email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

OUG 29 si OUG 30/2020, explicate impecabil de specialistul Adrian Benta. Solutii optime pentru afacerea ta

OUG 29 si OUG 30/2020, explicate impecabil de specialistul Adrian Benta. Solutii optime pentru afacerea ta
somaj tehnicOUG 29/2020OUG 30/2020

OUG nr. 29/2020 si OUG nr. 30/2020 sunt cele mai importante acte normative pentru mediul de afaceri in aceasta perioada delicata. Acestea reglementeaza solutiile Guvernului pentru sprijinul companiilor, in contextul grav creat de coronavirus: subventionarea somajului tehnic, amanarea termenelor de plata pentru diferite impozite, eliminarea dobanzilor si penalitatilor de intarziere pentru anumite obligatii fiscale scadente, suspendarea sau neinceperea masurilor de executare silita prin popriri, amanarea la plata pentru chirii si servicii de utilitati, acordarea de credite avantajoase etc. 

Din pacate, noul pachet de masuri prezinta multe neclaritati si da nastere la interpretari diverse, ceea ce poate fi extrem de periculos. Contabilii si administratorii de firma trebuie sa fie mai vigilenti ca oricand in activitatea lor. Dupa incheierea perioadei de urgenta, ANAF poate face verificari amanuntite prin situatiile financiare, declaratii fiscale, rapoartele contabile si alte documente. Este suficient sa descopere o greseala care ar putea arata ca de fapt firma nu avea dreptul sa beneficieze de facilitatile oferite in contextul crizei provocate de coronavirus, pentru a aparea obligatia de a inapoia banii primiti de la bugetul statului. Mai mult de atat, ar putea sa intre in calcul si penalitati dure, dar si sanctiuni de natura penala. Pot sa apara tot felul de situatii in care se poate gresi cu usurinta, cum ar fi intocmirea eronata a documentatiei privind somajul tehnic. 
 

Cum iti poti salva afacerea in acest context: solutii oferite de consultantul Adrian Benta


Te invitam sa participi in data de 3 aprilie, ora 15:00, la “Webinarul fiscal-contabil in contextul COVID-19”, in cadrul caruia vei beneficia de solutii optime pentru afacerea ta. Expertul fiscal Adrian Benta iti va arata cum trebuie interpretata si aplicata legislatia sensibila din aceasta perioada de criza. 

Tot ce trebuie sa faci pentru a participa la webinar este sa te instalezi comod in fata calculatorului sau a laptop-ului, apoi sa accesezi www.webinar.rs.ro, te contectezi cu username si parola (le vei primi cu promptitudine pe e-mail, imediat dupa achitarea taxei de participare). Timp de 1 ora si 30 de minute, vei afla ce ai de facut pentru a scapa de stresul acestei perioade. Si foarte important: odata ce te-ai inscris pentru a participa la acest webinar, il poti urmari inregistrat, ori de cate ori doresti, pana la data de 30 aprilie! 
 

 

Iata care este tematica webinarului:

1. Pricipalele prevederi ale OUG nr. 29/2020. Masuri economice si fiscal-bugetare
2. OUG 30/2020. Somajul tehnic din perspectiva impozitarii si a deducerilor personale. Faptul generator
3. Ordonantele militare. Efectul lor asupra unor categorii de operatori economici
4. Scadenta impozitelor. Penalitati de intarziere
5. Noul termen de depunere a declaratiei privind beneficiarii reali, conform OUG nr. 29/2020

La webinar vor fi expuse, explicate si comentate in amanunt situatii la care, cu siguranta, nu te-ai gandit sau nu ai avut timp sa te gandesti in aceste zile tensionate. Este vorba despre situatii cand poti lua usor decizii gresite daca nu ai parte de explicatiile unui specialist in domeniu.

Inscrie-te acum la Webinarul fiscal-contabil in contextul COVID-19 si vei primi raspuns la toate intrebarile care te macina in aceasta perioada. 
 

