In Monitorul Oficial nr. 1073 din 13 noiembrie 2020 a fost publicat Ordinul 1600/2020 prin care au intrat in vigoare noile formulare necesare pentru solicitarea indemnizatiei de somaj tehnic.
Totodata, Ordinul 1600/2020 mai contine si lista cu activitatile restrictionate.
Ordinul 1600/2020 - ultimele formulare pentru somaj tehnic
Denumirea actului normativ: Ordinul nr. 1600/2020 privind modificarea anexei nr. 1 la Ordinul ministrului muncii si protectiei sociale nr. 741/2020 pentru aprobarea modelului documentelor prevazute la art. XII alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificarile si completarile aduse prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 32/2020 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2 si pentru stabilirea unor masuri suplimentare de protectie sociala
Principala prevedere:
Anexa nr. 1 la Ordinul ministrului muncii si protectiei sociale nr. 741/2020 pentru aprobarea modelului documentelor prevazute la art. XII alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificarile si completarile aduse prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 32/2020 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2 si pentru stabilirea unor masuri suplimentare de protectie sociala, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 269 din 31 martie 2020, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se inlocuieste cu anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2024
Balanta de verificare de la A la Z Analize corelatii studii de caz
SAF-T pentru Contribuabili Mici
Ghidul practic al contabilului din domeniul constructiilor
ANEXA
(Anexa nr. 1 la Ordinul nr. 741/2020)
Angajator . . . . . . . . . .
Adresa sediu social . . . . . . . . . .
CUI/CIF . . . . . . . . . .
Cont bancar nr. . . . . . . . . . .
Telefon . . . . . . . . . .
E-mail . . . . . . . . . .
Catre
Agentia pentru Ocuparea Fortei de Munca a Judetului . . . . . . . . . ./Municipiului Bucuresti
CERERE
Subsemnatul/ (a),.........., in calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului.........., cu sediul social in localitatea.........., str........... nr..........., judetul........../municipiul.........., sectorul.........., va solicit plata contravalorii indemnizatiei prevazute la art. XI alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 59/2020, cu completarile ulterioare, pentru un numar de.......... persoane, in suma totala de.......... lei brut, aferenta perioadei..........
Anexez prezentei*):
*) Se va bifa in mod corespunzator de catre solicitant.
1. declaratie pe propria raspundere privind reducerea sau intreruperea temporara a activitatii total sau partial ca urmare a efectelor epidemiei de coronavirus SARS-CoV-2, pe perioada starii de urgenta/starii de alerta (anexa nr. 1);
2. lista persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatie (anexa nr. 2);
3. tabel cu activitatile restrictionate in conditiile Legii nr. 55/2020 privind unele masuri pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificarile si completarile ulterioare (anexa nr. 3).
Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) . . . . . . . . . .
Semnatura . . . . . . . . . .
Data . . . . . . . . . .
ANEXA Nr. 1
la cerere
DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE
Subsemnatul/ (a),.........., in calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului.........., CUI/CIF.......... cu sediul social in localitatea.........., str........... nr..........., judetul........../municipiul.........., sectorul.........., cunoscand prevederile art. 326 cu privire la falsul in declaratii din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificarile si completarile ulterioare, declar pe propria raspundere ca activitatea pe care o desfasor in localitatea/localitatile.........., judetul/judetele.........., este redusa/intrerupta temporar potrivit art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, ca urmare a restrictiilor instituite in conditiile Legii nr. 55/2020 privind unele masuri pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificarile si completarile ulterioare, prin*) :.......... si se inscrie in tabelul prevazut in anexa nr. 3 la cerere.
*) Se indica actele normative emise de administratia publica centrala si/sau hotarari ale comitetului judetean/al municipiului Bucuresti pentru situatii de urgenta.
Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) . . . . . . . . . .
Semnatura . . . . . . . . . .
Data . . . . . . . . . .
ANEXA Nr. 2 la cerere
LISTA
persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatie carora li s-a suspendat contractul individual de munca din initiativa angajatorului in temeiul art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru care se solicita acordarea sumelor necesare platii indemnizatiei prevazute la art. XI alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 59/2020, cu completarile ulterioare.
Nr. crt. |
Numele și prenumele salariatului |
CNP |
Nivel de educație (ISCED) |
Reședința (urban/rural) |
Salariul de bază brut corespunzător locului de muncă ocupat |
Data suspendării contractului individual de muncă*) |
Numărul de zile aferente suspendării contractului individual de muncă în perioada stării de urgență/stării de alertă |
Indemnizația solicitată**) |
1 |
||||||||
2 |
||||||||
. . . |
||||||||
TOTAL |
*) Conform Registrului general de evidenta a salariatilor.
**) 75% din salariul de baza, dar nu mai mult de 75% din castigul salarial mediu brut.
Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) . . . . . . . . . .
Semnatura . . . . . . . . . .
Data . . . . . . . . . .