email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Subventii pentru telemunca. Ce documente justificative trebuie sa trimita angajatorii in termen de 30 de zile

Subventii pentru telemunca. Ce documente justificative trebuie sa trimita angajatorii in termen de 30 de zile
telemuncasubventieOUG 132/2020

Firmele pot beneficia de subventii de la stat pentru fiecare angajat care a lucrat in regim de telemunca pe perioada starii de urgenta. Din 14 septembrie, angajatorii au acces la platforma aici.gov.ro pentru a solicita sprijinul financiar oferit de stat pentru telesalariati (2.500 de lei/angajat).

Acest sprijin guvernamental este destinat cumpararii de echipamente necesare muncii la distanta (laptop sau notebook, tableta, smartphone, periferice aferente, echipamente pentru conectarea la internet, licente software pentru aceste dispozitive).

Referitor la subventia pentru telemunca, ANOFM a facut un anunt cu privire la obligatia angajatorilor de a transmite anute documente justificative pentru achizitiile de bunuri si servicii - Art. 6 alin. (1) din OUG 132/2020.

Potrivit Ordinului 1376/2020 al ministrului Muncii si Protectiei Sociale, angajatorii care au beneficiat de sprijinul financiar acordat in vederea achizitionarii de bunuri si servicii necesar desfasurarii activitatii salaritilor in regim de telemunca, au obligatia de a transmite, in termen de 30 de zile de la acordarea sumei prevazute la art. 6 alin. (1) din OUG 132/2020, prin incarcarea pe platforma aici.gov.ro, la agentiile pentru ocuparea fortei de munca judetene sau, dupa caz, a municipiului Bucuresti, urmatoarele documente justificative, scanate:

a) facturile fiscale emise de catre furnizorii de bunuri si servicii tehnologice;

b) bonurile fiscale sau chitantele sau extrasele de cont care sa ateste plata facturilor prevazute la lit. a);

c) fisele de evidenta a materialelor de natura obiectelor de inventar date in folosinta telesalariatilor, intocmite conform modelului prevazut in anexa nr. 3 la Ordinul ministrului finantelor publice nr. 2.634/2015 privind documentele financiar-contabile, sau/si, dupa caz, bonurile de miscare a mijloacelor fixe date in folosinta salariatilor, intocmite conform modelului prevazut in anexa nr. 3 la Ordinul ministrului finantelor publice nr. 2.634/2015, sau/si, dupa caz, situatia cu serviciile tehnologice pe care angajatorul le asigura fiecarui telesalariat.
 

ATENTIE!

In cazul nerespectarii obligatiei prevazute mai sus, in 30 de zile de la data expirarii termenului pentru depunerea documentelor justificative referitoare la achizitia categoriilor de bunuri stabilite in anexa nr. 1, angajatorii restituie integral suma acordata, in contul de trezorerie al agentiilor pentru ocuparea fortei de munca judetene sau, dupa caz, a municipiului Bucuresti, care au efectuat plata sumelor prevazute la art. 6 alin. (1) din OUG 132/2020.

 

Citeste si: Ghid ANOFM: completarea si transmiterea documentelor pentru obtinerea banilor de la stat (telemunca)


de Ghinea Viorica

NOUTATI Contabile 2024

Sinteza noutatilor Contabile din 2024:


• Aplicarea sistemului e-Factura
• Sistemul RO e-Transport
• Sistemul garantie-returnare (RetuRO)
• Raportarea SAF-T
• Managementul stocurilor – implicatii fiscale si raportarea in SAF-T
• Prelucrare stocuri in sistem lohn

Descopera TOATE noutatile contabile in Ghidul practic al contabilitatii in 2024. Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete.

...Vezi AICI detalii complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
telemuncasubventieOUG 132/2020


Data aparitiei: 30 Septembrie 2020

Votati articolul "Subventii pentru telemunca. Ce documente justificative trebuie sa trimita angajatorii in termen de 30 de zile":
Rating:

Nota: 4.93 din 5 din 7 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Avansuri de trezorerie: documente justificative pentru avansuri spre decontare si functiunea contului 542

    • Entitatile pot acorda sume in numerar sau prin banca, denumite avansuri spre decontare, puse la dispozitia angajatilor, in vederea efectuarii unor plati in numele societatii sau in vederea efectuarii unor deplasari in interes de serviciu. Avansurile spre decontare sunt sume puse la dispozitia administratorilor sau a salariatilor din entitate, in vederea efectuarii unor plati in numele acesteia. De regula, justificarea avansului si transformarea sa in cheltuiala efec...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • De ce este esential sa aveti Dosare Permanente ale Clientilor: 7 avantaje majore

    • Atunci cand sunt solicitate lucrari de audit interne/externe sau firma-client are inspectii fiscale, dosarul permanent furnizeaza toate documentele necesare pentru a sustine tranzactiile si operatiunile contabile ale clientului. Acest lucru reduce timpul si efortul necesar pentru pregatirea si gestionarea auditului si creste nivelul de incredere in fata auditorilor/inspectorilor.   Dosarul permanent este un instrument vital in procesul de tinere a contabili...» citeste mai departe aici

  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA): formula de calcul si exemplu practic

    • Incepand cu anul 2024, contribuabilii care inregistreaza in anul precedent o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro si care, in anul de calcul, determina un impozit pe profit cumulat de la inceputul anului fiscal/anului fiscal modificat pana la sfarsitul trimestrului/anului de calcul mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri stabilit potrivit unei formule prevazute la art. 181 alin. (3) din Codul fiscal, sunt obligati la plata impozitului pe pr...» citeste mai departe aici

X