Cand un angajat a lucrat in cursul anului la mai multi angajatori, acestia sunt obligati sa-i acorde deducerea personala corespunzator perioadei lucrate, sa completeze si inmaneze un exemplar al fisei fiscale odata cu definitivarea formelor de lichidare sau la incetarea raporturilor in baza carora au fost obtinute veniturile din salarii.
In situatia in care un angajat a lucrat in cursul anului fiscal la mai multe sedii secundare ale aceluiasi angajator – persoana juridica, se va intocmi o singura fisa fiscala care va fi depusa de sediul secundar, in evidentele caruia figureaza la data de 31 decembrie a anului de raportare.
Angajatorii vor edita fisa fiscala in format hartie, in doua exemplare semnate si stampilate, conform legii: unul se pastreaza de catre angajator iar celalalt se inmaneaza angajatului.

Planul de conturi general Functiunea si corespondenta conturilor

Cartea verde a Contabilitatii varianta online

Cartea Verde a Contabilitatii
Sediile secundare ale angajatorilor persoane juridice, inregistrate ca platitori de impozit pe venitul din salarii, depun fisele fiscale ale angajatilor proprii la unitatea fiscala in a carei raza teritoriala sunt inregistrate sediile secundare respective. In cazul in care, la data depunerii fiselor fiscale, sediul secundar este desfiintat, depunerea fiselor fiscale se va face de catre persoana juridica de care a apartinut sediul secundar, la administratia fiscala la care este inregistrata persoana juridica.