email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Proiect MFP privind comunicarea prin mijloace electronice de transmitere la distanta intre ANAF si persoanele fizice

proiect ordinmijloace electronicetransmitereANAFinformatiibuletinul informativ fiscal

Proiect Ordin pentru modificarea si completarea Procedurii de comunicare prin mijloace electronice de transmitere la distanta intre Agentia Nationala de Administrare Fiscala si persoanele fizice, aprobata prin Ordinul ministrului finantelor publice nr.1154/2014 - publicat in data de 11.02.2015 Asculta


MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE ORDIN pentru modificarea si completarea Procedurii de comunicare prin mijloace electronice de transmitere la distanta intre Agentia Nationala de Administrare Fiscala si persoanele fizice, aprobata prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1154/2014

in temeiul prevederilor art. 10 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea
si functionarea Ministerului Finantelor Publice, cu modificarile si completarile ulterioare, ministrul finantelor publice emite urmatorul ordin:

Art. I.
- Procedura de comunicare prin mijloace electronice de transmitere la distanta intre Agentia Nationala de Administrare Fiscala si persoanele fizice, aprobata prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1154/2014, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 646 din 2 septembrie 2014, cu modificarile ulterioare, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:

1. Alineatul (2) al articolului 14 se modifica si va avea urmatorul cuprins:

"(2) Actiunile asigurate si permise de serviciul "Spatiul privat virtual" sunt:

a) modificarea datelor de identificare a utilizatorului si schimbarea modalitatii de anuntare;
b) comunicarea actelor administrative fiscale, cererilor precum si a altor documente si informatii;
c) descarcari de documente;


d) renuntarea la folosirea serviciului;
e) monitorizarea istoricului accesului si actiunilor de la lit. a) - d)."

2. La articolul 15 alineatul (1), dupa litera e) se introduce o noua litera, lit. f) cu urmatorul cuprins:
"f) informatii referitoare la istoricul actiunilor."

3. Anexa nr. 1 se modifica si va avea urmatorul cuprins:

"A. Documente emise de organul fiscal si comunicate contribuabilului

 a) Automat
1. Decizii de impunere anuala aferente veniturilor realizate incepand cu anul 2013;
2. Decizii de impunere privind platile anticipate cu titlu de impozit pe venit/contributii de asigurari sociale de sanatate precum si privind obligatiile de plata cu titlu de contributii de asigurari
sociale (formular 260), pentru veniturile realizate incepand cu anul 2015;

3. Decizii de impunere privind platile anticipate cu titlu de contributii de asigurari sociale de sanatate pentru veniturile din cedarea folosintei bunurilor (formular 650) pentru veniturile realizate
incepand cu anul 2015.

b) La cererea contribuabilului

1. "Situatia obligatiilor fiscale de plata la data de .... ";
2. "Nota obligatiilor de plata";
3. "Situatia contributiilor de asigurari sociale declarate de catre angajatori";
4. "Istoricul actiunilor si Registrul documentelor electronice comunicate prin "Spatiul privat virtual".

B. Documente emise de contribuabil si comunicate organului fiscal

1. Cerere privind "Situatia obligatiilor fiscale de plata la data de ....";

2. Cerere privind "Nota obligatiilor de plata";

3. Cerere privind "Situatia contributiilor de asigurari sociale declarate de catre angajatori";

4. Cerere privind "Istoricul actiunilor si Registrul documentelor electronice comunicate prin
"Spatiul Privat Virtual"."

4. Titlul anexei nr. 2 se modifica si va avea urmatorul cuprins:

"Categoriile de informatii publice fiscale comunicate prin serviciul "Buletinul informativ
fiscal"."

Art. II.
- Prevederile art. I pct. 3 se aplica pentru deciziile emise incepand cu data intrarii in vigoare a prezentului ordin.

Art. III.

- Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
MINISTRUL FINANTELOR PUBLICE,
DARIUS-BOGDAN VALCOV
Bucuresti ...............................
Nr. .....................


 

 


de Redactia Contabilul

NOUTATI Contabile 2024

Cum sa „citesti” si sa interpretezi perfect o balanta contabila?


Ghidul practic Balanta de verificare de la A la Z. Analize, corelatii, studii de caz vine in ajutorul dvs. pentru a va scapa de:

• erori de inregistrare aducatoare de amenzi usturatoare din partea inspectorilor veniti in control
• lipsa de cunostinte temeinice din domenii conexe
• lipsa de experienta in lucrul cu conturile, mai ales cand acestea sunt noi, renumerotate ori abrogate!
• incapacitatea de a lua masuri profitabile prin ajustarea balantei pentru profit maxim
• riscul incalcarii legislatiei in vigoare.

Simplifica-ti si securizeaza-ti munca!

...vezi AICI lista completa >>

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
proiect ordinmijloace electronicetransmitereANAFinformatiibuletinul informativ fiscal


Data aparitiei: 12 Februarie 2015

Votati articolul "Proiect MFP privind comunicarea prin mijloace electronice de transmitere la distanta intre ANAF si persoanele fizice":
Rating:

Nota: 4.75 din 5 din 2 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Avansuri de trezorerie: documente justificative pentru avansuri spre decontare si functiunea contului 542

    • Entitatile pot acorda sume in numerar sau prin banca, denumite avansuri spre decontare, puse la dispozitia angajatilor, in vederea efectuarii unor plati in numele societatii sau in vederea efectuarii unor deplasari in interes de serviciu. Avansurile spre decontare sunt sume puse la dispozitia administratorilor sau a salariatilor din entitate, in vederea efectuarii unor plati in numele acesteia. De regula, justificarea avansului si transformarea sa in cheltuiala efec...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • De ce este esential sa aveti Dosare Permanente ale Clientilor: 7 avantaje majore

    • Atunci cand sunt solicitate lucrari de audit interne/externe sau firma-client are inspectii fiscale, dosarul permanent furnizeaza toate documentele necesare pentru a sustine tranzactiile si operatiunile contabile ale clientului. Acest lucru reduce timpul si efortul necesar pentru pregatirea si gestionarea auditului si creste nivelul de incredere in fata auditorilor/inspectorilor.   Dosarul permanent este un instrument vital in procesul de tinere a contabili...» citeste mai departe aici

  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA): formula de calcul si exemplu practic

    • Incepand cu anul 2024, contribuabilii care inregistreaza in anul precedent o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro si care, in anul de calcul, determina un impozit pe profit cumulat de la inceputul anului fiscal/anului fiscal modificat pana la sfarsitul trimestrului/anului de calcul mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri stabilit potrivit unei formule prevazute la art. 181 alin. (3) din Codul fiscal, sunt obligati la plata impozitului pe pr...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X