MFP a emis un nou comunicat privind suplimentarea bugetului alocat schemei de minimis destinata IMM-urilor si amanarea deschiderii sesiuniii de inregistrare on-line a Cererii de acord pentru finantare in baza H.G. nr. 274/2013, cu modificarile si completarile ulterioare.
Astfel, avand in vedere interesul deosebit manifestat de reprezentantii mediului de afaceri fata de schema de minimis instituita prin H.G. nr. 274/2013, cu modificarile si completarile ulterioare, Ministerul Finantelor Publice a initiat demersurile pentru suplimentarea bugetului anual alocat schemei astfel incat sa se asigure accesul la finantare cat mai multor operatori economici. in acest sens, deschiderea sesiunii de inregistrare on-line a Cererilor de acord pentru finantare in baza H.G. nr. 274/2013, cu modificarile si completarile ulterioare, se amana pana la data de 26.08.2013, la ora 08.30. Toate datele necesare operatorilor economici in vederea inregistrarii cererilor se
gasesc aici.
http://www.mfinante.ro/ghid274.html?pagina=domenii
In baza prevederilor art. 4 din Anexa la H.G. nr. 274/2013 privind instituirea unei scheme de ajutor de minimis pentru sprijinirea investitiilor realizate de intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, avand in vedere interesul deosebit manifestat de reprezentantii mediului de afaceri fata de schema de minimis instituita prin H.G. nr. 274/2013, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru finalizarea demersurilor legale ce au ca obiect suplimentarea bugetului anual alocat schemei astfel incat sa se asigure accesul la finantare cat mai multor operatori economici, Ministerului Finantelor Publice anunta ca prima sesiune de depunere a Cererilor de acord pentru finantare se va derula in perioada 26.08.2013 -31.10.2013.
Abonament PortalContabilitate ro - abonament 12 luni
Manual de politici contabile - Stick USB
Cartea verde a Contabilitatii varianta online
Totul despre documentele de contabilitate primara Solutii de organizare a gestiunilor
Conform prevederilor Anexei 1 la Ghidul solicitantului-Revizia 1 publicat pe pagina web a Ministerului Finantelor Publice in 15.07.2013, Cererile de acord pentru finantare se vor inregistra on-line incepand cu data de 26.08.2013, ora 08.30.
Dupa validarea inregistrarii on-line a Cererilor de acord pentru finantare, conform art. 4, alin.(4) din Anexa la H.G. nr. 274/2013, Cererile de acord pentru
finantare, insotite de documentele justificative, se depun sau se transmit prin posta sau alte servicii de curierat la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5, Bucuresti, mentionandu-se pe plic:
"Unitatea de implementare a schemei de ajutor de minimis".
Pentru desfasurarea in conditii optime a procesului de inregistrare a Cererilor de acord pentru finantare si a documentelor justificative, in prima sesiune ce se va derula in perioada 26.08.2013?31.10.2013, in limita bugetului anual alocat schemei, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele:
I. Inregistrarea on-line a Cererilor de acord pentru finantare
In perioada 26.08.2013-31.10.2013, inregistrarea on-line a Cererilor de acord pentru finantare se va realiza, in limita bugetului anual alocat schemei, dupa urmatorul program:
· de luni pana vineri, intre orele 08:30 - 17:00.
· Cererea de acord pentru finantare se va inregistra on-line de catre intreprinderea solicitanta de ajutor de minimis prin accesarea formularului disponibil la adresa
www.mfinante.gov.ro. Se vor avea in vedere urmatoarele informatii:
Denumirea intreprinderii
Codul de identificare fiscala (Cod Unic de Identificare CUI)
Denumirea activitatii pentru care se solicita finantare
Codul CAEN al activitatii pentru care se solicita finantare
Valoarea proiectului de investitii (lei)
Valoarea ajutorului de minimis solicitat (lei)
Numele si prenumele persoanei autorizate sa reprezinte legal intreprinderea
Functia persoanei autorizate sa reprezinte legal intreprinderea
Completarea tuturor informatiilor este obligatorie.
