email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ajutoarele Horeca 2021. Aplicantii trebuie sa-si certifice baza de calcul pentru ajutor cu un expert contabil sau un auditor financiar

Ajutoarele Horeca 2021. Aplicantii trebuie sa-si certifice baza de calcul pentru ajutor cu un expert contabil sau un auditor financiar
ajutoare horecaministerul economieigranturi

Apelul de proiecte pentru ajutoarele Horeca va fi lansat in curand. Una dintre conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca aplicantii este sa isi certifice baza de calcul pentru ajutor cu un expert contabil sau un auditor financiar, informeaza Ministerul Economiei intr-un comunicat. 

 

Citeste si: A fost lansat ghidul Horeca si normele de aplicare ale masurii. Incepe apelul!

"In perioada urmatoare va fi lansat apelul de proiecte pentru granturile de ajutor de stat pentru industria HORECA, instituite in baza Ordonantei de urgenta nr. 224/2020 privind unele masuri pentru acordarea de sprijin financiar pentru intreprinderile din domeniul turismului, alimentatiei publice si organizarii de evenimente, a caror activitate a fost afectata in contextul pandemiei de COVID-19, cu modificarile si completarile ulterioare.

Potrivit actului normativ, baza de calcul a ajutorului va trebui certificata si asumata de catre un expert contabil sau o societate de expertiza contabila, membri CECCAR, selectati si remunerati de catre aplicant. La alegere, baza de calcul poate fi certificata de catre un auditor financiar sau o firma de audit, membri ai Camerei Auditorilor Financiari din Romania, selectati si remunerati de catre aplicant.", informeaza institutia. 

In aceste conditii, Ministerul Economiei face apel la potentialii beneficiari sa pregateasca din timp raportul de expertiza contabila, intocmit conform reglementarilor CECCAR – Standardului profesional nr. 35 „Expertize contabile” sau, dupa caz, a raportului de audit, intocmit conform ISRS 4400 „Misiuni pe baza procedurilor convenite”.

"Alaturi de raport, ar trebui intocmita si anexa la acesta (raportul sinteza), asumat de expertul contabil/auditorul financiar. Anexa la raport va fi realizata conform Anexei nr. 7 la procedura de implementare a schemei, care este in consultare publica.", mai precizeaza Ministerul Economiei. 
 

Consulta Anexa 7 atasata. ►


de Ghinea Viorica

NOUTATI Contabile 2024

Manualul de Inventariere a fost actualizat cu Legea 296/2023 si OMFP 1447/2023!


Evitati o amenda de pana la 5.000 de lei!
Folositi cel mai bun ghid de inventariere a patrimoniului, conform Codului fiscal!

 In Manualul de Inventariere gasiti:

  •     noile proceduri de inventariere, pas cu pas
  •     setul complet de documente pe care trebuie sa le intocmiti
  •     exemple de inventariere pentru productie, agricultura, turism, constructii etc.
  •     modul in care se realizeaza procedura de inventariere in SAGA
  •     modul in care se face inventarierea pentru situatiile financiare interimare.
...Vezi AICI detalii complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
ajutoare horecaministerul economieigranturi


Data aparitiei: 04 Iunie 2021

Votati articolul "Ajutoarele Horeca 2021. Aplicantii trebuie sa-si certifice baza de calcul pentru ajutor cu un expert contabil sau un auditor financiar":
Rating:

Nota: 4.88 din 5 din 4 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Definitia intreprinderilor legate: clarificari aduse de MF

    • Ministerul Finantelor propune o noua definitie a intreprinderilor legate in contextul impozitarii microintreprinderilor, conform unui proiect de OUG publicat miercuri, 13 martie.  Prevederile urmeaza sa se aplice incepand cu verificarea incadrarii in categoria microintreprinderilor in anul 2024.  Aceasta propunere legislativa clarifica aplicarea regulior fiscale, mai ales in contextul aparitiei confuziilor generate de prevederile OUG 115/2023 (art. 47 alin...» citeste mai departe aici

  • Salariat cu norma intreaga si titular PFA: studiu de caz privind plata CASS

    • Conform Codului Fiscal, in anul 2024, PFA trebuie sa plateasca la stat un impozit in cota de 10% din venitul net, atat pentru activitatile din sistem real, cat si pentru cele cu norma de venit. Diferenta este la PFA in sistem real, pentru care din acest an si CASS devine cheltuiala deductibila (pana acum intra doar CAS-ul in facilitate). Acest lucru inseamna ca din venitul net se scade CAS-ul si CASS-ul. Salariat si titular PFA 2024 - studiu de caz ...» citeste mai departe aici

  • HORECA in 2024: legislatie explicata si monografii contabile

    • HoReCa este, fara niciun dubiu, un sector vital al economiei, cu o pondere majora, alaturi de comert si transporturi, la cresterea PIB. Este un adevarat barometru care reflecta mai precis decat orice statistici disponibilitatile de consum si, implicit, nivelul de trai al populatiei. Si tocmai din cauza importantei sale, acest sector este vizat adesea de modificari legislative care aduc fie restrictii, fie facilitati, fie noi proceduri sau noi taxe si impozite. Iar t...» citeste mai departe aici

  • Retur produse vandute: monografia contabila aplicabila atat pentru vanzator, cat si pentru cumparator

    • Societatea AbaProd SRL, avand ca obiect de activitate productia de imbracaminte, platitoare de impozit pe profit si TVA, a livrat catre Eva SRL produse finite cu incasare pe masura vanzarii, in doua transe: o livrare in luna decembrie N-1, in valoare de 1.000 lei + TVA (cost de productie 600 lei) si o livrare in luna ianuarie N, de 2.000 lei + TVA (cost de productie 1.400 lei). In luna ianuarie, clientul a achitat contravaloarea a 50% din produsele vandute. In luna iunie N, clientul i...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X