Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) a desfasurat, in trimestrul IV 2021, un sondaj de evaluare a gradului de satisfactie a contribuabililor cu privire la serviciul Call-Center de indrumare si asistenta in domeniul fiscal si cel al
tehnologiei informatiei, care poate fi accesat la numarul de telefon 031.403.91.60.
Chestionarul a fost completat de 600 de respondenti (99% rata de raspuns) in marea lor majoritate persoane fizice, juridice, persoane fizice autorizate care exercita o profesie liberala, profesionisti in domeniul fiscal sau reprezentati ai unei asociatii ori ai unei intreprinderi familiale. Dintre acestia, aproape 69% au apelat acest serviciu in ultimul an de mai mult de doua ori, peste 93% au evaluat calitatea serviciilor oferite prin Call-Center drept „Foarte buna” si ”Buna”, in timp ce peste 94% s-au declarat „Foarte multumiti” si ”Multumiti” de interactiunea cu agentii Call-Center.
Sondajul a mai aratat ca 90% dintre respondenti ar recomanda serviciul CallCenter unui prieten sau coleg, precum si faptul ca majoritatea respondentilor au aflat de acest serviciu prin intermediul portalului www.anaf.ro si de la personalul ANAF. Totodata, respondentii sondajului au declarat ca printre informatiile oferite in mod automat in momentul apelarii Call-Cener-ului, cele mai de interes au fost cele legate de inregistrarea in SPV, plata obligatiilor fiscale, programarea on-line sau calendarul obligatiilor fiscale.
Balanta de verificare de la A la Z Analize corelatii studii de caz
Operare SAGA Exemple practice si recomandari
Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari
Indrumarea si asistenta contribuabililor/platitorilor constau in furnizarea de informatii cu caracter general in legatura cu modul in care acestia trebuie sa procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligatii fiscale de declarare sau de plata.