Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal
mail
Stiri Contabilul.ro | Stiri

Ajutorul de 2.500 lei pentru telesalariati NU se acorda angajatorilor care n-au facut inregistrarea in REVISAL la momentul respectiv

Data aparitiei: 14 Octombrie 2020
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ajutorul de 2.500 lei pentru telesalariati NU se acorda angajatorilor care n-au facut inregistrarea in REVISAL la momentul respectiv
revisaltelemuncaOUG 132/2020

Guvernul a pregatit un proiect de modificare a OUG 132/2020 in care se specifica faptul ca numai angajatorii care si-au indeplinit obligatiile legale de modificare a raportului de munca al salariatului si transmiterea datelor in REVISAL, raportat la perioada starii de urgenta, vor primi ajutorul de 2.500 lei pentru laptopuri si alte dispozitive.

OUG 132/2020 prevedea ca pentru desfasurarea activitatii in regim de telemunca, in conformitate cu prevederile Legii nr. 81/2018 privind reglementarea activitatii de telemunca, se acorda, o singura data, angajatorilor pentru fiecare telesalariat un sprijin financiar in valoare de 2.500 lei in scopul achizitionarii de pachete de bunuri si servicii tehnologice necesare desfasurarii activitatii in regim de telemunca.

Suma respectiva se acorda, in ordinea depunerii solicitarilor, pana la 31 decembrie 2020, din bugetul asigurarilor de somaj, prin ANOFM, in limita fondurilor alocate cu aceasta destinatie, angajatorilor, pentru angajatii care au lucrat in regim de telemunca in perioada starii de urgenta pentru cel putin 15 zile lucratoare.

In termen de 30 de zile de la acordarea sumei, angajatorul are obligatia de a transmite ANOFM documente justificative referitoare la achizitia categoriilor de bunuri stabilite prin ordinul ministrului muncii si protectiei sociale. In cazul nerespectarii obligatiei de transmitere a documentelor justificative referitoare la achizitia categoriilor de bunuri stabilite prin ordinul ministrului muncii si protectiei sociale, angajatorul restituie integral suma acordata, in termen de 30 de zile de la expirarea termenului.


Noul proiect de OUG va completa aceste prevederi si va stabili, dupa ce va fi publicat in Monitorul Oficial, ca suma de 2.500 lei NU se acorda angajatorilor care au transmis in registrul general de evidenta a salariatilor dupa expirarea termenului legal de inregistrare a modificarii, raportat la perioada starii de urgenta, datele privind elementele raportului de munca, prin care s-a stabilit desfasurarea activitatii in regim de telemunca.

 






Articole Similare




Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT

Raportul Special
"POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal"


X