In cazul in care informatiile referitoare la CUI, cod CAEN sau valoarea ajutorului de minimis solicitat sunt incorecte, cererea de inregistrare on-line se respinge si se transmite un mesaj de eroare.
Informatiile prezentate in Cererea de acord pentru finantare inregistrata on-line trebuie sa fie identice cu cele din Cererea de acord pentru finantare insotita de documentele
justificative depusa/transmisa la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice.
· in scopul verificarii facile a starii de prelucrare a cererii inregistrate on-line, trebuie retinut numarul de inregistrare care va fi atribuit de sistemul informatic.
· Dupa completarea cererii si parcurgerea timpului necesar pentru
procesarea/verificarea informatiilor, pana la sfarsitul zilei, sistemul va pune la dispozitie recipisa de inregistrare a cererii.
Recipisa de inregistrare on-line a Cererii de acord pentru finantare va contine:
- toate datele transmise de intreprindere,
- ziua, ora, minutul si secunda la care a fost inregistrata on-line Cererea
de acord pentru finantare,
- informatii privind perioada in care se poate depune/transmite la
Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice Cererea de acord pentru finantare
insotita de documentele justificative.
· Dupa epuizarea bugetului anual alocat, schemei, sistemul informatic va respinge
Cererile de inregistrare on-line.
· Zilnic, la ora 10:30, pe pagina web a Ministerului Finantelor Publice se publica
lista Cererilor de acord pentru finantare inregistrate on-line pana la finele zilei anterioare.
II. inregistrarea Cererilor de acord pentru finantare si a documentelor justificative la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice
Dupa validarea inregistrarii on-line, Cererea de acord pentru finantare completata, insotita de documente justificative, se depune sau se transmite prin posta sau alte servicii de curierat, in perioada comunicata prin Recipisa de inregistrare on-line a Cererii de acord pentru finantare, la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice, str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti, mentionandu-se pe plic "Unitatea de implementare a schemei de ajutor de minimis" Cererea de acord pentru finantare va fi insotita de recipisa de inregistrare on-line a Cererii de acord pentru finantare, in copie. Informatiile prezentate in Cererea de acord pentru finantare inregistrata on-line trebuie sa fie identice cu cele din Cererea de acord pentru finantare completata, insotita de documente justificative, depusa/transmisa la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice.
Inregistrarea, Cererilor de acord pentru finantare si a documentelor justificative la Registratura generala, se va efectua dupa urmatorul program:
· in perioada luni, 26.08.2013 - sambata, 31.08.2013, inclusiv, intre orele 08:30 - 17:00;
· in perioada 02.09.2013 - 31.10.2013 sau pana la expirarea termenelor de depunere a cererilor validate prin procedura on-line, in timpul programului de lucru al Ministerului Finantelor Publice, respectiv:
- de luni pana joi, intre orele 08:30 - 17:00 si
- vineri, intre orele, 08:30-14:30.
Avand in vedere ca procedura de inregistrare a Cererilor de acord pentru finantare si a
documentelor justificative, la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice
presupune aplicarea numarului de inregistrare pe Cererea de acord pentru finantare, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele:
· in cazul depunerii la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice a Cererii de acord pentru finantare si a documentelor documente justificative, se va aplica stampila Registraturii generale cu numarul de inregistrare aferent pe Cererea de acord pentru finantare, restul documentelor justificative fiind predate in plic inchis;
· in cazul transmiterii prin posta a Cererii de acord pentru finantare si a documentelor justificative in plic inchis, se va deschide plicul si se va aplica stampila
Registraturii generale cu numarul de inregistrare aferent pe Cererea de acord pentru finantare;
· in cazul transmiterii prin alte servicii de curierat a Cererii de acord pentru
finantare si a documentelor justificative, se va aplica stampila Registraturii generale cu numarul de inregistrare aferent pe Cererea de acord pentru finantare, restul documentelor justificative fiind predate in plic inchis.
Sursa: MFP