email
Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ministerul Economiei: Noi facilitati pe perioada starii de alerta pentru IMM-urile beneficiare ale programelor nationale

Ministerul Economiei: Noi facilitati pe perioada starii de alerta pentru IMM-urile beneficiare ale programelor nationale
ministerul economieiimmmonitorul oficial

MEEMA (Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri) a adoptat, prin Ordin al Ministrului publicat in Monitorul Oficial, un nou set de masuri pe perioada starii de alerta. Aceste facilitati vin in sprijinul IMM-urilor beneficiare ale programelor nationale destinate infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii derulate de MEEMA.
 

  “Aceste seturi succesive de masuri economice pe care le-a luat Guvernul Romaniei au avut ca punct de pornire si permanent reper situatia concreta din piata, pe care ne-au transmis-o firmele cu care am fost intr-un dialog continuu. Aceste masuri constituie un sprijin real pentru agentii economici in relansarea activitatii si revenirea lor pe piata, in noul context economic post-pandemie”, a declarat Virgil-Daniel Popescu, ministrul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri.
 

In conformitate cu ordinul Ministrului Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri nr. 1802/28.05.2020, pe perioada starii de alerta:
 

  • In domeniile in care se mentin restrictii, clauzele contractelor incheiate cu beneficiarii programelor gestionate de MEEMA se adapteaza cu luarea in considerare a conditiilor exceptionale generate de starea de alerta;
     
  • Situatiile generate de deciziile emise de autoritati se analizeaza individual si nu constituie motiv de incetare a contractului/recuperarea finantarii dupa iesirea din starea de urgenta, daca beneficiarul respecta obligatiile contractuale incepand cu data incetarii starii de alerta;
     
  • Durata de implementare a contractelor incheiate in domeniile de activitate afectate si pe perioada starii de alerta se poate prelungi cu perioada starii de alerta;
     
  • Contractul/acordul de finantare se poate modifica, in conditiile dispozitiilor cuprinse in acesta si in limitele legii, prin act aditional semnat de ambele parti;
     
  • Pe perioada starii de alerta administratorul programelor nu intreprinde nici un demers pentru recuperarea ajutorului de minimis acordat beneficiarilor care au fost afectati ca urmare a masurilor impuse de autoritati;
     

 

  • Aceste dispozitii NU POT conduce la exonerarea de raspundere a beneficiarilor care nu si-au indeplinit obligatiile pana la data decretarii starii de urgenta.
     

 Ordinul Ministrului Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri nr. 1802/28.05.2020, publicat in Monitorul Oficial nr. 476/04.06.2020 da posibilitatea beneficiarilor afectati de masurile instituite de autoritati pe perioada starii de alerta, sa beneficieze de reglementarile pe perioada pandemiei SARS-CoV-2, fara a se dispune rezilierea contractului de finantare si recuperarea ajutorului de minimis acordat, pentru aceste motive.  

de Miruna Petrache

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
ministerul economieiimmmonitorul oficial

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 09 Iunie 2020


Votati articolul "Ministerul Economiei: Noi facilitati pe perioada starii de alerta pentru IMM-urile beneficiare ale programelor nationale":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Depunere D112 Administrator

Intrebare: Buna ziua,
Va rog o lamurire in urmatoarea situatie.
Administrator / SRL, salariat CIM / 8ore/zi
Primit dividende anii precedenti ( 2015 si 2016 ) in anul 2017 peste 22800lei
Impozitele pe profit / dividende sunt achitate la zi ( inclusiv dividende pentru anul 2017)
Nu am dividende ridicate in 2018.
Trebuie sa depun D112 in anul 2018 ? trebuie sa achit CASS? daca DA care este procentul?
Ce alte obligatii am fata de stat.
Va multumesc.

Raspuns: Daca ati primit dividende pentru 2017 in valoare de peste 22800 lei (12 salarii minime brute) veti...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 09 Iunie 2020 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user
Intrebare antispam: 5 + 4 =
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2021 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificari la MONOGRAFIILE CONTABILE in 2021: Studii de caz + Explicatii detaliate"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X