Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Cum sa aplicati Legea 196/2018 privind asociatiile de proprietari

Cele mai noi anunturi de angajare sunt publicate zilnic pe FOKUS Jobs - o noua platforma de recrutare

recrutarea angajatilorfokus jobsplatforma anunturiposturi vacante

Recrutarea angajatilor a devenit in 2017 o mare provocare pentru cei mai multi angajatori, iar problema pleaca inca de la nivelul de baza: unde ii gasim, cum stim ca se potrivesc domeniului nostru de activitate si cum eficientizam procesul de recrutare?

Lovindu-se constant de aceasta dificultate in procesul de recrutare de personal, FOKUS Digital Services a lansat in martie 2017 FOKUS Jobs - platforma profesionista de recrutare, care cu ajutorul unei echipe de experti in Resurse Umane, ajuta angajatorii sa gaseasca rapid si precis candidatii potriviti pentru posturile vacante din companiile lor.

FOKUS Jobs vine, de asemenea, si ca solutia cea mai simpla, practica si eficienta pentru candidatii aflati in cautarea unui nou loc de munca.

Platforma FOKUS Jobs vine cu o interfata grafica moderna si simplu de utilizat, iar promisiunea brandului este aceea de a oferi candidatilor cele mai relevante job-uri si angajatorilor cei mai potriviti viitori angajati, in timp real.

Fiscalitatea Salariilor in Constructii
Fiscalitatea Salariilor in Constructii
Manualul Contabilului Incepator
Manualul Contabilului Incepator
Asociatiile de proprietari conform Legii nr. 196/2018
Asociatiile de proprietari conform Legii nr. 196/2018


Platforma de recrutare poate fi utilizata de pe orice device: computer, tableta sau smartphone, fiind necesara doar conexiunea la internet.

Indiferent daca esti candidat sau angajator, accesul in cont se face cu un singur click. Astfel, poti observa in permanenta cele mai noi locuri de munca publicate, ori istoricul job-urilor la care ai aplicat anterior. Accesul in cont le permite angajatorilor sa analizeze CV-urile primite si sa invite la interviu doar persoanele potrivite domeniului lor de activitate.

Marele avantaj pe care il aduce FOKUS Jobs este acela ca toate slujbele sunt reale, iar procesul de recrutare este unul simplu si transparent. In plus, companiile care isi creeaza cont in primele trei luni de la lansarea platformei pot publica anunturi de recrutare gratuit, timp de 30 de zile.

Pornind de la sloganul FOKUS Jobs - "Bursa locurilor de munca. Angajati fericiti ~ angajatori fericiti", platforma isi propune sa ofere fiecarui utilizator cea mai buna experienta: usor de utilizat, 100% satisfacut.

“Suntem o companie in continua dezvoltare, cu zeci de proiecte online in plina desfasurare, iar de aici resimtim nevoia de a recruta noi colegi in fiecare luna, care sa ne ajute sa ducem la bun sfarsit tot ceea ce am inceput si care sa dea un suflu nou echipei de profesionisti ce sta in spatele brandului FOKUS Digital Services.

Astfel am si identificat o problema majora de pe piata muncii din Romania, lovindu-ne singuri de dificultati in procesul de recrutare. Tot sistemul era complicat, pierdeam mult timp cautand candidati si chiar postand anunturi de angajare. Ne-am gandit ca putem imbunatati ceva si sa simplificam procesul de recrutare in Romania, mai ales ca noi chiar cu asta ne ocupam: dezvoltam de la zero proiecte online de succes.

 Astfel s-a nascut ideea de FOKUS Jobs – platforma care vrem sa devina pana la finalul anului 2017 destinatia favorita a celor aflati in cautarea unui loc de munca sau a viitorilor angajati”,
a declarat Marius Roman, Director General Fokus Digital Services.


Despre Fokus Digital Services

Fokus Digital Services este o companie care se ocupa cu externalizarea serviciilor online profesionale (Full-service Marketing, E-commerce, Web development), cu o prezenta de 8 ani in Romania.

Fokus Digital Services face parte din grupul romano-german Rentrop&Straton, lider de 21 de ani al pietei de informatii specializate din Romania, cu peste 200.000 de clienti si cu sute de produse de specialitate in portofoliu.