Iata doar cateva dintre cele mai arzatoare dileme ale unei firme:

1. Firma ta poate primi sprijin/facilitati fiscale de la guvern in aceasta perioada?
2. Certificat de situatii de urgenta - albastru sau galben? Pentru care te incadrezi? Care este procedura pentru a-l obtine?
3. Ce se intampla daca nu achiti obligatiile fiscale scadente incepand cu data intrarii in vigoare a ordonantei de urgenta?
4. Pana cand se suspenda masurile de executare silita prin poprire in cazul persoanelor juridice?
5. In ce conditii poti obtine certificatul de situatii de urgenta emis de Ministerul Economiei?
6. Se platesc impozit si contributii pentru indemnizatia aferenta zilelor libere acordate parintilor, conform Legii nr. 19/2020?
7. Care este procedura de decontare catre angajator a sumelor necesare pentru plata acestei indemnizatii?
8. Ce documente trebuie sa depui pentru a beneficia de indemnizatia de somaj tehnic? Unde? Si pana cand?
9. Cum dovedesti faptul ca firma nu are capacitatea financiara de a plati salariile tuturor angajatilor?
10. Se mai plateste contributia asiguratorie pentru munca, dat fiind ca vorbim de somaj tehnic?
 

Afla mai multe informatii in data de 3 aprilie, direct de la expertul Adrian Benta, in cadrul Webinarului fiscal-contabil  in contextul COVID-19!


de Ghinea Viorica

NOUTATI Contabile 2024

Va invitam la Turneul National de Fiscalitate si Contabilitate


Turneul National de Fiscalitate si Contabilitate Modificari fiscal-contabile 2024

  1. CRAIOVA - 26 martie 2024
  2. TIMISOARA - 1 aprilie 2024
  3. CLUJ-NAPOCA - 2 aprilie 2024
  4. SIBIU - 3 aprilie 2024
  5. CONSTANTA - 9 aprilie 2024
  6. IASI - 15 aprilie 2024
  7. BUCURESTI - 19 aprilie 2024 + transmis LIVE
...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
somaj tehnicOUG 29/2020OUG 30/2020


Data aparitiei: 27 Martie 2020

Votati articolul "OUG 29 si OUG 30/2020, explicate impecabil de specialistul Adrian Benta. Solutii optime pentru afacerea ta":
Rating:

Nota: 3.91 din 5 din 38 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Definitia intreprinderilor legate: clarificari aduse de MF

    • Ministerul Finantelor propune o noua definitie a intreprinderilor legate in contextul impozitarii microintreprinderilor, conform unui proiect de OUG publicat miercuri, 13 martie.  Prevederile urmeaza sa se aplice incepand cu verificarea incadrarii in categoria microintreprinderilor in anul 2024.  Aceasta propunere legislativa clarifica aplicarea regulior fiscale, mai ales in contextul aparitiei confuziilor generate de prevederile OUG 115/2023 (art. 47 alin...» citeste mai departe aici

  • Salariat cu norma intreaga si titular PFA: studiu de caz privind plata CASS

    • Conform Codului Fiscal, in anul 2024, PFA trebuie sa plateasca la stat un impozit in cota de 10% din venitul net, atat pentru activitatile din sistem real, cat si pentru cele cu norma de venit. Diferenta este la PFA in sistem real, pentru care din acest an si CASS devine cheltuiala deductibila (pana acum intra doar CAS-ul in facilitate). Acest lucru inseamna ca din venitul net se scade CAS-ul si CASS-ul. Salariat si titular PFA 2024 - studiu de caz ...» citeste mai departe aici

  • HORECA in 2024: legislatie explicata si monografii contabile

    • HoReCa este, fara niciun dubiu, un sector vital al economiei, cu o pondere majora, alaturi de comert si transporturi, la cresterea PIB. Este un adevarat barometru care reflecta mai precis decat orice statistici disponibilitatile de consum si, implicit, nivelul de trai al populatiei. Si tocmai din cauza importantei sale, acest sector este vizat adesea de modificari legislative care aduc fie restrictii, fie facilitati, fie noi proceduri sau noi taxe si impozite. Iar t...» citeste mai departe aici

  • Retur produse vandute: monografia contabila aplicabila atat pentru vanzator, cat si pentru cumparator

    • Societatea AbaProd SRL, avand ca obiect de activitate productia de imbracaminte, platitoare de impozit pe profit si TVA, a livrat catre Eva SRL produse finite cu incasare pe masura vanzarii, in doua transe: o livrare in luna decembrie N-1, in valoare de 1.000 lei + TVA (cost de productie 600 lei) si o livrare in luna ianuarie N, de 2.000 lei + TVA (cost de productie 1.400 lei). In luna ianuarie, clientul a achitat contravaloarea a 50% din produsele vandute. In luna iunie N, clientul i...» citeste mai departe aici