email
Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Florin Citu, in timpul audierilor: Conectarea caselor de marcat la ANAF se va intampla in acest an

Florin Citu, in timpul audierilor: Conectarea caselor de marcat la ANAF se va intampla in acest an
case de marcatanafbugetcitu

Florin Citu, ministrul propus pentru un nou mandat la Finantele Publice, a fost audiat, luni, in comisii, pentru investirea noului Guvern. Comisiile reunite de buget-finante ale Parlamentului i-au dat aviz negativ lui Citu, cu 18 voturi pentru si 18 impotriva. Se considera aviz de respingere, potrivit reprezentantilor Comisiei. Insa votul din Plen, care urmeaza sa aiba loc pe 24 februarie, este important.

In timpul audierilor, Florin Citu a vorbit si despre conectarea caselor de marcat la ANAF si a promis ca se va intampla in acest an.

„Continua informatizarea ANAF. Ani de zile acest lucru nu s-a facut. Stiti foarte bine ce situatii sunt azi in Romania. Veti vedea ca sunt imbunatatiri”, a spus Citu. Cu aceasta ocazie, el a amintit si de recentul proiect de reorganizare ANAF, care a fost publicat in Monitorul Oficial. Prin acest document se scade numarul de vicepresedinti de la 4 la 3, iar angajatii de la directia antifrauda devin functionari publici.

De asemenea, el a mai declarat ca reorganizarea ANF inseamna mai multi bani la buget. Tot in reorganizare se mai afla si Oficiul jocurilor de noroc.

Site-ul ANAF pe care l-am preluat a fost cel mai urat site. Nu pot sa-l schimb pentru ca e facut din fonduri europene si trebuie sa astept sa treaca perioada de 4 ani. Vom avea un site nou.”, a mai declarat Florin Citu, potrivit hotnews.ro.

de Ghinea Viorica

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
case de marcatanafbugetcitu

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 18 Februarie 2020


Votati articolul "Florin Citu, in timpul audierilor: Conectarea caselor de marcat la ANAF se va intampla in acest an":
Rating:

Nota: 4.24 din 5 din 27 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Prejudiciu ? cum se va recupera ? + care sunt pasii de urmat de catre comisie ?

Intrebare: Buna ziua !
O colega careia urmeaza sa-i inceteze Contractul de munca
trebuie sa predea Arhiva institutiei unei alte angajate.
Managerul institutiei a emis o Decizie prin care a numit o comisie
care doar sa asiste la predarea-primirea Arhivei institutiei intre cele 2 angajate.
Nu s-a facut inventarierea Arhivei, ci
doar comisia asista la predarea-primirea Arhivei.
Unele acte /dosare nu s-au gasit in Arhiva si nu s-au predat angajatei
pentru ca angajata care preda a spus ca
acele acte /documente sunt ba la contabilitate ( pentru ca lucreaza la inventare ),
ba ca sunt la Resurse umane..... ,
dar nu sunt trecute in Registrul de iesiri ....
si ca
ei nu i s-a predat nimic .....
ci ea a facut Lista cu acte /documente care acum se preda ....

Va rugam frumos sa ne ajutati cu cateva sfaturi
cum trebuie procedat in acest caz ....
1 - inafara de a asista la predarea-primirea Arhivei,
alte atributii nu mai are comisia ?
2 - daca angajata care preda
nu a primit nimic ...., ce obligatii si raspundere are ?
3 - angajata care preda, nu trebuia sa ceara mai intai,
inainte de a preda Arhiva,
ca toate compartimentele sa-i dea actele /documentele inapoi, in Arhiva ?
4- ce se va intampla cu actele /documentele care se gasesc acum
pe la diverse compartimente
si nu au fost predate angajatei care primeste Arhiva ?
5 - daca, fereasca Dumnezeu,
adica daca angajata le-a trecut in Lista si acum nu mai sunt deloc,
si daca nu sunt trecute in Registrul de iesiri,
cum se procedeaza ?
6 - angajata care preda Arhiva va fi cercetata disciplinar ?
7 - ce se va intampla cu actele /documentele
care este posibil sa nu fie gasite la alte compartimente ?

Raspuns: Regimul de utilizare al arhivelor are un regim special, bine reglementat,asa ca procesul verbal de...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 18 Februarie 2020 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user
Intrebare antispam: 10 + 2 =
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2021 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X