email
MODIFICARILE din Contabilitate in 2020 - 9 Proceduri Contabile actualizate la zi

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"MODIFICARILE din Contabilitate in 2020 - 9 Proceduri Contabile actualizate la zi"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ordinul 1600/2020 - Noile formulare necesare pentru somajul tehnic. Lista de activitati restrictionate

Ordinul 1600/2020 - Noile formulare necesare pentru somajul tehnic. Lista de activitati restrictionate
somaj tehnicindemnizatiemonitorul oficial

In Monitorul Oficial nr. 1073 din 13 noiembrie 2020 a fost publicat Ordinul 1600/2020 prin care au intrat in vigoare noile formulare necesare pentru solicitarea indemnizatiei de somaj tehnic.

Totodata, Ordinul 1600/2020 mai contine si lista cu activitatile restrictionate. 
 

Ordinul 1600/2020 - ultimele formulare pentru somaj tehnic


Denumirea actului normativ: Ordinul nr. 1600/2020 privind modificarea anexei nr. 1 la Ordinul ministrului muncii si protectiei sociale nr. 741/2020 pentru aprobarea modelului documentelor prevazute la art. XII alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificarile si completarile aduse prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 32/2020 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2 si pentru stabilirea unor masuri suplimentare de protectie sociala
 

 

Principala prevedere: 

Anexa nr. 1 la Ordinul ministrului muncii si protectiei sociale nr. 741/2020 pentru aprobarea modelului documentelor prevazute la art. XII alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificarile si completarile aduse prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 32/2020 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2 si pentru stabilirea unor masuri suplimentare de protectie sociala, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 269 din 31 martie 2020, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se inlocuieste cu anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
 

ANEXA
(Anexa nr. 1 la Ordinul nr. 741/2020)

 


Angajator . . . . . . . . . .
Adresa sediu social . . . . . . . . . .

CUI/CIF . . . . . . . . . .

Cont bancar nr. . . . . . . . . . .

Telefon . . . . . . . . . .

E-mail . . . . . . . . . .

Catre

Agentia pentru Ocuparea Fortei de Munca a Judetului . . . . . . . . . ./Municipiului Bucuresti

 

CERERE

 


Subsemnatul/ (a),.........., in calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului.........., cu sediul social in localitatea.........., str........... nr..........., judetul........../municipiul.........., sectorul.........., va solicit plata contravalorii indemnizatiei prevazute la art. XI alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 59/2020, cu completarile ulterioare, pentru un numar de.......... persoane, in suma totala de.......... lei brut, aferenta perioadei..........
 

Anexez prezentei*):
*) Se va bifa in mod corespunzator de catre solicitant.

1. declaratie pe propria raspundere privind reducerea sau intreruperea temporara a activitatii total sau partial ca urmare a efectelor epidemiei de coronavirus SARS-CoV-2, pe perioada starii de urgenta/starii de alerta (anexa nr. 1);

2. lista persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatie (anexa nr. 2);

3. tabel cu activitatile restrictionate in conditiile Legii nr. 55/2020 privind unele masuri pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificarile si completarile ulterioare (anexa nr. 3).

Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) . . . . . . . . . .
Semnatura . . . . . . . . . .
Data . . . . . . . . . .



ANEXA Nr. 1
la cerere

DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE


Subsemnatul/ (a),.........., in calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului.........., CUI/CIF.......... cu sediul social in localitatea.........., str........... nr..........., judetul........../municipiul.........., sectorul.........., cunoscand prevederile art. 326 cu privire la falsul in declaratii din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificarile si completarile ulterioare, declar pe propria raspundere ca activitatea pe care o desfasor in localitatea/localitatile.........., judetul/judetele.........., este redusa/intrerupta temporar potrivit art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, ca urmare a restrictiilor instituite in conditiile Legii nr. 55/2020 privind unele masuri pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificarile si completarile ulterioare, prin*) :.......... si se inscrie in tabelul prevazut in anexa nr. 3 la cerere.
 

*) Se indica actele normative emise de administratia publica centrala si/sau hotarari ale comitetului judetean/al municipiului Bucuresti pentru situatii de urgenta.

Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) . . . . . . . . . .
Semnatura . . . . . . . . . .
Data . . . . . . . . . .

 

ANEXA Nr. 2 la cerere

 

LISTA
persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatie carora li s-a suspendat contractul individual de munca din initiativa angajatorului in temeiul art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru care se solicita acordarea sumelor necesare platii indemnizatiei prevazute la art. XI alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 59/2020, cu completarile ulterioare.

 

 

Nr. crt.

Numele și prenumele salariatului

CNP

Nivel de educație (ISCED)

Reședința (urban/rural)

Salariul de bază brut corespunzător locului de muncă ocupat

Data suspendării contractului individual de muncă*)

Numărul de zile aferente suspendării contractului individual de muncă în perioada stării de urgență/stării de alertă

Indemnizația solicitată**)

1

               

2

               

. . .

               

TOTAL
 

 


*) Conform Registrului general de evidenta a salariatilor.

**) 75% din salariul de baza, dar nu mai mult de 75% din castigul salarial mediu brut.

Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) . . . . . . . . . .
Semnatura . . . . . . . . . .
Data . . . . . . . . . .

 

Consulta tabelul cu activitatile restrictionate atasat

de Ghinea Viorica

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
somaj tehnicindemnizatiemonitorul oficial

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 16 Noiembrie 2020


Votati articolul "Ordinul 1600/2020 - Noile formulare necesare pentru somajul tehnic. Lista de activitati restrictionate":
Rating:

Nota: 3.36 din 5 din 7 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Tichete cadou acordate pentru cheltuieli de marketing

Intrebare: O firma producatoare doreste sa stimuleze vanzarile prin intermediul distribuitorilor sai persoane juridice si anume prin acordarea de tichete cadou pentru agentii de vanzare angajati ai distribuitorilor, persoane fizice. Ce documente trebuiesc intocmite ca aceste cheltuieli cu tichetele cadou efectuate de producator sa fie deductibile fiscal. Pot fi atribuite pe cheltuieli de marketing?

Raspuns: Concret, dupa parerea Dvs.cum trebuie organizata campania de marketing pentru a acorda tichete...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 16 Noiembrie 2020 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user
Intrebare antispam: 5 + 5 =
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016



Subiectele saptamanii

Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Modificari in Codul Fiscal 2020 - ATENTIE la noile Proceduri Contabile!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"MODIFICARILE din Contabilitate in 2020 - 9 Proceduri Contabile actualizate la zi"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X