email
MONOGRAFIILE CONTABILE 2022: Noutati legislative + TOP 6 Cazuri Practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"MONOGRAFIILE CONTABILE 2022: Noutati legislative + TOP 6 Cazuri Practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Atentie! A fost introdus Registrul de evidenta a personalului platit din fonduri publice

registrul public de evidentapersonal fonduri publiceregistrul privatregistru public

Pe langa actualul registru general de evidenta a salariatilor care lucreaza pe baza unui contract individual de munca, va fi introdus, pentru prima oara, si un registru de evidenta a personalului platit din fonduri publice, care va fi gestionat de Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice (MMFPSPV) a decis guvernul in sedinta de astazi, printr-o Hotarare pentru modificarea si completarea HG nr. 500/2011.

Astfel, pentru salariatii din mediul privat, angajatorii vor folosi Registrul privat, iar pentru persoanele platite din fonduri publice, institutiile si autoritatile vor folosi Registrul public.

Fiecare institutie si autoritate publica are obligatia de a infiinta registrul general de evidenta a personalului platit din fonduri publice (Registrul public), care va fi completat si transmis inspectoratului teritorial de munca in ordinea angajarii/numirii salariatilor sai. Acest registru va fi pastrat la sediul institutiei/autoritatii publice si va cuprinde elementele de identificare ale tuturor angajatilor, data angajarii/numirii, functia, salariul, sporurile si cuantumul acestora, perioada si cauzele de suspendare a raportului de munca sau de serviciu, perioada detasarii si data incetarii functiei.

Pentru transmiterea datelor in registrul privat/public de catre angajatori, MMFPSPV va achizitiona sau dezvolta prin resurse proprii un sistem informatic. Pana la data realizarii noului sistem informatic, procedura de transmitere a datelor in registrul public va fi stabilita prin ordin al ministrului muncii, urmand ca, in termen de 10 zile de la publicarea acestuia in Monitorul Oficial, institutiile/autoritatile sa transmita datele cu privire la toate categoriile de personal platit din fonduri publice.
 

Cititi continuarea pe Fiscalitatea.ro.


 


de Miruna Petrache

NOUTATI din Legislatie aparute in 2022

NOU in Contabilitate: modificarile pentru 2022


Uitati de neclaritati, ambiguitati, greseli si amenzi!

Ghidul practic al contabilitatii va arata intotdeauna, cu promptitudine, cum trebuie abordata si rezolvata fiecare sarcina din activitatea dvs. profesionala.

- Legislatie explicata
- Exemple detaliate
- Monografii contabile complete

...Vezi AICI lista completa <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
registrul public de evidentapersonal fonduri publiceregistrul privatregistru public

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Data aparitiei: 24 Noiembrie 2016


Votati articolul "Atentie! A fost introdus Registrul de evidenta a personalului platit din fonduri publice":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri





Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2022 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT Raportul Special
"MONOGRAFIILE CONTABILE 2022: Noutati legislative + TOP 6 Cazuri Practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X