email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

OUG 29 si OUG 30/2020, explicate impecabil de specialistul Adrian Benta. Solutii optime pentru afacerea ta

OUG 29 si OUG 30/2020, explicate impecabil de specialistul Adrian Benta. Solutii optime pentru afacerea ta
somaj tehnicOUG 29/2020OUG 30/2020

OUG nr. 29/2020 si OUG nr. 30/2020 sunt cele mai importante acte normative pentru mediul de afaceri in aceasta perioada delicata. Acestea reglementeaza solutiile Guvernului pentru sprijinul companiilor, in contextul grav creat de coronavirus: subventionarea somajului tehnic, amanarea termenelor de plata pentru diferite impozite, eliminarea dobanzilor si penalitatilor de intarziere pentru anumite obligatii fiscale scadente, suspendarea sau neinceperea masurilor de executare silita prin popriri, amanarea la plata pentru chirii si servicii de utilitati, acordarea de credite avantajoase etc. 

Din pacate, noul pachet de masuri prezinta multe neclaritati si da nastere la interpretari diverse, ceea ce poate fi extrem de periculos. Contabilii si administratorii de firma trebuie sa fie mai vigilenti ca oricand in activitatea lor. Dupa incheierea perioadei de urgenta, ANAF poate face verificari amanuntite prin situatiile financiare, declaratii fiscale, rapoartele contabile si alte documente. Este suficient sa descopere o greseala care ar putea arata ca de fapt firma nu avea dreptul sa beneficieze de facilitatile oferite in contextul crizei provocate de coronavirus, pentru a aparea obligatia de a inapoia banii primiti de la bugetul statului. Mai mult de atat, ar putea sa intre in calcul si penalitati dure, dar si sanctiuni de natura penala. Pot sa apara tot felul de situatii in care se poate gresi cu usurinta, cum ar fi intocmirea eronata a documentatiei privind somajul tehnic. 
 

Cum iti poti salva afacerea in acest context: solutii oferite de consultantul Adrian Benta


Te invitam sa participi in data de 3 aprilie, ora 15:00, la “Webinarul fiscal-contabil in contextul COVID-19”, in cadrul caruia vei beneficia de solutii optime pentru afacerea ta. Expertul fiscal Adrian Benta iti va arata cum trebuie interpretata si aplicata legislatia sensibila din aceasta perioada de criza. 

Tot ce trebuie sa faci pentru a participa la webinar este sa te instalezi comod in fata calculatorului sau a laptop-ului, apoi sa accesezi www.webinar.rs.ro, te contectezi cu username si parola (le vei primi cu promptitudine pe e-mail, imediat dupa achitarea taxei de participare). Timp de 1 ora si 30 de minute, vei afla ce ai de facut pentru a scapa de stresul acestei perioade. Si foarte important: odata ce te-ai inscris pentru a participa la acest webinar, il poti urmari inregistrat, ori de cate ori doresti, pana la data de 30 aprilie! 
 

 

Iata care este tematica webinarului:

1. Pricipalele prevederi ale OUG nr. 29/2020. Masuri economice si fiscal-bugetare
2. OUG 30/2020. Somajul tehnic din perspectiva impozitarii si a deducerilor personale. Faptul generator
3. Ordonantele militare. Efectul lor asupra unor categorii de operatori economici
4. Scadenta impozitelor. Penalitati de intarziere
5. Noul termen de depunere a declaratiei privind beneficiarii reali, conform OUG nr. 29/2020

La webinar vor fi expuse, explicate si comentate in amanunt situatii la care, cu siguranta, nu te-ai gandit sau nu ai avut timp sa te gandesti in aceste zile tensionate. Este vorba despre situatii cand poti lua usor decizii gresite daca nu ai parte de explicatiile unui specialist in domeniu.

Inscrie-te acum la Webinarul fiscal-contabil in contextul COVID-19 si vei primi raspuns la toate intrebarile care te macina in aceasta perioada. 
 

