Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal
mail
Contabilitate Contabilul.ro | Contabilitate | Studii de caz

Sprijin financiar pentru telemunca. Ce documente suplimentare se ataseaza?

Data actualizarii: 24 Decembrie 2020
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Sprijin financiar pentru telemunca. Ce documente suplimentare se ataseaza?
telemuncalegea 282/2020aici.gov.ro

Specialistul nostru prezinta ce documente suplimentare se ataseaza la declaratia pe proprie raspundere si cererea de solicitare a sumei de 2.500 lei pentru telesalariat.

Sprijinul de 500 de euro pentru telesalariati este extins si pentru starea de alerta, potrivit  Legii 282/2020, care a intrat in vigoare din 12 decembrie.
 

Sprijin financiar pentru telemunca: raspunsul specialistului

Actul normativ care reglementeaza documentele necesare pentru acordarea sprijinului de 2500 lei este ordinul nr. 1376/2020 pentru stabilirea modalitatii de acordare a sprijinului financiar si a categoriilor de bunuri ce pot fi achizitionate conform art. 6 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca.

Conform acestui ordin documentele se depune in doua etape:

1. angajatorii transmit, prin mijloace electronice, respectiv prin incarcarea pe platforma aici.gov.ro, la agentiile pentru ocuparea fortei de munca judetene sau, dupa caz, a municipiului Bucuresti, in raza carora isi au sediul social, urmatoarele documente, pentru care isi asuma raspunderea privind corectitudinea si veridicitatea datelor inscrise:

a) o cerere semnata si datata de reprezentantul legal;

b) o declaratie pe propria raspundere, data prin reprezentantul legal;

c) lista telesalariatilor pentru care se solicita acordarea sumei de 2500 lei.

2. dupa aprobarea cererii, in termen de 30 de zile de la acordarea sumei de 2500 lei, angajatorul are obligatia de a transmite ANOFM documente justificative scanate referitoare la achizitia categoriilor de bunuri stabilite prin ordinul ministrului muncii si protectiei sociale.

Aceste documente sunt:

a) facturile fiscale emise de catre furnizorii de bunuri si servicii tehnologice;

b) bonurile fiscale sau chitantele sau extrasele de cont care sa ateste plata facturilor prevazute la lit. a);

c) fisele de evidenta a materialelor de natura obiectelor de inventar date in folosinta telesalariatilor, intocmite conform modelului prevazut in anexa nr. 3 la Ordinul ministrului finantelor publice nr. 2.634/2015 privind documentele financiar-contabile, sau/si, dupa caz, bonurile de miscare a mijloacelor fixe date in folosinta salariatilor, intocmite conform modelului prevazut in anexa nr. 3 la Ordinul ministrului finantelor publice nr. 2.634/2015, sau/si, dupa caz, situatia cu serviciile tehnologice pe care angajatorul le asigura fiecarui telesalariat.

 

Raspuns oferit pe portalcontabilitate.ro de Rodica Mantescu - Specialist in Legislatia muncii.






Articole Similare




Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT

Raportul Special
"POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal"


X