email
Calculatia (corecta) a Costurilor - Studii de caz si noutati legislative

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Calculatia (corecta) a Costurilor - Studii de caz si noutati legislative"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Organizatorii de nunti si botezuri pot propune un plafon de incasari. Ce documente sunt necesare

Organizatorii de nunti si botezuri pot propune un plafon de incasari. Ce documente sunt necesare
organizatori de evenimenteplafonincasare numerar

PFA-urile, II-urile, IF-urile, liber profesionistii, persoanele fizice care desfasoara activitati in mod independent, asocierile si alte entitati cu sau fara personalitate juridica, care dispun de sali sau alte spatii, autorizate potrivit legii, in care se pot organiza nunti si botezuri, pentru operatiunile de incasari in numerar pe zi, de la persoane fizice, pentru serviciile legate de aceste evenimente, pot solicita organului fiscal, printr-o cerere, aprobarea unui alt plafon de incasari mai mare decat cel stabilit la art. 4 alin. (1) din Legea nr. 70/2015, respectiv 10.000 lei de la o persoana.

ANAF Galati spune ca in cererile depuse, organizatorii de evenimente propun plafonul de incasari in numerar aferent serviciilor de organizare de nunti si botezuri. Cererea, insotita de documentele justificative, se poate depune prin intermediul Formularului de contact din cadrul Spatiului Privat Virtual (SPV). (Modelul cererii este prevazut in anexa nr. 1 la Procedura aprobata prin OMFP 1265/2016).

Documente necesare pentru aprobarea unui alt plafon de incasari de la persoane fizice pentru organizatorii de nunti si botezuri

La cererea depusa, organizatorii de astfel de evenimente au obligatia sa anexeze, cumulativ, urmatoarele documente justificative din care sa rezulte ca incasarile in numerar de la astfel de evenimente depasesc plafonul zilnic de 10.000 lei de la o persoana:

a) documentul de proprietate sau folosinta a spatiului/spatiilor in care se desfasoara evenimentul/evenimentele;
b) declaratia pe propria raspundere a detinatorului spatiului/ spatiilor/ folosit/ folosite, cu destinatie de organizare de evenimente, cu privire la suprafata si capacitatea acestuia/acestora (numarul maxim de mese/scaune), insotita de autorizatia de functionare pentru spatiile respective;
c) situatia incasarilor pentru fiecare eveniment pe ultimele 12 luni conform anexei nr. 2 la Procedura aprobata prin OMFP 1265/2016. In cazul organizatorilor de evenimente care nu au incasari pentru o perioada anterioara de 12 luni, depun situatia incasarilor pentru perioadele pentru care au avut asemenea evenimente, dar nu mai putin de 2 evenimente;
d) copii ale facturilor emise in baza contractelor de furnizare a serviciilor, pentru perioada pentru care se intocmeste situatia prevazuta la lit. c). Organul fiscal solutioneaza cererea depusa prin emiterea deciziei de aprobare /deciziei de respingere.


Temei legal: Art. 4^1 din Legea nr. 70/2015 pentru intarirea disciplinei financiare privind operatiunile de incasari si plati in numerar; O.M.F.P. nr. 1265/2016 privind aprobarea Procedurii de aplicare a prevederilor art. 41 din Legea nr. 70/2015.

 


de Ghinea Viorica

NOUTATI Contabile 2023

Cum va asigurati ca declaratia 406 nu contine erori?


Solutia o constituie lucrarea Declaratia 406 SAF-T. Cazuri practice care va prezinta 50 de situatii dificile intalnite frecvent de contribuabili in momentul raportarii SAF-T, insotite de raspunsuri clare, complete, excelent argumentate de specialisti.

Lucrarea are un caracter 100% practic si elimina din start o multime de neclaritati, oferindu-va siguranta si o mare economie de timp

Nu uitati! Practica este intotdeauna cel mai bun profesor.

...vezi AICI lista completa >>

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
organizatori de evenimenteplafonincasare numerar


Data aparitiei: 23 Mai 2023

Votati articolul "Organizatorii de nunti si botezuri pot propune un plafon de incasari. Ce documente sunt necesare":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Politici Contabile esentiale pentru orice firma - 42 modele editabile

    • Politicile contabile influenteaza dimensiunea rezultatului contabil, a elementelor bilantiere si, ca o consecinta, valoarea indicatorilor economico-financiari. Ele trebuie alese astfel incat sa reflecte cat mai fidel imaginea firmei. Modificarea politicilor contabile poate fi efectuata numai la inceputul unui exercitiu financiar si doar daca apar schimbari legislative sau daca noile politici ofera informatii mai relevante si mai credibile referitoare la operatiunile...» citeste mai departe aici

  • Cota de TVA creste la 9% pentru achizitia unei locuinte noi in 2024

    • Anul 2024 vine cu o modificare importanta privind TVA-ul pentru locuinte. Astfel, potrivit proiectului de lege privind masurile fiscale pus marti in dezbatere publica, TVA pentru locuintele cu o valoare sub 600.000 lei se va majora de la 5% la 9% incepand cu 1 ianuarie 2024. Desigur, cota redusa de 5% se va mentine pana la final...» citeste mai departe aici

  • Amenzi de la 5.000 lei la 30.000 lei pentru bunuri fara documente de provenienta

    • Documentele de provenienta, precum factura, avizul de insotire a marfii, documentele vamale sau orice alte documente justificative, sunt esentiale pentru a stabili legalitatea si autenticitatea bunurilor. Acestea ofera informatii despre provenienta, proprietarul si traseul bunurilor, ceea ce este crucial pentru a asigura conformitatea cu legile vamale, fiscale si comerciale. In plus, sunt esentiale pentru a preveni evaziunea fiscala. In acest context, in c...» citeste mai departe aici

  • Ce cote de TVA se vor modifica de la 1 ianuarie 2024

    • Anul 2024 aduce noi modificari privind cotele de TVA. Iata o sinteza a celor mai importante masuri care vizeaza TVA, asa cum arata proiectul cu care Guvernul va merge in Parlament pentru asumarea raspunderii. Modificari fiscale 2024: noile cote de TVA anuntate de Guvern Astfel, va creste TVA de la 5% la 9% pentru: - livrarea de locuinte care au o suprafata utila de maximum 120 mp, exclusiv anexele gospodaresti, a caror valoare, incl...» citeste mai departe aici

  • Cum se completeaza Ordinul de plata multiplu electronic (OPME): instructiuni pas cu pas

    • Reamintim ca Ordinul de plata multiplu electronic (Formularul F1129) poate fi utilizat pentru a efectua plati online. Acesta se foloseste de catre institutiile publice care sunt inregistrate in Registrul entitatilor publice si de catre operatorii economici si alte entitati decat institutii publice pentru efectuarea de plati din conturile deschise la unitatile Trezoreriei Statului prin care isi desfasoara activitatea proprie. Administratia Judeteana a Finan...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba in 2023!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"Calculatia (corecta) a Costurilor - Studii de caz si noutati legislative"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X