Iata doar cateva dintre cele mai arzatoare dileme ale unei firme:

1. Firma ta poate primi sprijin/facilitati fiscale de la guvern in aceasta perioada?
2. Certificat de situatii de urgenta - albastru sau galben? Pentru care te incadrezi? Care este procedura pentru a-l obtine?
3. Ce se intampla daca nu achiti obligatiile fiscale scadente incepand cu data intrarii in vigoare a ordonantei de urgenta?
4. Pana cand se suspenda masurile de executare silita prin poprire in cazul persoanelor juridice?
5. In ce conditii poti obtine certificatul de situatii de urgenta emis de Ministerul Economiei?
6. Se platesc impozit si contributii pentru indemnizatia aferenta zilelor libere acordate parintilor, conform Legii nr. 19/2020?
7. Care este procedura de decontare catre angajator a sumelor necesare pentru plata acestei indemnizatii?
8. Ce documente trebuie sa depui pentru a beneficia de indemnizatia de somaj tehnic? Unde? Si pana cand?
9. Cum dovedesti faptul ca firma nu are capacitatea financiara de a plati salariile tuturor angajatilor?
10. Se mai plateste contributia asiguratorie pentru munca, dat fiind ca vorbim de somaj tehnic?
 

Afla mai multe informatii in data de 3 aprilie, direct de la expertul Adrian Benta, in cadrul Webinarului fiscal-contabil  in contextul COVID-19!


de Ghinea Viorica

NOUTATI din Legislatia Contabila

Atentie la noutatile privind PROCEDURILE CONTABILE!


Important: modificarile fiscale privind subiectele sensibile pentru orice contabil sunt luate acum in vizor in lucrarea specializata Proceduri Contabile pentru Societati Comerciale:

• ajustarea pentru depreciere
• TVA
• contributii sociale
• contributia asiguratorie pentru munca
• impozite si taxe locale
  - decontarea unei parti din salariu
  - organizarea adunarilor generale ale actionarilor

Va oferim 40 de modele de proceduri gata scrise, in conformitate perfecta cu noua legislatie fiscala! 

...Vezi AICI detalii complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
somaj tehnicOUG 29/2020OUG 30/2020


Data aparitiei: 27 Martie 2020

Votati articolul "OUG 29 si OUG 30/2020, explicate impecabil de specialistul Adrian Benta. Solutii optime pentru afacerea ta":
Rating:

Nota: 3.91 din 5 din 38 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Avansuri de trezorerie: documente justificative pentru avansuri spre decontare si functiunea contului 542

    • Entitatile pot acorda sume in numerar sau prin banca, denumite avansuri spre decontare, puse la dispozitia angajatilor, in vederea efectuarii unor plati in numele societatii sau in vederea efectuarii unor deplasari in interes de serviciu. Avansurile spre decontare sunt sume puse la dispozitia administratorilor sau a salariatilor din entitate, in vederea efectuarii unor plati in numele acesteia. De regula, justificarea avansului si transformarea sa in cheltuiala efec...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • De ce este esential sa aveti Dosare Permanente ale Clientilor: 7 avantaje majore

    • Atunci cand sunt solicitate lucrari de audit interne/externe sau firma-client are inspectii fiscale, dosarul permanent furnizeaza toate documentele necesare pentru a sustine tranzactiile si operatiunile contabile ale clientului. Acest lucru reduce timpul si efortul necesar pentru pregatirea si gestionarea auditului si creste nivelul de incredere in fata auditorilor/inspectorilor.   Dosarul permanent este un instrument vital in procesul de tinere a contabili...» citeste mai departe aici

  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA): formula de calcul si exemplu practic

    • Incepand cu anul 2024, contribuabilii care inregistreaza in anul precedent o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro si care, in anul de calcul, determina un impozit pe profit cumulat de la inceputul anului fiscal/anului fiscal modificat pana la sfarsitul trimestrului/anului de calcul mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri stabilit potrivit unei formule prevazute la art. 181 alin. (3) din Codul fiscal, sunt obligati la plata impozitului pe pr...» citeste mai departe aici