Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Comunicat MFP: Cererile de minimis au fost anulate

Taxe si Impozitecereri de acordfinantareajutoare de minimis


Ministerul Finantelor a emis un nou comunicat in ce priveste cererile de acordare ajutor de minimis, precizand ca, avand in vedere disfunctionalitatile aparute in modul de derulare a procedurii de inregistrare on-line pe pagina web a Ministerului Finantelor Publice, din data de 28.08.2013, a cererilor de acord pentru finantare in baza H.G. nr. 274/2013, cu modificarile si completarile ulterioare, care au condus la imposibilitatea accesului egal al tuturor intreprinderilor interesate la operatiunea de inscriere si, prin urmare, la eliminarea sanselor egale de a se incadra printre intreprinderile ale caror cereri de acord pentru finantare ar fi fost selectate, in vederea analizei cererilor acestora, in prima sesiune de inscriere, in baza Ordinului viceprim-ministrului/ministrului finantelor publice si ministrului delegat pentru buget nr. 1485 din data de 04.09.2013, Ministerul Finantelor Publice anunta:

- anularea procedurii de inregistrare on-line a cererilor de acord pentru finantare in baza H.G. nr. 274/2013, cu modificarile si completarile ulterioare, si a Listei cererilor de acord pentru finantare inregistrate on-line, precum si

 - returnarea Cererilor de acord pentru finantare insotite de documentele justificative depuse/transmise la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice, prin posta cu confirmare de primire.

Ordinul  1485 /2013 mentioneaza astfel ca sesiunea de inregistrare a cererilor de acord pentru finantare in baza schemei de ajutor de minimis instituita prin Hotararea Guvernului nr. 274/2013, cu modificarile si completarile ulterioare, urmeaza a fi reluata la o data ulterioara cu respectarea dispozitiilor legale.

Ordinul poate fi consultat aici.

Asociatiile de proprietari conform Legii nr. 196/2018
Asociatiile de proprietari conform Legii nr. 196/2018
Venituri si cheltuieli. Ghidul contabilului corect
Venituri si cheltuieli. Ghidul contabilului corect
Case de marcat 2018. Ghid practic pentru contabili
Case de marcat 2018. Ghid practic pentru contabili



Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
Taxe si Impozitecereri de acordfinantareajutoare de minimis

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 05 Septembrie 2013


Votati articolul "Comunicat MFP: Cererile de minimis au fost anulate":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Vanzare teren intravilan

Intrebare: Buna ziua,
Firma care este platitoare de TVA a achizitionat in anul 2007 un teren intravilan in valuare de 10000lei( factura pe care am primitoa este fara TVA este precizat taxa inversa ) pe care ii am in contul 211.Acum dorim s-l vindem la o valoare de 5000ron.
Va rog sa-mi spuneti cum se procedeaza: daca trebuie sa fac factura cu tva? si ce note contabile trebuie sa fac?

Raspuns: La vanzarea ternului se face o evaluare autorizata si se cere certificat de urbanism. Daca s-a...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 05 Septembrie 2013 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 2 + 3 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2018 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016