum sa gestionezi stocul magazinului tau online intr-un mod eficient":
Rating:

Nota: 4.83 din 5 din 3 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Avansuri de trezorerie: documente justificative pentru avansuri spre decontare si functiunea contului 542

    • Entitatile pot acorda sume in numerar sau prin banca, denumite avansuri spre decontare, puse la dispozitia angajatilor, in vederea efectuarii unor plati in numele societatii sau in vederea efectuarii unor deplasari in interes de serviciu. Avansurile spre decontare sunt sume puse la dispozitia administratorilor sau a salariatilor din entitate, in vederea efectuarii unor plati in numele acesteia. De regula, justificarea avansului si transformarea sa in cheltuiala efec...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • De ce este esential sa aveti Dosare Permanente ale Clientilor: 7 avantaje majore

    • Atunci cand sunt solicitate lucrari de audit interne/externe sau firma-client are inspectii fiscale, dosarul permanent furnizeaza toate documentele necesare pentru a sustine tranzactiile si operatiunile contabile ale clientului. Acest lucru reduce timpul si efortul necesar pentru pregatirea si gestionarea auditului si creste nivelul de incredere in fata auditorilor/inspectorilor.   Dosarul permanent este un instrument vital in procesul de tinere a contabili...» citeste mai departe aici

  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA): formula de calcul si exemplu practic

    • Incepand cu anul 2024, contribuabilii care inregistreaza in anul precedent o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro si care, in anul de calcul, determina un impozit pe profit cumulat de la inceputul anului fiscal/anului fiscal modificat pana la sfarsitul trimestrului/anului de calcul mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri stabilit potrivit unei formule prevazute la art. 181 alin. (3) din Codul fiscal, sunt obligati la plata impozitului pe pr...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X