email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Subventii pentru telemunca. Ce documente justificative trebuie sa trimita angajatorii in termen de 30 de zile

Subventii pentru telemunca. Ce documente justificative trebuie sa trimita angajatorii in termen de 30 de zile
telemuncasubventieOUG 132/2020

Firmele pot beneficia de subventii de la stat pentru fiecare angajat care a lucrat in regim de telemunca pe perioada starii de urgenta. Din 14 septembrie, angajatorii au acces la platforma aici.gov.ro pentru a solicita sprijinul financiar oferit de stat pentru telesalariati (2.500 de lei/angajat).

Acest sprijin guvernamental este destinat cumpararii de echipamente necesare muncii la distanta (laptop sau notebook, tableta, smartphone, periferice aferente, echipamente pentru conectarea la internet, licente software pentru aceste dispozitive).

Referitor la subventia pentru telemunca, ANOFM a facut un anunt cu privire la obligatia angajatorilor de a transmite anute documente justificative pentru achizitiile de bunuri si servicii - Art. 6 alin. (1) din OUG 132/2020.

Potrivit Ordinului 1376/2020 al ministrului Muncii si Protectiei Sociale, angajatorii care au beneficiat de sprijinul financiar acordat in vederea achizitionarii de bunuri si servicii necesar desfasurarii activitatii salaritilor in regim de telemunca, au obligatia de a transmite, in termen de 30 de zile de la acordarea sumei prevazute la art. 6 alin. (1) din OUG 132/2020, prin incarcarea pe platforma aici.gov.ro, la agentiile pentru ocuparea fortei de munca judetene sau, dupa caz, a municipiului Bucuresti, urmatoarele documente justificative, scanate:

a) facturile fiscale emise de catre furnizorii de bunuri si servicii tehnologice;

b) bonurile fiscale sau chitantele sau extrasele de cont care sa ateste plata facturilor prevazute la lit. a);

c) fisele de evidenta a materialelor de natura obiectelor de inventar date in folosinta telesalariatilor, intocmite conform modelului prevazut in anexa nr. 3 la Ordinul ministrului finantelor publice nr. 2.634/2015 privind documentele financiar-contabile, sau/si, dupa caz, bonurile de miscare a mijloacelor fixe date in folosinta salariatilor, intocmite conform modelului prevazut in anexa nr. 3 la Ordinul ministrului finantelor publice nr. 2.634/2015, sau/si, dupa caz, situatia cu serviciile tehnologice pe care angajatorul le asigura fiecarui telesalariat.
 

ATENTIE!

In cazul nerespectarii obligatiei prevazute mai sus, in 30 de zile de la data expirarii termenului pentru depunerea documentelor justificative referitoare la achizitia categoriilor de bunuri stabilite in anexa nr. 1, angajatorii restituie integral suma acordata, in contul de trezorerie al agentiilor pentru ocuparea fortei de munca judetene sau, dupa caz, a municipiului Bucuresti, care au efectuat plata sumelor prevazute la art. 6 alin. (1) din OUG 132/2020.

 

Citeste si: Ghid ANOFM: completarea si transmiterea documentelor pentru obtinerea banilor de la stat (telemunca)


de Ghinea Viorica

NOUTATI din Legislatia Contabila

Decontarile de la A la Z


Atentie la 5 tipuri de operatiuni de decontare care pun probleme in practica
 1.  Decontarea prin compensare
 2.  Darea in plata in contul dividendelor
 3.  Avantaje in natura sau cheltuieli sociale
 4.  Decontarea achizitiilor/vanzarilor cu plata in rate
 5.  Decontarile din operatiuni in participatie

Lucrarea Decontarile de la A la Z, realizata de reputatul specialist Olga Crevelescu, are marele merit ca grupeaza intr-un singur loc explicatii profesioniste si complete despre toate tipurile de decontari!

...Vezi AICI detalii complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
telemuncasubventieOUG 132/2020


Data aparitiei: 30 Septembrie 2020

Votati articolul "Subventii pentru telemunca. Ce documente justificative trebuie sa trimita angajatorii in termen de 30 de zile":
Rating:

Nota: 4.93 din 5 din 7 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Societate care primeste imprumut de la asociat. Care sunt inregistrarile contabile?

    • In lumea afacerilor, accesul la capital este esential pentru functionarea si dezvoltarea unei societati, mai ales in fazele incipiente ale activitatii sale. In acest context, imprumuturile de la asociati devin o modalitate frecventa prin care firmele nou infiintate isi asigura lichiditatile necesare pentru a-si desfasura activitatea. Insa, inainte de a proceda la acordarea unui astfel de imprumut, partile implicate trebuie sa fie constiente de implicatiile legale si contabile ale...» citeste mai departe aici

  • Dividende interimare distribuite in cursul anului: monografia contabila si opinia specialistului

    • Putem distribui dividende interimare in cursul anului, in baza unor situatii financiare trimestriale, insa, daca nu le platim asociatilor pana la sfarsitul anului, trebuie sa declaram si sa platim impozit pe venit pana la data de 25 a anului urmator. Monografia contabila este simpla, insa intervin cateva conturi cu care nu suntem prea obisnuiti (463 si 456), astfel ca dupa regularizarea dividendelor (cu ocazia intocmirii situatiilor financiare anuale) este im...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • Mijloacele fixe de la A la Z: legislatie explicata si studii de caz

    • Toate operatiunile privind mijloacele fixe - achizitie, amortizare, reevaluare, casare, vanzare – pot genera erori de aplicarea a legii, amendate drastic. Stiati ca: - in conformitate cu art. 42 alin. (1) din Legea contabilitatii nr. 82/1991 – neaplicarea corecta a reglementarilor contabile produce o amenda de la 300 lei la 4.000 lei? Ei bine, inregistrarea incorecta a unui obiect/mijloc fix poate genera o astfel de amenda! ...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X