email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Sondaj ANAF. Contribuabilii au evaluat calitatea serviciilor Call-Center drept Foarte buna

Sondaj ANAF. Contribuabilii au evaluat calitatea serviciilor Call-Center drept Foarte buna
anafspvobligatii fiscale

Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) a desfasurat, in trimestrul IV 2021, un sondaj de evaluare a gradului de satisfactie a contribuabililor cu privire la serviciul Call-Center de indrumare si asistenta in domeniul fiscal si cel al
tehnologiei informatiei, care poate fi accesat la numarul de telefon 031.403.91.60.


Chestionarul a fost completat de 600 de respondenti (99% rata de raspuns) in marea lor majoritate persoane fizice, juridice, persoane fizice autorizate care exercita o profesie liberala, profesionisti in domeniul fiscal sau reprezentati ai unei asociatii ori ai unei intreprinderi familiale. Dintre acestia, aproape 69% au apelat acest serviciu in ultimul an de mai mult de doua ori, peste 93% au evaluat calitatea serviciilor oferite prin Call-Center drept „Foarte buna” si ”Buna”, in timp ce peste 94% s-au declarat „Foarte multumiti” si ”Multumiti” de interactiunea cu agentii Call-Center.

Sondajul a mai aratat ca 90% dintre respondenti ar recomanda serviciul CallCenter unui prieten sau coleg, precum si faptul ca majoritatea respondentilor au aflat de acest serviciu prin intermediul portalului www.anaf.ro si de la personalul ANAF. Totodata, respondentii sondajului au declarat ca printre informatiile oferite in mod automat in momentul apelarii Call-Cener-ului, cele mai de interes au fost cele legate de inregistrarea in SPV, plata obligatiilor fiscale, programarea on-line sau calendarul obligatiilor fiscale.



Indrumarea si asistenta contribuabililor/platitorilor constau in furnizarea de informatii cu caracter general in legatura cu modul in care acestia trebuie sa procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligatii fiscale de declarare sau de plata.


de Miruna Petrache

NOUTATI Contabile 2024

Manualul de Inventariere a fost actualizat cu Legea 296/2023 si OMFP 1447/2023!


 ATENTIE!

Acum exista reguli noi privind procedura de inventariere, introduse de:

  • Codul fiscal
  • OMFP 3067/2018
  • Legea 163/2018 care permite distribuirea de dividende pe parcursul anului
  • OMFP 3103/2017
  • Legea 296/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilitatii financiare a Romaniei pe termen lung
  • OMFP 1447/2023 pentru modificarea si completarea unor reglementari privind documentele financiar-contabile

  Explicatii complete gasiti in ghidul Manualul de inventariere. Societati comerciale. PFA. ONG.

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
anafspvobligatii fiscale


Data aparitiei: 09 Martie 2022

Votati articolul "Sondaj ANAF. Contribuabilii au evaluat calitatea serviciilor Call-Center drept Foarte buna":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X