email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Important! Legislatia privind consultanta fiscala a suferit modificari

 

Bine v-am gasit,

    Editorial                                                                                                        

Lipsa de specialisti din domeniul economic

Orice angajator isi doreste candidatul ideal la ocuparea unui post in cadrul companiei sale. Candidatii, in schimb, isi doresc locuri cat mai bine platite si un program de lucru acceptabil. Prin urmare, putem vorbi despre o piata care efectiv se invarte in jurul banilor si in jurul aspectelor definitorii legate de politica de remunerare a firmei.

La ora actuala in Romania, domeniul economic “inghite” multe resurse umane, insa traficul este intens, avand in vedere gradul de pregatire al persoanelor, asteptarile salariale si pe alocuri, compatibilitatea profesionala a persoanelor dintr-un departament. Avem nevoie de profesionisti capabili, deoarece se manifesta o criza acuta de specialisti cu pregatire tehnica. In domeniul economic, sunt “vanate” persoanele care detin un background format din cunostinte intensive de specialitate, un portofoliu de doua-trei limbi straine, un bagaj de “experienta” promitator, cu personalitate si forta de afirmare, concentrare si adaptabilitate in schema de angajare. De asemenea, la mare cautare sunt candidatii care sunt incadrati intr-o pozitie de gen MBA, ACCA, MIB, CIMA, CIM London.

Pentru a acoperi deficitul pe piata locurilor de munca in domeniul economic, este insa nevoie ca angajatorii sa-si ajusteze ofertele la cerintele pietei, legate de competentele existente si de motivarea candidatilor valorosi si cu perspective de dezvoltare pe termen mediu si lung.

Asa cum stim cu totii, in anul 2006 a aparut o meserie care nu avea corespondent pe piata fortei de munca in Romania – meseria de Consultant Fiscal. De-a lungul timpului, aceasta a cunoscut mai multe “ajustari”, ultima fiind implementata prin Legea nr. 352/2007 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 53/2007 pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 71/2001.

Pentru mai multe detalii apasati aici

Ec. Maria Badoi

    Stirile zilei                                                                                                    

Taxa de inmatriculare, declarata ilegala de un tribunal din Romania

Pe 7 noiembrie, Tribunalul Arad a emis o sentinta istorica pentru perioada post-integrare si poate chiar postrevolutionara. Taxa speciala aplicata la prima inmatriculare a autovehiculelor, introdusa de Codul Fiscal in vigoare de la 1 ianuarie 2007, a fost declarata ilegala intr-un proces civil, de contencios administrativ si fiscal, de o instanta din Romania...

Preturile au crescut puternic si in noiembrie, inflatia anuala se mentine peste 6,5%

Preturile de consum au crescut cu 0,93% in luna noiembrie, astfel ca inflatia anuala s-a situat la 6,67%, cele mai importante scumpiri, de 1,21%, fiind inregistrate de sectorul serviciilor, potrivit datelor Institutului National de Statistica (INS)...

Navala la Transgaz

Actiunile Transgaz Medias scoase la vanzare prin oferta publica initiala primara au fost suprasubscrise de 28,33 ori, potrivit ordinelor de subscriere centralizate pana ieri la inchiderea editiei Ziua. Cererile investitorilor au totalizat 33,36 milioane de actiuni, in valoare totala de circa 1,8 miliarde de euro. Pe transa alocata investitorilor mari, cu subscrieri de 27,5 milioane de actiuni, cererea a depasit de 38,95 ori oferta, informeaza Mediafax...

O zi minunata!

NOUTATI Contabile 2024

Sinteza noutatilor Contabile din 2024:


• Aplicarea sistemului e-Factura
• Sistemul RO e-Transport
• Sistemul garantie-returnare (RetuRO)
• Raportarea SAF-T
• Managementul stocurilor – implicatii fiscale si raportarea in SAF-T
• Prelucrare stocuri in sistem lohn

Descopera TOATE noutatile contabile in Ghidul practic al contabilitatii in 2024. Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete.

...Vezi AICI detalii complete <<


Data aparitiei: 11 Decembrie 2007

Votati articolul "Important! Legislatia privind consultanta fiscala a suferit modificari":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Avansuri de trezorerie: documente justificative pentru avansuri spre decontare si functiunea contului 542

    • Entitatile pot acorda sume in numerar sau prin banca, denumite avansuri spre decontare, puse la dispozitia angajatilor, in vederea efectuarii unor plati in numele societatii sau in vederea efectuarii unor deplasari in interes de serviciu. Avansurile spre decontare sunt sume puse la dispozitia administratorilor sau a salariatilor din entitate, in vederea efectuarii unor plati in numele acesteia. De regula, justificarea avansului si transformarea sa in cheltuiala efec...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • De ce este esential sa aveti Dosare Permanente ale Clientilor: 7 avantaje majore

    • Atunci cand sunt solicitate lucrari de audit interne/externe sau firma-client are inspectii fiscale, dosarul permanent furnizeaza toate documentele necesare pentru a sustine tranzactiile si operatiunile contabile ale clientului. Acest lucru reduce timpul si efortul necesar pentru pregatirea si gestionarea auditului si creste nivelul de incredere in fata auditorilor/inspectorilor.   Dosarul permanent este un instrument vital in procesul de tinere a contabili...» citeste mai departe aici

  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA): formula de calcul si exemplu practic

    • Incepand cu anul 2024, contribuabilii care inregistreaza in anul precedent o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro si care, in anul de calcul, determina un impozit pe profit cumulat de la inceputul anului fiscal/anului fiscal modificat pana la sfarsitul trimestrului/anului de calcul mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri stabilit potrivit unei formule prevazute la art. 181 alin. (3) din Codul fiscal, sunt obligati la plata impozitului pe pr...» citeste mai departe aici

X