email
MONOGRAFIILE CONTABILE 2022: Noutati legislative + TOP 6 Cazuri Practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"MONOGRAFIILE CONTABILE 2022: Noutati legislative + TOP 6 Cazuri Practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Casele de marcat cu jurnal electronic, reguli pentru cea mai buna alegere

Casele de marcat cu jurnal electronic, reguli pentru cea mai buna alegere
case de marcatanafformularul F4103

Casele de marcat cu jurnal electronic sunt obligatorii, conform legii, de la inceputul lunii noiembrie, atat pentru companiile mari si medii, cat si pentru cele mici. Cu toate acestea, din cele peste 600.000 de case de marcat ce trebuie inlocuite, conform ultimelor date publicate de Ministerul de Finante, doar putin peste 350.000 au primit numar de identificare fiscala de la ANAF, in timp ce functionale sunt circa 180.000.


Iata ce trebuie sa stiti despre noile modele:

 

Cumparati casa de marcat de la un distribuitor autorizat

Exista o lista publica aprobata de Ministerul de Finante cu toti distribuitorii autorizati, care au modele avizate, conform noilor reglementari.  In plus, unii dintre acestia au oferte avantajoase in luna decembrie.

Pentru orice casa de marcat Compact S achizitionata in luna decembrie, la pretul de 790 lei, TVA inclus, oferim un set cadou ce contine cablu universal 4 in 1, adaptor USB, baterie externa, accesorii foarte utile in utilizarea casei de marcat” spune Florin Bajan, director general Zeus Service, distribuitor Daisy Tech in Romania.


Alegeti o casa de marcat ce permite inregistrarea datelor pe termen lung

Exista o serie de conditii tehnice pe care casele de marcat trebuie sa le indeplineasca. Este foarte important ca acestea sa poata functiona autonom si sa permita reluarea unei operatiuni intrerupte, de exemplu, din cauza unei caderi de tensiune.

Casele de marcat Daisy  vin dotate cu acumulator. Acest lucru ofera o portabilitate marita, ce poate fi crescuta si prin alimentarea la bacteria externa, inclusa in pachetul cadou. SD-cardul, jurnalul electronic, are 8 GB. Acest lucru permite memorarea pana la 1.200.000 de bonuri",  spune Florin Bajan, director general Zeus Service.


Casa de marcat trebuie fiscalizata si toate modificarile trebuie raportate la ANAF

Fiecare casa de marcat primeste de la ANAF un numar unic de identificare, iar acesta trebuie inscris in memoria fiscala a casei de marcat la momentul instalarii ei de catre tehnicianul de service. Astfel, ANAF va putea monitoriza aceste aparate in mod direct, odata ce serverele institutiei vor fi functionale. De asemenea, orice modificare privind starea sau situatia aparatelor de marcat deja instalate trebuie inregistrata la Fisc prin depunerea formularului F4103.

La noile case de marcat Daisy este bine de stiut ca antetul casei de marcat se poate modifica de 16 ori. Asta inseamna ca, daca un utilizator isi schimba adresa unde foloseste casa de marcat, el face acest lucru foarte rapid.”a precizat Florin Bajan, director general Zeus Service.


de Redactia Contabilul

NOUTATI din Legislatie aparute in 2022

e-Factura si e-Transport. Atentie la NOUTATILE de la 1 iulie!


ANAF are la dispozitie 2 noi instrumente de control si urmarire, destinate sa stopeze evaziunea fiscala si sa creasca gradul de colectare a TVA: e-Factura si e-Transport!

  • Stiti exact ce obligatii noi aveti?
  • Care sunt erorile pe care le puteti comite?
  • Ce aveti de facut pentru a respecta legea?

Raspunsuri exacte gasiti in  e-Factura. e-Transport. Restart pentru sistemul fiscal din Romania!

...Vezi AICI detalii complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
case de marcatanafformularul F4103

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Data aparitiei: 07 Decembrie 2018


Votati articolul "Casele de marcat cu jurnal electronic, reguli pentru cea mai buna alegere":
Rating:

Nota: 3.93 din 5 din 7 voturi


Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Alte articole publicate in data de 07 Decembrie 2018 ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Incepand din 2023, Guvernul majoreaza impozitul pe dividende de la 5% la 8%

    • PNL si PSD, partidele din coalitia de guvernare, au hotarat ca de anul urmator sa creasca impozitul pe dividende de la 5%, cat este in prezent, la 8%.  Incepand de la 1 ianuarie 2023, impozitul pe dividende de 8% se va aplica atat companiilor private, cat si celor de stat. Urmeaza ca masura sa fie implementata printr-o Ordonanta de Guvern in viitorul apropiat.  Guvernul spera astfel sa aduca la bugetul de stat venituri suplimentare. Dar cum divid...» citeste mai departe aici

  • O veste buna: DISPARE Registrul Unic de Control

    • Firmele nu vor mai fi sanctionate pentru lipsa Registrului unic de control, potrivit unui proiect de lege inregistrat recent la Senat, care ar urma sa modifice Legea 252/2003.  Mai exact, initiativa legislativa prevede abrogarea articolelor 7 si 8 privind sanctiunile impuse contribuabililor din Legea privind registrul unic de control.  “Articol unic. - Articolele 7 si 8 din Legea 252/2003 privind ...» citeste mai departe aici

  • Iesirile la restaurant vor fi mai scumpe. Creste TVA-ul pentru industria Horeca

    • In coalitita de guvernare a fost propusa revenirea TVA-ului de la 5% la 9% pentru Horeca (catering si alimentatie publica). Astfel romanii vor fi nevoiti sa scoata mai multi bani din buzunar pentru iesirile la restaurant fiindca TVA-ul majorat nu va lipsi de pe nota de plata.  Patronatele din Horeca au subliniat recent intr-un comunicat de presa ca este “extrem de nociva” cresterea TVA-ului pentru industrial ospitalitatii.  &...» citeste mai departe aici

  • Facilitatile fiscale din domeniul agroalimentar. Finantele au publicat procedura de acordare

    • Salariul minim pentru angajatii din industria alimentara si sectorul agricol a crescut la 3000 de lei brut de la 1 iunie. Finantele au publicat recent, in dezbatere publica, si procedura de acordare a facilitatilor fiscale.  Asadar, firmele care activeaza in aceste domenii vor plati, intre iunie 2022 si decembrie 2028, un salariu diferentiat si vor datora taxe salariale reduse, asa cum se intampla deja in sectorul constructiilor.  Facilitatile f...» citeste mai departe aici