Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) a anuntat ca contabilii vor putea transmite, in principal, prin mijloace electronice, actele necesare la inregistrarea firmelor doar in baza unei imputerniciri sub semnatura privat.
"Persoanele care au calitatea de expert contabil si contabil autorizat vor putea proceda la transmiterea, in principal, prin mijloace electronice, a cererilor de inregistrare in registrul comertului si a documentelor aferente, doar pentru profesionistii inregistrati in registrul comertului, in baza imputernicirilor sub semnatura privata, emise de reprezentantii profesionistilor si acordate in conformitate cu contractul de prestari servicii de contabilitate.", informeaza ONRC.
Institutia mai adauga ca cererile transmise prin mijloace electronice vor avea incorporata, atasata sau logic asociata semnatura electronica emisa in conditiile Legii nr.455/2001 privind semnatura electronica, cu modificarile si completarile ulterioare.
In incheiere, ONRC precizeaza ca imputernicirea va cuprinde numarul si data de inregistrare a contractului de prestari servicii de contabilitate.
Registrul de Evidenta Fiscala PFA
Bugete cash flow rentabilitate risc - ghid practic
Abonament PortalContabilitate ro - abonament 12 luni
Foto: pixabay.com