email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Distribuirea intre asociati a veniturilor si cheltuielilor realizate in trimestrul III 2012

25 octombrieformular 104personalitate juridicaasocierivenituricheltuielitrimestrul III


Reamintim contribuabililor organizati sub forma asocierilor fara personalitate juridica principalele obligatii in legatura cu distribuirea intre asociati a veniturilor si cheltuielilor.
 

Obligatie

Obligatia se indeplineste utilizand formularul 104 "Declaratie privind distribuirea intre asociati a veniturilor si cheltuielilor", cod 14.13.01.01/dv.

Declaratia se completeaza de:

- asocierile cu sau fara personalitate juridica, constituite intre contribuabilii persoane juridice straine si persoane fizice nerezidente care desfasoara activitate in Romania;

- asocierile fara personalitate juridica constituite intre persoanele fizice rezidente si persoane juridice romane, pentru veniturile realizate atat in Romania, cat si in strainatate.

Termen si depunere

Declaratia se depune, pana la data de 25 octombrie, de catre persoana responsabila, desemnata potrivit legii (asociatul desemnat prin contract pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat), persoana juridica straina sau persoana fizica.

Formularul 104 se depune la organul fiscal in a carui evidenta fiscala asocierea este inregistrata fiscal, in format electronic, pe suport magnetic sau optic. Formatul electronic se obtine prin folosirea programului de asistenta elaborat de Ministerul Finantelor Publice, care este pus la dispozitia contribuabililor, gratuit, de unitatile fiscale sau poate fi descarcat de pe websiteurile ANAF, de la adresa www.anaf.ro, categoria Asistenta contribuabili, subcategoria Programe utile/Declaratii fiscale, respectiv DGFP Valcea, de la adresa www.finantevalcea.ro, categoria Utile, subcategoria Descarcare declaratii fiscale.

Formatul electronic va fi insotit de formularul editat in doua exemplare, semnat si stampilat, conform legii.  

Important!

In cazul asocierilor pentru care, potrivit legii, nu exista obligatia inregistrarii fiscale, declaratia se depune la organul fiscal in a carui evidenta fiscala este inregistrata persoana desemnata, potrivit legii, pentru indeplinirea obligatiilor fiscale pentru fiecare asociat.

Corectarea declaratiei se face prin depunerea unei declaratii rectificative, situatie in care se va inscrie "X" in casuta prevazuta in acest scop.

*

Baza legala: Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 101 din 21 ianuarie 2008 privind aprobarea modelului si continutului formularelor utilizate pentru declararea impozitelor, taxelor si contributiilor cu regim de stabilire prin autoimpunere sau retinere la sursa, cu modificarile si completarile ulterioare.

Sursa: DGFP Valcea



de Mihaela Pascu

NOUTATI Contabile 2024

Atentie! S-a modificat legislatia privind impozitul minim pe cifra de afaceri


Important!
Incepand cu 1 ianuarie 2024, firmele cu o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro in anul precedent si care in anul de calcul determina un impozit pe profit mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA) sunt obligate sa plateasca un impozit minim pe cifra de afaceri de 1%.

Problema e ca aceasta modificare, introdusa prin Legea nr. 296/2023, lasa loc de interpretari.

Explicatii complete si solutiile optime, in lucrarea Impozitul minim pe cifra de afaceri. Fiscalitate aplicata. 

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
25 octombrieformular 104personalitate juridicaasocierivenituricheltuielitrimestrul III


Data aparitiei: 04 Octombrie 2012

Votati articolul "Distribuirea intre asociati a veniturilor si cheltuielilor realizate in trimestrul III 2012":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Avansuri de trezorerie: documente justificative pentru avansuri spre decontare si functiunea contului 542

    • Entitatile pot acorda sume in numerar sau prin banca, denumite avansuri spre decontare, puse la dispozitia angajatilor, in vederea efectuarii unor plati in numele societatii sau in vederea efectuarii unor deplasari in interes de serviciu. Avansurile spre decontare sunt sume puse la dispozitia administratorilor sau a salariatilor din entitate, in vederea efectuarii unor plati in numele acesteia. De regula, justificarea avansului si transformarea sa in cheltuiala efec...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • De ce este esential sa aveti Dosare Permanente ale Clientilor: 7 avantaje majore

    • Atunci cand sunt solicitate lucrari de audit interne/externe sau firma-client are inspectii fiscale, dosarul permanent furnizeaza toate documentele necesare pentru a sustine tranzactiile si operatiunile contabile ale clientului. Acest lucru reduce timpul si efortul necesar pentru pregatirea si gestionarea auditului si creste nivelul de incredere in fata auditorilor/inspectorilor.   Dosarul permanent este un instrument vital in procesul de tinere a contabili...» citeste mai departe aici

  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA): formula de calcul si exemplu practic

    • Incepand cu anul 2024, contribuabilii care inregistreaza in anul precedent o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro si care, in anul de calcul, determina un impozit pe profit cumulat de la inceputul anului fiscal/anului fiscal modificat pana la sfarsitul trimestrului/anului de calcul mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri stabilit potrivit unei formule prevazute la art. 181 alin. (3) din Codul fiscal, sunt obligati la plata impozitului pe pr...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X