Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Fisele fiscale anuale pentru un angajat care a lucrat la mai multi angajatori

fise fiscalesedii secundareimpozitbordero
Platitorii de venituri din salarii si asimilate salariilor au obligatia depunerii fiselor fiscale pentru anul 2010. Acestea se depun la unitatea fiscala in a carei raza teritoriala acestia isi au domiciliul fiscal sau unde sunt luati in evidenta, insotite de borderoul centralizator editat cu ajutorul programului de asistenta, semnat si stampilat conform legii. Formatul electronic al formularului se obtine prin folosirea programului de asistenta pus la dispozitie de Agentia Nationala de Administrare Fiscala si poate fi descarcat de aici.

Cand un angajat a lucrat in cursul anului la mai multi angajatori, acestia sunt obligati sa-i acorde deducerea personala corespunzator perioadei lucrate, sa completeze si inmaneze un exemplar al fisei fiscale odata cu definitivarea formelor de lichidare sau la incetarea raporturilor in baza carora au fost obtinute veniturile din salarii.

In situatia in care un angajat a lucrat in cursul anului fiscal la mai multe sedii secundare ale aceluiasi angajator – persoana juridica, se va intocmi o singura fisa fiscala care va fi depusa de sediul secundar, in evidentele caruia figureaza la data de 31 decembrie a anului de raportare.

Angajatorii vor edita fisa fiscala in format hartie, in doua exemplare semnate si stampilate, conform legii: unul se pastreaza de catre angajator iar celalalt se inmaneaza angajatului.
Controalele fiscului. Inspectia fiscala si controlul antifrauda
Controalele fiscului. Inspectia fiscala si controlul antifrauda
Manualul Contabilului Incepator
Manualul Contabilului Incepator
Contabilitatea microintreprinderilor
Contabilitatea microintreprinderilor



Sediile secundare ale angajatorilor persoane juridice, inregistrate ca platitori de impozit pe venitul din salarii, depun fisele fiscale ale angajatilor proprii la unitatea fiscala in a carei raza teritoriala sunt inregistrate sediile secundare respective. In cazul in care, la data depunerii fiselor fiscale, sediul secundar este desfiintat, depunerea fiselor fiscale se va face de catre persoana juridica de care a apartinut sediul secundar, la administratia fiscala la care este inregistrata persoana juridica.
Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
fise fiscalesedii secundareimpozitbordero

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 07 Februarie 2011


Votati articolul "Fisele fiscale anuale pentru un angajat care a lucrat la mai multi angajatori":
Rating:

Nota: 3 din 5 din 2 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Marfuri returnate

Intrebare: Buna ziua.Am urmatoarea situatie:
- se achizitioneaza marfuri in anul 2010 la val. de 1000 lei + tva 24%.Se achita pe masura vanzarii.
- in anul 2011 furnizorul storneaza factura integral deoarece marfa intrata nu s-a vandut , la valoarea de 1240, tva 0, intr-ucat acesta in 2011 nu mai este platitor de tva.
Care sunt inregistrarile contabile care se fac la data stornarii din punctul de vedere al tva? La intrare marfa avea tva 24% iar la stornarea ei tva-ul este 0
Va multumesc !

Raspuns: In cazul in care s-a acceptat modul de lucru mai sus mentionat, desi, dupa parerea mea este eronat,...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 07 Februarie 2011 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 1 + 3 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Subiectele saptamanii

  • Decontarea transportului. Care sunt documentele justificative?

    • Multe societati au nelamuriri in ceea de priveste decontarea transportului efectuat de salariati cu masina proprie pentru deplasarea la si de la locul de munca. Expertul nostru ne va ajuta sa aflam care sunt documentele justificative ce stau la baza decontului lunar si cat este deductibil din punct de vedere fiscal la calculul impozitului pe profit.   Documentele justificative pentru decontarea transportului: raspunsul specialistului...» citeste mai departe aici

  • Este oficial! Schimbare MARE in sistemul ajutoarelor sociale. De cand intra in vigoare?

    • Ordonanta de urgenta nr. 96/2018 privind prorogarea unor termene, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 963 din 14 noiembrie 2018. Prin Legea nr. 196/2016 privind venitul minim de incluziune, cu modificarile ulterioare, a fost instituit un nou beneficiu de asistenta sociala prin consolidarea ajutorului social, a alocatiei pentru sustinerea familiei si a ajutorului pentru incalzirea locuint...» citeste mai departe aici

  • Stii cum se aplica noua cota de TVA? Toate dificultatile majore explicate pentru contabili

    • Incepand cu data de 1 noiembrie, se aplica cota de 5% pentru servicii de cazare, restaurant si catering si utilizarea facilitatilor sportive prin O.U.G. nr. 89/2018, publicata in Monitorul Oficial nr. 854 din 9 octombrie 2018. Nici nu a intrat bine in vigoare legea ca contabilii deja au inceput sa se confrunte cu primele capcane ale ei. Una dintre cele mai mari dificultati are legatura cu modul in care se aplica TVA-ul pentru preparatele servite la restaurant si cel...» citeste mai departe aici

  • Proiect de lege privind emiterea de moneda electronica, in dezbatere la MFP

    • MFP (Ministrul Finantelor Publice) a publicat marti, in dezbatere publica, un proiect de lege privind emiterea de moneda electronica. Activitatea de emitere de moneda electronica este reglementata la nivelul Uniunii Europene prin Directiva 2009/110/CE privind accesul la activitate, desfasurarea si supravegherea prudentia...» citeste mai departe aici

  • Compact S, casa de marcat de dimensiunea unui telefon mobil

    • Daca aveti o afacere si inca nu ati schimbat vechea casa de marcat cu noul model cu jurnal electronic, ar trebui sa va grabiti pentru ca amenzile pentru nerespectarea noilor reglementari sunt intre 8.000 si 10.000 lei. Cele mai multe companii cauta un dispozitiv fiscal portabil care sa nu ocupe prea mult spatiu, dar sa aiba dotari tehnice de ultima ora. ...» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2018 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016