email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Sefii nu-si mai lasa angajatii sa lucreze de acasa. Explicatia?

angajati


Romanii lucreaza tot mai putin de acasa. In trimestrul al doilea din acest an, 40% dintre romani munceau si de acasa, procent in scadere cu aproape 6% comparativ cu situatia din primul trimestru, potrivit unui studiu realizat de specialisti in domeniul resurselor umane.

Ponderea angajatilor care au posibilitatea de a lucra de acasa a scazut in aceeasi perioada de la 67,8% la 63,3 %, dupa cum reiese dintr-un studiu HR Club, realizat impreuna cu Daedalus MillwardBrown.

Specialistii in resurse umane sunt de parere ca variatia numarului persoanelor care lucreaza de acasa depinde de mai multi factori, printre care criza sau problemele de sanatate.

"Cresterea sau scaderea procentului celor care practica munca la domiciliu pot fi influentate de situatia economico-financiara a companiei din care fac parte, de nevoia de pe piata a serviciilor furnizate si de problemele de sanatate sau deficientele pe care le pot avea angajatii", a declarat pentru Gandul Eliza Nechifor, marketing & communication coordinator la firma de recrutare Manpower.

Cine poate munci de acasa

Nechifor spune ca angajatul care lucreaza de acasa este obligat sa-si desfasoare activitatea astfel incat sa-si atinga obiectivele si sa realizeze activitatile aferente pentru perioada stabilita. In plus, pentru o comunicare buna si o urmarire a rezultatelor acesta are obligatia transmiterii de rapoarte regulate organizatiei pentru care lucreaza.

Meseriile care se pot plia pe astfel de conditii de munca sunt, de exemplu: vanzator servicii, programator, avocat, psiholog, specialist in marketing sau management, redactor sau analist.

"Avantajele muncii la domiciliu apar prin reducerea timpului si costurilor alocate deplasarilor, flexibilitatea programului de lucru, posibilitatea de a imbina munca cu viata personala, cresterea oportunitatilor de angajare mai ales pentru persoanele cu deficiente si marirea avantajelor materiale", mai spune Nechifor. (L.V.)

Sursa Mediafax

NOUTATI Contabile 2024

Sinteza noutatilor Contabile din 2024:


• Aplicarea sistemului e-Factura
• Sistemul RO e-Transport
• Sistemul garantie-returnare (RetuRO)
• Raportarea SAF-T
• Managementul stocurilor – implicatii fiscale si raportarea in SAF-T
• Prelucrare stocuri in sistem lohn

Descopera TOATE noutatile contabile in Ghidul practic al contabilitatii in 2024. Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete.

...Vezi AICI detalii complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
angajati


Data aparitiei: 22 Septembrie 2010

Votati articolul "Sefii nu-si mai lasa angajatii sa lucreze de acasa. Explicatia?":
Rating:

Nota: 4 din 5 din 2 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Societate care primeste imprumut de la asociat. Care sunt inregistrarile contabile?

    • In lumea afacerilor, accesul la capital este esential pentru functionarea si dezvoltarea unei societati, mai ales in fazele incipiente ale activitatii sale. In acest context, imprumuturile de la asociati devin o modalitate frecventa prin care firmele nou infiintate isi asigura lichiditatile necesare pentru a-si desfasura activitatea. Insa, inainte de a proceda la acordarea unui astfel de imprumut, partile implicate trebuie sa fie constiente de implicatiile legale si contabile ale...» citeste mai departe aici

  • Dividende interimare distribuite in cursul anului: monografia contabila si opinia specialistului

    • Putem distribui dividende interimare in cursul anului, in baza unor situatii financiare trimestriale, insa, daca nu le platim asociatilor pana la sfarsitul anului, trebuie sa declaram si sa platim impozit pe venit pana la data de 25 a anului urmator. Monografia contabila este simpla, insa intervin cateva conturi cu care nu suntem prea obisnuiti (463 si 456), astfel ca dupa regularizarea dividendelor (cu ocazia intocmirii situatiilor financiare anuale) este im...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • Mijloacele fixe de la A la Z: legislatie explicata si studii de caz

    • Toate operatiunile privind mijloacele fixe - achizitie, amortizare, reevaluare, casare, vanzare – pot genera erori de aplicarea a legii, amendate drastic. Stiati ca: - in conformitate cu art. 42 alin. (1) din Legea contabilitatii nr. 82/1991 – neaplicarea corecta a reglementarilor contabile produce o amenda de la 300 lei la 4.000 lei? Ei bine, inregistrarea incorecta a unui obiect/mijloc fix poate genera o astfel de amenda! ...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X