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
recrutarea angajatilorfokus jobsplatforma anunturiposturi vacante

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 03 Aprilie 2017


Votati articolul "Cele mai noi anunturi de angajare sunt publicate zilnic pe FOKUS Jobs - o noua platforma de recrutare":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Cum rezolvam facturile de utilitati facturate dupa data dizolvarii unei firme ?

Intrebare: Buna ziua,

1. Cunoastem cu totii faptul ca o societate comerciala aflata in proces de lichidare nu poate sa emita facturi, si nici sa primeasca in continuare (dupa data dizolvarii) facturi de la diversi furnizori.
Totusi, societatea in discutie a primit de la furnizorii de utilitati (apa, gaze, energie, prestari servicii contabilitate) facturi privind perioada de dupa dizolvarea societatii, si a si platit aceste facturi.
De asemenea, societatea a emis facturi de inchiriere spatii sedii firma, dupa data dizolvarii societatii. Va rugam sa ne spuneti cum rezolvam contabil aceste facturi? Dar din punct de vedere fiscal?
Cu lichidatorul dialogam doar prin mail-uri si este foarte greu.

2. Exista posibilitatea ca aceste utilitati sa fie preluate de catre o alta persoana fizica sau juridica spre a fi platite, astfel incat sa nu fie reziliate contractele cu furnizorii? Ce demersuri ar trebui sa faca in acest sens societatea dizolvata sau o alta persoana cu furnizorii de utilitati?

Va multumim.

Raspuns: Pentru situatia lichidarii societatii, cel mai bine este sa discutati cu lichidatorul societatii....... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 03 Aprilie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 3 + 4 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Subiectele saptamanii

  • Declaratia 097 - termen de depunere si instructiuni de completare

    • Aveti nelamuriri in ceea ce priveste modelul si continutul declaratiei 097? Va prezentam mai jos ce reprezinta mai exact acest formular fiscal, ce categorie de contribuabili este vizata, dar si cum trebuie completat fara greseli. Salvati si termenul de depunere ca sa evitati suprizele neplacute pe care le puteti avea ulterior. Ce este declaratia 097? Formularul 097 reprezinta Notificare privind aplicarea/incetarea aplicarii siste...» citeste mai departe aici

  • Proiect ANAF: ce aduce NOU formularul 204 pentru 2019

    • In data de 18 ianuarie 2019, ANAF a publicat un nou proiect de ordin referitor la formularul 204 "Declaratie anuala de venit pentru asocieri fara personalitate juridica si entitati supuse regimului transparentei fiscale".   De ce a fost necesara modificarea formularului 204? Ca urmare a modificarii si completarii titlului IV din Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal, precum si a normelor metodologice date in aplicarea acest...» citeste mai departe aici

  • Aprobarea Procedurii de actualizare a vectorului fiscal. ANAF anunta modificari!

    • Modificarile realizate de ANAF in ultima perioada inca nu s-au incheiat, ci continua cu una importanta in ceea ce priveste procedura de actualizare a vectorului fiscal. In data de 18 ianuarie 2019, Agentia Nationala de Administrare Fiscala a publicat un nou proiect de ordin al presedintelui pentru persoanele impozabile inregistrate in scopuri de taxa pe valoarea adaugata care utilizeaza trimestrul calendaristic ca perioada fiscala si care efectueaza o achizitie...» citeste mai departe aici

  • OPANAF: aprobarea unor formulare de inregistrare/ anulare a inregistrarii in scopuri de TVA

    • A fost actualizat proiectul de Ordin al presedintelui ANAF pentru modificarea si completarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr.631/2016 pentru aprobarea modelului si continutului unor formulare de inregistrare/ anulare a inregistrarii in scopuri de taxa pe valoarea adaugata.    Prin prevederile art.317 din Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt stabilite reguli spe...» citeste mai departe aici

  • OUG 114/2018 in constructii. Ce taxe si impozite datoreaza un angajator si un angajat?

    • Ordonanta de Urgenta nr. 114/2018 a adus o serie de modificari legislative si in domeniul constructiilor. Cea mai importanta dintre acestea este ca salariul de baza minim brut pe tara garantat in plata se stabileste in bani, fara a include sporuri si alte adaosuri, la suma de 3.000 lei lunar in domeniul constructiilor, pentru un program normal de...» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Modificari in Codul Fiscal 2019 - ATENTIE la noile Proceduri Contabile  
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X