Agentia Nationala de Administrare Fiscala ofera indrumare si asistenta contribuabililor in domeniul fiscal si cel al tehnologiei informatiei prin intermediul Call-Center-ului, la numarul de telefon: 031.403.91.60.
Indrumarea si asistenta contribuabililor/platitorilor constau in furnizarea de informatii cu caracter general in legatura cu modul in care acestia trebuie sa procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligatii de declarare sau de plata.
De asemenea, agentii Call-center ofera asistenta contribuabililor si prin intermediul serviciului de chat in vederea accesarii serviciilor disponibile pe portalul ANAF.
DE RETINUT! Prin intermediul Call-center-ului nu sunt oferite informatii in domeniul contabil.
In situatia in care in timpul convorbirii telefonice, agentii Call-center constata ca problematica expusa prezinta un grad ridicat de complexitate contribuabilii vor fi indrumati catre alte canale prin care pot obtine informatiile de care au nevoie.
![Contabilitatea organizatiilor non-profit](https://www.rs.ro/dbimg/product/1977-contabilitatea-.png)
Contabilitatea organizatiilor non-profit
![Registrul de Evidenta Fiscala PFA](https://www.rs.ro/dbimg/product/2867-registrul-de-ev.jpg)
Registrul de Evidenta Fiscala PFA
![Operare SAGA Exemple practice si recomandari](https://www.rs.ro/dbimg/product/2841-operare-saga-ex.png)
Operare SAGA Exemple practice si recomandari
Agentia Nationala de Administrare Fiscala deruleaza o serie de proiecte de digitalizare in vederea asigurarii conformarii voluntare a contribuabililor si isi adapteaza si imbunatateste permanent serviciile pentru a facilita interactiunea contribuabililor cu autoritatea fiscala.