email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Certificarea atestarii auditului de calitate in domeniul serviciilor contabile

atestare audit de calitateauditoriCECCARcertificat de calitate



Va reamintim ca eliberarea certificatului de calitate in domeniul serviciilor contabile se face prin decizie a Biroului permanent al Consiliului superior al CECCAR in temeiul notei justificative
intocmite de departamentul de specialitate al Corpului pe baza dosarului auditului de calitate intocmit de auditori.

Certificatul de calitate in domeniul serviciilor contabile se pastreaza la loc vizibil in cabinetul sau societatea auditat(a). in baza acestui certificat, cabinetul sau societatea va putea inscrie in antetul scrisorilor si pe alte documente emise mentiunea "atestat(a) calitativ prin DBP/CECCAR nr. ..…../….…….".

Certificatul de calitate in domeniul serviciilor contabile va fi retras sau anulat, la propunerea filialei sau a Departamentului pentru urmarirea aplicarii normelor profesionale si auditului de calitate din cadrul Corpului, daca va fi retrasa sau anulata autorizatia de functionare a cabinetului sau societatii de profil, precum si atunci cand la controlul ulterior membrul respectiv a fost clasificat calitativ la clasa D sau E.

Certificatele de calitate in domeniul serviciilor contabile se tiparesc in mod unitar si se numeroteaza in regim special, prin grija Secretariatului general al Corpului. Tiparirea formularelor-certificat se face de catre CECCAR, prin grija Directiei Administrative, pe baza referatului DUANPAC aprobat de conducerea Corpului.

Se atribuie seria A si numarul de la 0001 la 1.000 pentru certificatele de atestare ce se vor tipari in prima editie, respectiv seriile B, C ..., si numerele de la 1.001 in continuare, pentru certificatele de atestare ce se vor tipari in continuare.

Gestionarea si evidenta certificatelor de calitate in domeniul serviciilor contabile se asigura de catre Directia Administrativa prin magazia de materiale si Departamentul pentru urmarirea aplicarii normelor profesionale si auditului de calitate din cadrul Corpului.

Primirea in gestiune a formularelor tiparite se face pe baza documentelor de livrare insotitoare, cu respectarea dispozitiilor legale privind receptia valorilor materiale. Evidenta operativa se tine in cadrul Directiei Administrative cu ajutorul "Fisei formularului cu regim special".




de Mihaela Pascu

NOUTATI din Legislatia Contabila

PFA 2024. Ce SOLUTII si AVANTAJE mai sunt?


Important: PFA-urile au fost grav lovite de modificarile Codului Fiscal Mai e ceva de facut pentru a fi rentabile?
Legislatia pentru PFA s-a schimbat!

CUM se aplica, CAT ne afecteaza si (mai ales)
CE SOLUTII exista pentru a ne salva?

Afla acum care sunt solutiile ingenioase oferite de expertul Horatiu Sasu parcurgand lucrarea PFA/II/IF: Taxe, impozite, deduceri, contributii!
Vei gasi aici explicatii si exemple 100% practice, cu aplicabilitate certa si imediata!

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
atestare audit de calitateauditoriCECCARcertificat de calitate


Data aparitiei: 21 Martie 2012

Votati articolul "Certificarea atestarii auditului de calitate in domeniul serviciilor contabile":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Societate care primeste imprumut de la asociat. Care sunt inregistrarile contabile?

    • In lumea afacerilor, accesul la capital este esential pentru functionarea si dezvoltarea unei societati, mai ales in fazele incipiente ale activitatii sale. In acest context, imprumuturile de la asociati devin o modalitate frecventa prin care firmele nou infiintate isi asigura lichiditatile necesare pentru a-si desfasura activitatea. Insa, inainte de a proceda la acordarea unui astfel de imprumut, partile implicate trebuie sa fie constiente de implicatiile legale si contabile ale...» citeste mai departe aici

  • Dividende interimare distribuite in cursul anului: monografia contabila si opinia specialistului

    • Putem distribui dividende interimare in cursul anului, in baza unor situatii financiare trimestriale, insa, daca nu le platim asociatilor pana la sfarsitul anului, trebuie sa declaram si sa platim impozit pe venit pana la data de 25 a anului urmator. Monografia contabila este simpla, insa intervin cateva conturi cu care nu suntem prea obisnuiti (463 si 456), astfel ca dupa regularizarea dividendelor (cu ocazia intocmirii situatiilor financiare anuale) este im...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • Mijloacele fixe de la A la Z: legislatie explicata si studii de caz

    • Toate operatiunile privind mijloacele fixe - achizitie, amortizare, reevaluare, casare, vanzare – pot genera erori de aplicarea a legii, amendate drastic. Stiati ca: - in conformitate cu art. 42 alin. (1) din Legea contabilitatii nr. 82/1991 – neaplicarea corecta a reglementarilor contabile produce o amenda de la 300 lei la 4.000 lei? Ei bine, inregistrarea incorecta a unui obiect/mijloc fix poate genera o astfel de amenda! ...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X