Specialistul nostru prezinta ce documente suplimentare se ataseaza la declaratia pe proprie raspundere si cererea de solicitare a sumei de 2.500 lei pentru telesalariat.
Sprijinul de 500 de euro pentru telesalariati este extins si pentru starea de alerta, potrivit Legii 282/2020, care a intrat in vigoare din 12 decembrie.
Sprijin financiar pentru telemunca: raspunsul specialistului
Actul normativ care reglementeaza documentele necesare pentru acordarea sprijinului de 2500 lei este ordinul nr. 1376/2020 pentru stabilirea modalitatii de acordare a sprijinului financiar si a categoriilor de bunuri ce pot fi achizitionate conform art. 6 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca.
Conform acestui ordin documentele se depune in doua etape:
- Oct 1440 locuri
disponibileSeminarul National de Fiscalitate si Contabilitate, editia 148
2024, Hotel Crowne Plaza****, BucurestiVezi detaliiInscriere - Oct 14100 locuri
disponibileVideo Seminarul National de Fiscalitate si Contabilitate - CU intrebari
2024, Platforma www.webinar.rs.roVezi detaliiInscriere - Oct 14100 locuri
disponibileVideo Seminarul National de Fiscalitate si Contabilitate - FARA intrebari
2024, Platforma www.webinar.rs.roVezi detaliiInscriere - Oct 2239 locuri
disponibileSeminarul National de Salarizare si Contributii, editia 47
2024, Hotel Crowne Plaza****, BucurestiVezi detaliiInscriere - Oct 2299 locuri
disponibileVideo Seminarul National de Salarizare si Contributii
2024, Platforma www.webinar.rs.roVezi detaliiInscriere - Oct 23100 locuri
disponibileWebinarul Noua Lege a Pensiilor
2024, www.webinar.rs.roVezi detaliiInscriere
1. angajatorii transmit, prin mijloace electronice, respectiv prin incarcarea pe platforma aici.gov.ro, la agentiile pentru ocuparea fortei de munca judetene sau, dupa caz, a municipiului Bucuresti, in raza carora isi au sediul social, urmatoarele documente, pentru care isi asuma raspunderea privind corectitudinea si veridicitatea datelor inscrise:
a) o cerere semnata si datata de reprezentantul legal;
b) o declaratie pe propria raspundere, data prin reprezentantul legal;
Examenul de ACCES la STAGIUL CECCAR 2024
Operare SAGA Exemple practice si recomandari
Contractul de mandat Optimizare fiscala Avantaje si dezavantaje
c) lista telesalariatilor pentru care se solicita acordarea sumei de 2500 lei.
2. dupa aprobarea cererii, in termen de 30 de zile de la acordarea sumei de 2500 lei, angajatorul are obligatia de a transmite ANOFM documente justificative scanate referitoare la achizitia categoriilor de bunuri stabilite prin ordinul ministrului muncii si protectiei sociale.
Aceste documente sunt:
a) facturile fiscale emise de catre furnizorii de bunuri si servicii tehnologice;
b) bonurile fiscale sau chitantele sau extrasele de cont care sa ateste plata facturilor prevazute la lit. a);
c) fisele de evidenta a materialelor de natura obiectelor de inventar date in folosinta telesalariatilor, intocmite conform modelului prevazut in anexa nr. 3 la Ordinul ministrului finantelor publice nr. 2.634/2015 privind documentele financiar-contabile, sau/si, dupa caz, bonurile de miscare a mijloacelor fixe date in folosinta salariatilor, intocmite conform modelului prevazut in anexa nr. 3 la Ordinul ministrului finantelor publice nr. 2.634/2015, sau/si, dupa caz, situatia cu serviciile tehnologice pe care angajatorul le asigura fiecarui telesalariat.
Raspuns oferit pe portalcontabilitate.ro de Rodica Mantescu - Specialist in Legislatia muncii.