Ministerul Economiei a publicat procedura privind depunerea electronica a dovezii de cofinantare. Acest ghid este necesar pentru beneficiarii masurii 2 - Granturi pentru capital de lucru.
Iata care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmati pentru incarcarea dovezii de cofinantare in aplicatia electronica de inscriere pe site-ul MEEMA.
Ghid foto. Granturi pentru capital de lucru - incarcarea dovezii de cofinantare
Beneficiarul are obligatia de a incarca dovada cofinantarii in aplicatie electronica de inscriere. Functionalitatea este disponibila in sectiunea Contractare.
Asfel, dupa primirea deciziei de admitere, beneficiarul:
> Acceseaza tabul Contractare
> Introduce codul IBAN al contului special deschis pentru program
> Sistemul genereaza contractul aferent entitatii juridice
Abonament PortalContabilitate ro - abonament 12 luni
Ghidul practic al contabilitatii in 2024 Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete
Bugete cash flow rentabilitate risc - ghid practic
Listarea contractului este vizibila pe structura:
> Aplicatie
> Apel (Schema pe care beneficiarul a aplicat)
> Intreprindere (Tipul de intreprindere in care se incadreaza la depunere)
> IBAN (Codul IBAN aferent contului deschis de beneficar pentru proiect)
> Status contract- Gata pentru semnare
> Actiuni
> Modifica- Beneficiarul poate modifica Codul IBAN introdus
> Incarca dovada cofinantarii
> Descarca contract
> Transmite contract semnat electronic de catre beneficiar
Pentru a atasa fisierul - Dovada cofinantarii, beneficiarul apasa butonul Modifica (din Actiuni), iar sistemul deschide fereastra pentru introducerea documentului.
Beneficiarul alege documentul semnat, il incarca->iar sistemul transmite mesaj cu privire la validarea operatiunii, de tipul Documentul a fost incarcat cu succes!.
Ulterior incarcarii documentului, acesta poate fi descarcat sau sters.
In situatia in care documentul nu este conform, sistemul transmite mesaj de avertizare de tipul Verificarea documentului nu a putut fi efectuata!, iar beneficiarul nu va putea incarca documentul, fiind nevoit sa verifice si sa reia operatiunea.
Dupa incarcarea dovezii de cofinantare, beneficiarul va urma pasii in vederea descarcarii, semnarii si transmiterii contractului semnat electronic incadrandu-se in termenul prevazut de lege.