email
E-FACTURA si E-TRANSPORT. Top 10 intrebari si raspunsuri practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-FACTURA si E-TRANSPORT. Top 10 intrebari si raspunsuri practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Sondaj ANAF. Contribuabilii au evaluat calitatea serviciilor Call-Center drept Foarte buna

Sondaj ANAF. Contribuabilii au evaluat calitatea serviciilor Call-Center drept Foarte buna
anafspvobligatii fiscale

Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) a desfasurat, in trimestrul IV 2021, un sondaj de evaluare a gradului de satisfactie a contribuabililor cu privire la serviciul Call-Center de indrumare si asistenta in domeniul fiscal si cel al
tehnologiei informatiei, care poate fi accesat la numarul de telefon 031.403.91.60.


Chestionarul a fost completat de 600 de respondenti (99% rata de raspuns) in marea lor majoritate persoane fizice, juridice, persoane fizice autorizate care exercita o profesie liberala, profesionisti in domeniul fiscal sau reprezentati ai unei asociatii ori ai unei intreprinderi familiale. Dintre acestia, aproape 69% au apelat acest serviciu in ultimul an de mai mult de doua ori, peste 93% au evaluat calitatea serviciilor oferite prin Call-Center drept „Foarte buna” si ”Buna”, in timp ce peste 94% s-au declarat „Foarte multumiti” si ”Multumiti” de interactiunea cu agentii Call-Center.

Sondajul a mai aratat ca 90% dintre respondenti ar recomanda serviciul CallCenter unui prieten sau coleg, precum si faptul ca majoritatea respondentilor au aflat de acest serviciu prin intermediul portalului www.anaf.ro si de la personalul ANAF. Totodata, respondentii sondajului au declarat ca printre informatiile oferite in mod automat in momentul apelarii Call-Cener-ului, cele mai de interes au fost cele legate de inregistrarea in SPV, plata obligatiilor fiscale, programarea on-line sau calendarul obligatiilor fiscale.



Indrumarea si asistenta contribuabililor/platitorilor constau in furnizarea de informatii cu caracter general in legatura cu modul in care acestia trebuie sa procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligatii fiscale de declarare sau de plata.


de Miruna Petrache

NOUTATI din Legislatie aparute in 2022

e-Factura si e-Transport. Atentie la NOUTATILE de la 1 iulie!


ANAF are la dispozitie 2 noi instrumente de control si urmarire, destinate sa stopeze evaziunea fiscala si sa creasca gradul de colectare a TVA: e-Factura si e-Transport!

  • Stiti exact ce obligatii noi aveti?
  • Care sunt erorile pe care le puteti comite?
  • Ce aveti de facut pentru a respecta legea?

Raspunsuri exacte gasiti in  e-Factura. e-Transport. Restart pentru sistemul fiscal din Romania!

...Vezi AICI detalii complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
anafspvobligatii fiscale

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Data aparitiei: 09 Martie 2022


Votati articolul "Sondaj ANAF. Contribuabilii au evaluat calitatea serviciilor Call-Center drept Foarte buna":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Atentie, contabili!
Sistemele e-Factura si e-Transport vin cu noi OBLIGATII fiscale!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA si E-TRANSPORT. Top 10 intrebari si raspunsuri practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X