Contabilul.ro
Un proiect editorial marca Rentrop&Straton -
Liderul informatiilor specializate din Romania
Contabilul.ro

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Modificari privind raportarea SAF-T. Noutati privind D406 + 7 Studii de caz"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Modificari privind raportarea SAF-T. Noutati privind D406 + 7 Studii de caz
mail
Contabilitate Contabilul.ro | Contabilitate | Altele

Au aparut formularele necesare pentru somaj tehnic! Cererea si declaratia pe proprie raspundere pentru firme, PFA-uri si II-uri

Data aparitiei: 01 Aprilie 2020
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Au aparut formularele necesare pentru somaj tehnic! Cererea si declaratia pe proprie raspundere pentru firme, PFA-uri si II-uri
somaj tehnicOUG 30/2020formulare somaj

Incepand de la 1 aprilie, angajatorii, PFA-urile, II-urile si alte categorii care se incadreaza pot depune formularele pentru a obtine fonduri guvernamentale necesare pentru plata somajului tehnic. Solicitarile pot fi depuse online la institutiile vizate in acest sens: AJOFM (firmele care au angajati cu contracte individuale de munca) ori AJPIS (celelalte categorii).

Marti seara, 31 martie, au fost publicate in Monitorul Oficial 4 ordine de ministru prin care se stabilesc formularele necesare firmelor, PFA-urilor, II-urilor, cluburilor sportive si altor categorii afectate de criza provocata de coronavirus. 

Actelele normative care contin noile formulare sunt publicate in Monitorul Oficial nr. 269 din 31 martie 2020 si le inlocuiesc pe cele prezentate in OUG nr. 30/2020. 

Pentru a avea acces la fondurile guvernamentale, angajatorii trebuie sa transmita o cerere, o declaratie pe proprie raspundere si o lista a angajatilor, inregistrati anterior in REVISAL ca intrand in somaj tehnic. 

Ajutorul brut de somaj tehnic este o suma fixa egala cu 75% din salariul mediu brut pe economie. 

Formularele necesare la somajul tehnic pentru PFA-uri, intreprinderi individuale, profesii liberale, cluburi sportive si alte alte categorii pot fi descarcate de pe site-ul Agentiei Nationale pentru Plati si Inspectie Sociala (ANPIS) - PLATI COVID-19.

Formulare necesare firmelor pentru somajul tehnic al angajatilor pot fi descarcate de pe site-ul Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM).


Cum arata formularele necesare angajatorilor

Angajatorii afectati de actuala perioada de criza generata de epidemia de covid19 (companii private, ONG, etc.) cu angajati prin Contracte Individuale de Munca vor depune, de maine (1 aprilie), la AJOFM-uri, cerere si declaratie pe proprie raspundere pentru a beneficia de sprijinul financiar oferit de Guvern pentru perioada de criza. Primele solicitari vor fi pentru: 16 - 31 martie.
Formularele sunt in Monitorul Oficial.
Se trimit prin e-mail la adrese dedicate acestei masuri.”
, a scris Violeta Alexandru, ministrul Muncii, aseara, pe Facebook.

Documentele pentru angajatori pot fi descarcate de AICI >>>



 


Formularele necesare celor care lucreaza cu alte forme de munca (PFA-uri, II-uri, etc)

Violeta Alexandru a prezentat modelele de cerere si declaratie pe proprie raspundere inca de aseara, 31 martie, pe Facebook. Incepand de la 1 aprilie, acestea se completeaza si se depun la AJPIS-uri de catre toti cei care lucreaza cu forme de munca altele decat Contractele Individuale de Munca si care au nevoie de sprijinul financiar oferit de Guvern pentru perioada de criza. "Primele solicitari vor fi pentru: 16 - 31 martie. Cei a caror activitate a fost afectata de actuala criza generata de epidemia de covid19 vor selecta cererea/declaratia potrivita cu situatia lor (de munca). Se trimit prin e-mail la adrese dedicate acestei masuri.”, a informat ministrul Muncii.

Documentele pentru aceste categorii pot fi descarcate de AICI (unde puteti consulta si ghidul de depunere) >>
 


 

Acestea se transmit la agentiile teritoriale pentru plati si inspectie sociala, unde este inregistrat sediul social al persoanei juridice/fizice care si-a intrerupt activitatea ca urmare a efectelor coronavirusului SARS-CoV-2.

Informatii oferite de expertii PortalContabilitate.ro

- cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania -

Vrei sa vezi si tu TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?

Este foarte simplu! TESTEAZA GRATUIT - Completeaza formularul de mai jos:

- Vei gasi Legislatie la zi + Consultanta detaliata de la experti

Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.





Articole Similare




Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT

Raportul Special
"Modificari privind raportarea SAF-T. Noutati privind D406 + 7 Studii de caz"


X